Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jenna schreef:Ik voel idd ook heel snel aan of iemand ziek is. Vaak voel ik ook aan of iemand ziek gaat worden. En ik heb heel wat weddenschappen gewonnen met of een zwangere vrouw een jongen of een meisje krijgtNu is het natuurlijk zo dat dat makkelijk gokken kan zijn, maar ik weet het dan gewoon zeker.
Babel schreef:Kan er ook echt niet tegen als ik een foutje maak en krijg er kritiek op. Met mijn verstand weet ik dan dat kritiek prima is, en ook dat het niet persoonlijk bedoeld is maar om er van te kunnen leren. Toch kan ik me een week rot voelen als ik een klein foutje maak op mn werk. Meer mensen die dat herkennen?
Nathalie schreef:Vraagje, zijn hier ook mensen die hooggevoelig zijn en last van stemmings&energie dips hebben?
Ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan.
Ik heb me altijd afgevraagt waardoor het kwam maar nu denkt mijn psychiater dat het door de hooggevoeligheid komt. Dat de prikkels tot 14.00 al genoeg zijn en ik dan mijn batterij weer op moet laden. Ik wordt nl standaart elke dag rond 14.00 uur heel erg moe en heel somber, soms incl huilbuien. Ik slaap nu dus bij en dan gaat het wél goed. Vroeg me af of nog meer mensen hier last van hebben.