Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er was nu extra inruilwaarde op mijn telefoon waardoor ik een goede deal heb kunnen maken! S avonds hadden we nog een klein feestje van mijn broer voor zijn verjaardag.
dat deed me weer goed, dat is echt de enige manier om echt te ontspannen en daarbij te revalideren, op mijn eigen tempo en kunnen!

ben nog naar de kinesist geweest en wou net nog kleinigheidjes doen maar alles ging ‘fout’, je hebt zo van die dagen eh… dus de zetel in en ga alles maar laten tot morgen!

met de medrol in de aanslag zodat ik toch een fijne vakantie kan hebben!
mijn man heeft me geholpen om te douchen want al de energie was uit mijn lijfje…
dus langs een tweede gestopt en hier hadden ze gelukkig wel iets lekkers
1,5u gereden terwijl we anders 40-60min max rijden…
uiteindelijk kwam er dan toch bloed en ondertussen kwam de arts binnen. Alle stalen afgenomen en met de dokter alles besproken en nagevraagd, ik had een voorschrift nodig voor paracetamol 500mg (1g krijg ik niet ingeslikt), krijg ik een voorschrift voor zuigtabletten
16 pilletjes, aangegeven dat ik 500mg pilletjes voor te slikken nodig heb, een grote doos, ze ging dit veranderen en er stond een nieuw voorschrift klaar, inderdaad paracetamol 500mg, 30 pilletjes
ik mag 1g(2x500) nemen, tot 3-4 keer per dag… dan kom je niet lang toe met 30 pilletjes… uiteindelijk heb ik de huisdokter gebeld om een grote doos…
Ze komen misschien nieuw bloed afnemen, na 10 min waren de stalen toch teruggevonden
en inderdaad… vergeten, gelukkig had hij een collega bij die mij direct naar de kamer kon doen waar ik dan de laatste toediening kreeg.