Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missblondie schreef:pharagirlke, ik vind het ook zo k.t...
Stel dat...................
caroolienn schreef:Pharagirlke: Ja, maar daarom juist, waarom zou je het middel dan gebruiken?
Als dat risico er is, dan mag van mij dat middel weg.
pharagirlke schreef:caroolienn schreef:Pharagirlke: Ja, maar daarom juist, waarom zou je het middel dan gebruiken?
Als dat risico er is, dan mag van mij dat middel weg.
Omdat ze het nog niet zeker weten allemaal, ze hebben kans dat dit een regelrechte doorbraak is en dat ze hiermee idd baarmoederkanker kunnen voorkomen. Maar ze kennen nu de lange termijn effecten nog niet, het kan zijn dat het middel ook kanker in de hand werkt, als ze het niet testen, zullen ze het nooit weten.
esthertjuh_ schreef:Mijn moeder wou eerst dat ik er ook voor ging , maar het blijkt dat baarmoederhalskanker door de prik opgewekt kan worden , dus weigert mijn moeder mij de prik te laten halen.
caroolienn schreef:Stel je voor dat dit een doorbraak is, dan is het mooi als al die mensen ingeënt zijn, maar als dus de kans groter wordt, heb je heel veel meisjes die dit wel krijgen (alles jonger als 1992)...
miss_lizje schreef:esthertjuh_ schreef:Mijn moeder wou eerst dat ik er ook voor ging , maar het blijkt dat baarmoederhalskanker door de prik opgewekt kan worden , dus weigert mijn moeder mij de prik te laten halen.
Waar heb je deze info vandaan? Want ik wil hem zelf liever niet, maar mijn moeder staat er op dat ik hem MOET halen. Tja en wat die je tegen een dwingende ouder?