Maar het kan ook wel helpen om te zien dat het er allemaal bijhoort. Dat je er niet alleen in bent. En dat het ook echt allemaal weer een keer voorbij gaat.
Pollewoppy
Geplaatst: 12-05-09 13:34
Dat is zo, ik ga gewoon beginnen. Kan het altijd weer aan de kant leggen. Het boek heet trouwens "Kikker gaat fietsen - het leed dat leven heet"
ik kwam dit topic toevallig tegen via de zoekmachine. Ik heb 4 weken geleden van mijn arbo arts gehoord naja vernomen dat ik overspannen ben... burn out. Zit nu dus thuis in de ziektewet. Het lijkt me fijn om dingen met jullie te kunnen delen als ik hier welkom ben
Oh echt erg nu,.. kan me neit concentreren, en nu dat ik al wat stiller ben , gaat ie doen alsof ie geintereseerd is in mijn leven, allemaal domme vragen ( is lief bedoeld ) maar ik kan er niks mee, laat me met rust denk ik dan!
Charlie_P
Geplaatst: 12-05-09 13:47
Jeetje Daijano, het lijkt net of ik mezelf hoor toen ik nog aan het werk was. Probeer echt genoeg rust te pakken voor jezelf hoor, het klinkt alsof het allemaal een beetje veel wordt. Sterkte!
Nou ik kan echt ieder moment ontploffen, de werksfeer is echt bagger, hier en boven ook waar die andere l*l zit.. Nou met mijn baas is het opzich te doen, maar hij kan gewoon erg vermoeiend zijn altijd controle, veel zelf willen doen en dat is voor mij niet altijd makkelijk. Dan die gek daarboven met zijn gegil!!!! Vreselijk vandaag! Sorry hoor dat ik zo door zeur maar ik ben gewoon niet te genieten en voel me opgesloten hier!
Ff by the way , zijn wij hier via een zoekmachine te vinden???? Das nie handig!
Geeft niks hoor Daijano, kan wel even lekker zijn. Hoop dat je je er verder vandaag een beetje voor af kunt sluiten. Geen idee of we hier te vinden zijn, ik denk het wel gewoon eigenlijk..
jullie zijn via bokt te vinden. Ik zocht topic over mensen die overspannen zijn en welke ervaringen iedereen er mee heeft.
Ik ben bijvoorbeeld ontzettend moe snel chagerijnig kattig en kan geen verplichtingen hebben. Dat doe ik dan gewoon niet. Huilbuien heb ik ook.
Daijano sterkte op je werk joh. Echt vervelend ik ken het precies hoor. En het is erg vervelend. Ik ga het topic even helemaal lezen dan weet ik een beetje hoe en wat allemaal
Natuurlijk mag je het topic helemaal lezen, maar voel je niet verplicht hoor!! Het zijn nogal wat pagina's die je dan door moet spitten...
De symptomen die je noemt zijn heel herkenbaar. Ik kon in het begin ook helemaal niks, alles was me teveel. Het is goed om zo min mogelijk verplichtingen te hebben nu en dat je zoveel mogelijk tot rust komt. Doe dingen waar jij je goed bij voelt en probeer andere dingen te vermijden. Al is dat niet altijd even makkelijk en haalbaar natuurlijk
_Pilipa_
Geplaatst: 12-05-09 14:28
Gelukkig dat het niet gewoon via google is ofzo..
Nou ik kan hier gewoon niet meer, communicatie is bagger, ik moet vanalles regelen sta tussen 2 bedrijven in en krijg geen antwoord Schreeuw om hulp want ik kan zo niet werken en niemand hier doet wat!!! Als ik wat zeg is het ja nee je hebt gelijk , maar er gebeurd helemaal niks. Zo moe wordt ik hiervan,.. vandaag is het echt weer een dieptepunt! Ik probeer er altijd te zijn voor iedereen alles goed te doen en dan vraag ik om iets en hoor nooit meer wat! Voel me echt waardeloos hier. Kan wel janken!
Jeetje meid, dit ga je zo te horen niet lang meer volhouden. Kan je je niet ziekmelden? Dit trek je toch niet?? Ik denk aan je...
Pollewoppy
Geplaatst: 12-05-09 14:34
Zo, die kun jij wel gebruiken daijano
_Pilipa_
Geplaatst: 12-05-09 14:39
Ik kan niet meer, al die onzin opmerkingen die ongemeende interesse… bla bla Oh ik ben zo woest! Spanning is amper te houden, ik krijg zo meteen echt een woede uitbartsing. Wil het liefst uitschreeuwen hoe kl*te het hier wel niet is,… ik kan nu niet meer rustig blijven. I
Ziek melden bij deze ontzettend begripvolle mensen ,.. je moet zelf nog met 41 koorts werken, dan wordt je gebeld de dag zelf joh ben je er morgen??? Echt en als die kinderen wat hebben ah zo zielig, opdonderen is echt niet mijn zaak ik ben werknemer , dat mijn baas altijd maar aanwezig is en nooit vrij is of ziek is,.. jammer hoor maar hij begrijpt er geen zak van! Nu maak ik ook alles zwart hoor! Ben nu gewoon opgefokt,.. krijg net nog de vraag joh heb je nog vakantie gepland.. euh ja 2 weken juli (waarvan 2 dagen onbetaald) anders red ik het niet! Oh zegt ie 2 weken nou moeten we even kijken,…. Kijken? Nou kijk maar en als het niet lukt kom ik niet meer!!!!!!! Oh nu ben ik echt over de zeik…
Jammer dan als ze het niet begrijpen als je je ziekmeld....Dat is hun probleem hoor meid, niet het jouwe!
Pollewoppy
Geplaatst: 12-05-09 14:46
He bah, ik wou echt dat ik wat voor je kon doen. Wat een rot situatie. Tot hoe laat moet je werken vandaag? Kan je niet even een rondje lopen ofzo? Even een frisse neus halen, ik noem maar wat? Dit gaat niet goed zo...
Even naar buiten is wel een goed idee PW, dan ben je even uit die situatie en zakt het allemaal misschien een beetje.
Bingelding
Geplaatst: 12-05-09 14:52
jeetje wat vervelend zeg. Zoals ik jou hoor gaat het echt niet goed... Gewoon ziek melden meid en laat ze maar lekker zeuren ga naar een arts toe die kan je misschien helpen. \ZO heb ik het ook gedaan
koi
Geplaatst: 12-05-09 14:56
Zo het gaat weer hard hier vandaag, we zitten zo aan deel 3 vrees ik. Heb wel bijgelezen maar reageren doe ik later op de dag nog wel even. (hoop ik)
Wij zijn vanmorgen naar de basis geweest voor nog een laatste gesprek en we hebben even gekeken waar ik daar de psycholoog kan vinden, die kan zich waarschijnlijk toch wat beter verplaatsen in de situatie dan mijn eigen psych.Morgen moet ik nog langs om kennis te maken want ze was er vandaag niet. Het heeft me wel goed gedaan zo vanmorgen. Daarna zijn we nog her en der wat inkopen gaan doen en nu gaan we thuis weer aan de slag. Voel me gelukkig wel oke, op wat emoties na dan maar dat hoort erbij.
Azzaro, welkom hier, wij zijn er voor jou en elkaar. Hoop dat je hier de steunt vind die ik ook ervaar en dat we elkaar kunnen helpen.
Daijano, denk aan jezelf! Doe rustig aan en laat je niet gek maken, ze zijn het niet waard. Je kunt je energie wel beter gebruiken, geef ze gewoon (in gedachten) een lange vinger.