betere conditie en minder eten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: betere conditie en minder eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:01

Geef het de tijd, Airborn.
Afvallen is minder belangrijk dan de conditie van je lijf imo :)

Alleen afvallen is ook niks waard, daar word je niet mooier of strakker van, alleen maar smaller.....
Als je nu niets af zou vallen, maar wel veel strakker zou zijn, 2 kledingmaten kleiner, veel beter in conditie, veel energieker en gespierder, zou je dat ook de moeite waard vinden?

Ik wel. En als ik zou moeten kiezen tussen beide, ga ik voor het strakke......

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 12:04

Psies Ymcha!

Ik ben nu 1,3 kilo over 4 weken afgevallen. Is vrij weinig natuurlijk. Maar mijn broeken zitten wel losser 8-)

Daarstraks interval training gedaan, stuk hardlopen en dan flink versnellen. Zo, dat is zwaar!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:14

Hehe, tuurlijk zou ik voor het strakke gaan, maar ben ook qua omvang nog niet echt afgevallen, broek zit eigelijk nog niet echt losser, en echte spierballen vind ik bij een vrouw ook niet echt aantrekkelijk...
Bovendien heb ik met mn 94 toch echt flink overgewicht:| dus daar zal ook qua gewicht wat af moeten als ik mn lichaam gezond wil houden:( Hopelijk kunnen ze me op de sportschool vanaaf helpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:25

Antheman schreef:
Psies Ymcha!

Ik ben nu 1,3 kilo over 4 weken afgevallen. Is vrij weinig natuurlijk. Maar mijn broeken zitten wel losser 8-)

Daarstraks interval training gedaan, stuk hardlopen en dan flink versnellen. Zo, dat is zwaar!

Ik nu ongeveer 2 kilo, maar wat ik veel mooier vind is dat er meer 'vorm' in mijn armen en benen is gekomen :j

Mijn broeken zitten idd ook losser, ik heb meer energie, ik eet beter, en vooral gezonder, maar ook meer...... en ik voel me goehoed!!!!!
Airborn schreef:
Hehe, tuurlijk zou ik voor het strakke gaan, maar ben ook qua omvang nog niet echt afgevallen, broek zit eigelijk nog niet echt losser, en echte spierballen vind ik bij een vrouw ook niet echt aantrekkelijk...
Bovendien heb ik met mn 94 toch echt flink overgewicht:| dus daar zal ook qua gewicht wat af moeten als ik mn lichaam gezond wil houden:( Hopelijk kunnen ze me op de sportschool vanaaf helpen..

Ik vind gespierde armen bij een vrouw wel gaaf hoor, erg stoer. En vorm in de benen vind ik ook mooi, stukken mooier dan cellulite en vet. Ik hou wel van spiertjes 8-)
Als vrouw word je nooit zo gespierd als een man kan worden, maar een gespierde vrouw vind ik wel mooi. Zoiets:

Afbeelding

En deze dame traint echt met ZWARE gewichten. Dus wees niet bang dat je enorm breed wordt......

(waarom is iedereen daar bang voor eigenlijk?)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:55

Voornamelijk omdat ik na mn 4 week in zweden werken echt serieuse spierballen had :P en afgetraint vind ik ook wel mooi, maar je hebt toch wel verchillende soorten afgetraint. En er bestaan ok vrouwlijke bodybuilders, op mn sportschool loopt een meisje van mijn leeftijd rond die echt serieus breed it van de spieren, heel anders dan de dame op die foto :P
En aangezien ik van mezelf breed en stevig gebouwt ben, heb ik toch wel beetje schrik dat ik meer richting bodybuilder kant op zou gaan qua spieren dan zn mooi slank lichaam :(

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 12:57

Die bikini is niks!
Maar dat lijf is best mooi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:24

Airborn schreef:
Voornamelijk omdat ik na mn 4 week in zweden werken echt serieuse spierballen had :P en afgetraint vind ik ook wel mooi, maar je hebt toch wel verchillende soorten afgetraint. En er bestaan ok vrouwlijke bodybuilders, op mn sportschool loopt een meisje van mijn leeftijd rond die echt serieus breed it van de spieren, heel anders dan de dame op die foto :P
En aangezien ik van mezelf breed en stevig gebouwt ben, heb ik toch wel beetje schrik dat ik meer richting bodybuilder kant op zou gaan qua spieren dan zn mooi slank lichaam :(

Die vrouwen zijn dan echt 4 uur per DAG met zware gewichten bezig, als het niet meer is...... dat krijg je echt niet van 4 uurtjes in de week, hoor :)

Wat had je in die vier weken gedaan dan? :)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:53

stal werk, 20 km per dag lopen om merries en veulens heen en weer te wandelen, rest van de tijd stallen uitmesten en paddocks uitmesten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 08:18

Ik wil buikspieroefeningen doen, maar op de een of andere manier verkramp ik m'n schouders helemaal. Heeft iemand tips? Bovendien begint m'n buik dan helemaal te trillen en krijg ik een knalrood en gloeiend hoofd. Betekent dat dat ik dus nog helemaal geen sterke spieren heb ofzo?
En doen jullie spieroefeningen iedere dag of om de dag?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 09:55

Ga nu ongeveer een maand aan proberen te houden zonder zuivel (aangezien ik daar teveel van drink), alcohol, fruitsap en frisdrank. Oftewel, ga enkel water drinken en verder letten op wat ik eet, plus een dagje extra hardlopen. Ik vond dat het ook wel wat tijd was om wat aan mijn lijf te doen. :o