Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Breitling schreef:nagel lijm is niet slecht voor je nagels en zou er met nagellak remover wel af moeten gaan.
Opi is een product wat tot de top behoort kwa kwaliteit. En ja dat is niet te vergelijken met een nagellakje van 2,95 voor opi betaal je 12,95 maar gaat jaren mee!
Mocht je er nergens aan kunnen komen kunnen opi artikelen ook altijd bij mij besteld worden. Word dat gewoon verstuurt.
Je moet alleen wel echt een base coat en een top coat gebruiken. Als je alleen nagellak op je nagels smeert kun je niet verwachten dat het goed blijft zitten. Vooral vet vrij maken is belangrijk!
vervolgens een topcoat (deze herhaal ik meestal).
:
. Ik wil dat graag eens laten doen maar heb echt geen idee of dat het geld wel waard is

Aranel schreef:Hebben jullie trouwens wel eens een manicure laten doen?. Ik wil dat graag eens laten doen maar heb echt geen idee of dat het geld wel waard is
Aranel schreef:Hebben jullie trouwens wel eens een manicure laten doen?. Ik wil dat graag eens laten doen maar heb echt geen idee of dat het geld wel waard is
Breitling schreef:zou je even moeten googlen. Base coat en top coat zijn allebij 12,95 het spraytje is denk ik de rapid dry spray. Die kun je over je laatste laag nagellak sprayen die zorgt er voor dat het sneller uithard en bevat gelijk een fijne verzorging voor je nagelriemen.
.
VonDutch schreef:Gisteren heb ik mijn gelnagels eraf proberen te halen, tjongejonge dat gaat voor geen meter man .
Ik was er goed ziek van want er waren er 3 vanaf, en dan is het toch niet echt moooi meer, dus ik proberen met zon vijl .
Sommige gingen er vanaf, sommige moet ik eraf vijlen..
JE nagels zien er wel echt lelijk uit, en dun.........