Ik vind muizen helemaal niet erg, maar houd niet zo van die onverwachte schrikmomenten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xsimone schreef:Clowns of poppen! Niet van die lieve baby borns ofzo maar gwoon echt poppen. Ben er echt bang van loop er met een grote boog omheen ben bang dat ze tot leven komen.
Zo staat er bij onze intratuin weleens van die zingende apen die dan bewegen en muziek spelen, ik ben daar dus echt bang van loop er altijd zo snel mogenlijk langs!

voor de kleintste spinnetjes ben ik weg.. brr.. (een vogelspin durf ik dan wel weer op mn hand te hebben haha) en ik weet niet of het een fobie is, maar ik kom ook niet bij koeien in de buurt als ze niet vast staan.. Janine1990 schreef:Okee...![]()
Ik heb ook een schimmelinfectie op m'n buik en rug gehad.![]()
Maar daar kwamen gelukkig geen paddestoelen uit..

Heb je tenminste zelf ook wat aan de borsten
Chiqa schreef:Dankjewel Weshcobfan dat is idd presies wat ik al de hele tijd probeer te vertellen.
Jij heb de boodschap begrepen.Ik zal nooit een fobie bagataliseren, daar begon ik het topic namelijk al mee, dat geen fobie grappig is. (Had namelijk al moeite met de titel) Laat staan dat ik een fobie 'kinderachtig' zou vinden....integendeel.