MissPromiss schreef:Nee ik zit niet in nijmegen maar ze heeft contact gehad met nijmegen geloof ik en heeft een heel pakket en dat is dus de behandeling vanuit nijmegen alleen dan door een psycholoog vanuit het ziekenhuis in Meppel.
Ik stond er de hele tijd (nog voor ik me hier in het topic had aangemeld en het hier ter sprake kwam) al wat negatief tegenover maar toen had ik nog zoiets van: hmm oke het zal allemaal wel, ik probeer het wel het kan toch geen kwaad. Nu kwam het hier dus ter sprake en toen bleek dat het wel degelijk kwaad kan dus dat heeft de doorslag gegeven en ik wil dus morgen zeggen dat ik het niet wil doen (sorry had het net niet er bij gezet.. slaap half)
Ik ben niet zo'n held dusweet echt nog niet hoe ik het moet brengen..
Edit : wat is LBA
Hoe laat moet je?
Ik zou niet gelijk alles af zeggen, maar kijken of ze je toch iets kan helpen....
Ook ik ben (wel 5 x) bij de psych geweest - voornamelijk om te bevestigen dat het niet tussen mijn oren zit. Heb toch wel iets geleerd.
Ze gaf mij een compiment over hoe ik er mee om ging (das fijn van zo iemand!) én heeft me wel wat geholpen met het schuldgevoel dat ik niet meer kon werken. Zij heeft me aangespoort om weer te gaan rijden om ervoor te zorgen dat ik psychisch gezond blijf en dat ik zo kan werken om sterker te worden of op niveau te blijven... Ik vond het en gezellige vrouw en heb niet het idee dat ze voorzichtig met me om ging - ik heb graag recht voor z'n raap en niet via omwegen...
Mensen om me heen namen het nog serieuzer, want een dokter(psych) heeft bevestigd dat het niet tussen mijn oren zat....blijkbaar twijfelde sommige toch iets
succes iig!
)