Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De pijn is nu weer goed te doen, net zoals na de operatie. Meer irritant en zeurend dan echt extreem pijnlijk. Heb in de hele periode nog geen traan gelaten. Vandaag ook voorzichtig wat echts gaan eten, aardappelkroketjes (zonder korst offcourse) half knakworstje stukje frikandel wat roerei met lekker veel zout en appelmoes. Ik was erna helemaal bekaf maar jeetje wat is dat weer lekker na 3 dagen vloeibaar! Ik blijf alsnog braaf 2-3 flesjes nutridrink per dag innemen. Ik heb altijd al ondergewicht gehad en iedere kilo die eraf gaat is niet goed voor mij. Ook is me kin steeds meer aan het tintelen en meer spierspasmes erin, een goed teken maar lekker irritant haha. Morgen mag ik weer terug op controle bij de kaakchirurg en ben ik benieuwd of hij al verschil ziet. Ik ga morgenochtend mijn moeder nog even lief aankijken of ze aub mijn haren wil wassen. Ik zit met een hele rits tape op mijn onderkaak en kin door die kincorrectie dus mag niet douchen.. Je kan je inbeelden hoe smerig ik me momenteel voel. Stront eigenwijs heb ik vanmiddag ook al geprobeerd met een tandenborstel een beetje me tanden te kunnen poetsen. Joepie dat ging een heel klein beetje dus vanavond voor het slapen tanden poetsen en dan de spoeling voor de laatste restjes er tegenaan! Wel merk ik als ik moe word dat ik tegen het duizelige aan ga zitten en de rest van de omgeving een beetje in een waas aan me voorbij gaat. Zou dit nog een nawerking van de narcose zijn? Al met al ben ik trots op mezelf, dat ik deze stap heb gezet en het me eigenlijk reuze meevalt. Ik keek er zo tegenop met alle horrorverhalen en ook je eigen verbeelding die met je aan de haal gaat maar het valt mij echt alles mee. Verstandskiezen waren qua pijn erger, genas wel sneller maar agh is natuurlijk ook minder geweld voor nodig dan dit haha. Ook heb ik door de zwelling nu een dubbele onderkin, nooit gedacht dat ik dat ooit zou krijgen dus kan er stiekem ook wel om lachen. Nog wel een vraagje, hebben jullie ook zo erg last gehad van losse velletjes op je lippen? Ik word er helemaal gek van en me hele lipvel laat los. Zit natuurlijk wel nieuw onder maar het maakt alles net weer even wat gevoeliger. Mensen die dit traject nog moeten ondergaan ik zeg doen! Ja het is zwaar maar het is alles waard en wat ik al zei, ik ben onwijs trots dat ik het allemaal toch maar onderga. Ik bedoel ik ging voor 2 scheve tanden naar de ortho en ging met een onderkaakverlenging naar huis. Ook ben ik super te spreken over dokter Gooris in het Amphia ziekenhuis. Geweldige kaakchirurg en echt een aanrader! Al met al nog een lange weg te gaan maar we komen er wel!
chanicha schreef:Nee hoor Loes, ze doen alles binnendoor, tenminste bij mij wel.
Je kin ook, ze hebben er bij mij een stukje, wat toch uit mijn kaak en de rest kwam, opgezet.
Ik wilde geen beugel dus heb ik zes weken met mijn kaken op elkaar gezeten, wat overigens meeviel hoor.
Je moet goed met de KC overleggen en ik zou tegen die tijd doorgeven dat je graag een maagsonde wil, is fijner ivm misselijk zijn na de OK.
kirsten3110 schreef:Hoi Loes,
jeetje wat een verhaal! Best heftig dat je al zovaak aan een beugel word geholpen en het eigenlijk niks helpt. Hebben de vorige ortho's er dan niks aangedaan of heb je gewoon een zwaar eigenwijs gebit haha?

Tussendoor zat ie allemaal grapjes te maken, erg fijn. 

vanacht ook weer bagger geslapen, agh zal er allemaal wel bij horen. Ik heb gister mezelf weer gewogen en was super blij. Ik ging erin met een gewicht van 52,8 en gisteravond was ik 52,2. Natuurlijk ben je s avonds altijd zwaarder maar ik ben blij. Ik heb gister ook broccoli soep op met extra slagroom er doorheen. Was goed te doen. Straks een pyama papje er weer in haha terug naar de babyvoeding. En hopen maar dat volgende week die stieken er weer af mogen. Ik verlang nu al naar een eitje en aardappelpuree stukje cake. Ok ik zal maar stoppen haha maak mezelf gek XD

. 
. Hier weer een update vanuit mij.
Bloeduitstorting is ook nog heel lichtjes te zien in me nek. Ik ga kneiterhard haha