Ik ben ook fan van de WW, maar ik doe het online

Vandaag redelijke dag; heb nog 3 punten over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Hoi Nanka!
Ik ben ook fan van de WW, maar ik doe het online
Vandaag redelijke dag; heb nog 3 punten over
Sassieja schreef:Loess: Volgens mij is er niet echt iets mis met jou gewicht hoor. Pfff, wou dat ik de 60 kilo haalde.
Maar je bent natuurlijk welkom.
MamaMiesje schreef:Sassieja schreef:Loess: Volgens mij is er niet echt iets mis met jou gewicht hoor. Pfff, wou dat ik de 60 kilo haalde.
Maar je bent natuurlijk welkom.
Bij haar lengte zal de BMI aangeven dat ze ergens tussen de 58 en 65 kilo mag wegen denk ik zo.
Ik ben zelf 1.63 (1 cm kleiner dus) en bij mij is het ook dat gebied.
Dus als Loess op 59-60 komt is het primaVeel lager zou ik niet gaan zitten!
Ik zelf ga voor 63-65 als 'schommelgewicht'. Ik vind niet dat ik op mijn (bijna) 34e nog amper 60 kilo hoef te wegen
littlemouse schreef:Was gisteren even schrikken. We hadden de wii fit aangeschaft en natuurlijk meteen proberen. Ik werd even flink met mijn neus op de feiten gedrukt.
De balance board is een weegschaal en aan de hand van je inggeven lengte en gewogen gewicht wordt alles berekend. Op zich is dat nog niet zo erg, maar het poppetje wordt ook aangepast aan je lengte en gewicht, en je kunt je voorstellen dat dat met mijn 1.59 en 71 kg niet zo heel leuk is om te zien.
En vooral niet toen vriendlief ook nog een eigen poppetje ging creeeren (en hij heeft dus een heel gezond gewicht).![]()
Maar goed. Het is weer een goede stok achter de deur en op zich zijn de spelletjes wel erg leuk. Dus ik denk dat ik dit maar elke avond ga doen