Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:@Katjamanny: Ik heb hier hetzelfde hoor. Niet dat ik een tongpiercing wil, maar dan nog.
@Rebecca: Ze kunnen flink irriteren ja, en uitgroeien. Maar ik heb nog steeds het idee dat ze iets stabieler zijn dan surfaces. Daarbij gaat het genezen wat makkelijker.
Rebeccaa schreef:Red_Savage schreef:@Katjamanny: Ik heb hier hetzelfde hoor. Niet dat ik een tongpiercing wil, maar dan nog.
@Rebecca: Ze kunnen flink irriteren ja, en uitgroeien. Maar ik heb nog steeds het idee dat ze iets stabieler zijn dan surfaces. Daarbij gaat het genezen wat makkelijker.
Hmm. Dan is tegen die tijd 2 MD's ook tof.
Maarja, dat zie ik dan wel.
Maar uitgroeien kunnen alle piercings toch? Da's dan wel weer jammer..
xDramaQueen schreef:weet je nog een andere goede? ik wil het echt dolgraag maar ik ben een student, meer als 70 euro betaal ik niet voor een piercing helemaal niet na mijn MD... en dan hoor ik nog dat 70 duur is...
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:weet je nog een andere goede? ik wil het echt dolgraag maar ik ben een student, meer als 70 euro betaal ik niet voor een piercing helemaal niet na mijn MD... en dan hoor ik nog dat 70 duur is...
Ja in Arnhem.. Paradigm daar heb ik toen mijn outerlabia laten zetten.
Overigens is er 2 maart in Breda bij shop daar dat een apprentice piercings zet (onder begeleiding) moet je even op piercingforum kijken daar staat de info.. dan betaal je maar 10 - 15 euro voor een piercing