chanicha schreef:Nee hoor Loes, ze doen alles binnendoor, tenminste bij mij wel.
Je kin ook, ze hebben er bij mij een stukje, wat toch uit mijn kaak en de rest kwam, opgezet.
Ik wilde geen beugel dus heb ik zes weken met mijn kaken op elkaar gezeten, wat overigens meeviel hoor.
Je moet goed met de KC overleggen en ik zou tegen die tijd doorgeven dat je graag een maagsonde wil, is fijner ivm misselijk zijn na de OK.
Een maagsonde is een goede, thanks!
En alles binnendoor.. O oh.. That scares me a little.
Ben er altijd al bang voor geweest als er iets in m'n mond gaat gebeuren, behoorlijk overgevoelig..
kirsten3110 schreef:Hoi Loes,
jeetje wat een verhaal! Best heftig dat je al zovaak aan een beugel word geholpen en het eigenlijk niks helpt. Hebben de vorige ortho's er dan niks aangedaan of heb je gewoon een zwaar eigenwijs gebit haha?
Ik heb mijn eerste 2 beugels bij dezelfde ortho gekregen, en de beugel die in oktober geplaatst wordt wordt door dezelfde ortho als mijn 3e beugel geplaatst. Ik heb veel te weinig ruimte in mijn gebit en baal er sterk van dat ze dat niet eerder aan konden geven. Lijkt mij dat ze dat al veel eerder hadden kunnen zien.. Dan had ik misschien aan 1 beugel genoeg gehad als ik de kiezen al eerder had laten verwijderen, maar helaas. Het is dat ik bij deze ortho ruim €1000,- korting kreeg omdat het nog een soort garantie is, anders was ik naar een andere gegaan.
Zometeen gaan de eerste 3 kiezen er uit en ik ben als de dood voor die plaatselijke verdovingen. Er gaat verder ook niemand mee...
Ben wel blij dat de kaakchirurg het doet, dat stelt mij al wat meer op mijn gemak dan als de tandarts het zou doen.. Die kan soms zo klungelen....
Leuk om je ervaringen te lezen. Kan goed begrijpen dat je je zo vies voelt.. Gelukkig dat de pijn wel mee valt! 
Hoe lang denken jullie dat het ongeveer duurt voor ik weer aan het werk kan?
Ik werk fulltime achter de servicebalie in een bouwmarkt.. Ik loop, buk en til veel, ik praat veel met de klanten..
Door al deze ervaringen te lezen kan ik mij een stuk beter voorbereiden op de operaties, thanks!