Antheman schreef:Psies Ymcha!
Ik ben nu 1,3 kilo over 4 weken afgevallen. Is vrij weinig natuurlijk. Maar mijn broeken zitten wel losser

Daarstraks interval training gedaan, stuk hardlopen en dan flink versnellen. Zo, dat is zwaar!
Ik nu ongeveer 2 kilo, maar wat ik veel mooier vind is dat er meer 'vorm' in mijn armen en benen is gekomen 
Mijn broeken zitten idd ook losser, ik heb meer energie, ik eet beter, en vooral gezonder, maar ook meer...... en ik voel me goehoed!!!!!
Airborn schreef:Hehe, tuurlijk zou ik voor het strakke gaan, maar ben ook qua omvang nog niet echt afgevallen, broek zit eigelijk nog niet echt losser, en echte spierballen vind ik bij een vrouw ook niet echt aantrekkelijk...
Bovendien heb ik met mn 94 toch echt flink overgewicht:| dus daar zal ook qua gewicht wat af moeten als ik mn lichaam gezond wil houden:( Hopelijk kunnen ze me op de sportschool vanaaf helpen..
Ik vind gespierde armen bij een vrouw wel gaaf hoor, erg stoer. En vorm in de benen vind ik ook mooi, stukken mooier dan cellulite en vet. Ik hou wel van spiertjes 
Als vrouw word je nooit zo gespierd als een man kan worden, maar een gespierde vrouw vind ik wel mooi. Zoiets:

En deze dame traint echt met ZWARE gewichten. Dus wees niet bang dat je enorm breed wordt......
(waarom is iedereen daar bang voor eigenlijk?)