Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-24 07:35

Goede nachtrust gehad maar helaas wel vroeg wakker geworden met buikpijn dus maar terug een medrol nemen zo meteen (zorg er altijd voor dat er 12u tussen zit) en dan zeteltje in met mijn trouwe viervoeters

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 17:16

Hoe gaat het met je Britt?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-24 21:21

Zaterdag zijn we naar de coolblue gereden want mijn man zijn ipad is gesneuveld en hij heeft dit nodig voor zijn werk en ik heb dan in eens een nieuwe iphone gekocht :+ er was nu extra inruilwaarde op mijn telefoon waardoor ik een goede deal heb kunnen maken! S avonds hadden we nog een klein feestje van mijn broer voor zijn verjaardag.

Rien Van Der Schaft kwam hier zondag in de buurt een demo geven en daar zijn we naartoe geweest, heb daar ook een nieuwe rijbroek en liner voor men samshield gekocht maar het passen was dus ook vermoeiend. S avonds zijn we op een eetdag gaan eten voor een ponykamp van de manege waar ik mijn jeugd heb gespendeerd.

Dus……

Ik heb een zwaar maar leuk weekend gehad maar daardoor was ik gisteren wel heel moe en vandaag ook nog… ik krijg ook een koortsblaasje dus mijn lijf geeft toch ook wel aan dat het oververmoeid is…

En eigenlijk ben ik stout geweest maar heb doorgebeten en ben toch gaan paardrijden daarnet := dat deed me weer goed, dat is echt de enige manier om echt te ontspannen en daarbij te revalideren, op mijn eigen tempo en kunnen!

Ik heb gisteren wimperextensions besteld en deze heb ik ook getest en goed gelukt! Er zat ook zo’n lippenglos bij die met je ph veranderd en deze was wel heel roze maar goed… ik ben er wel heel blij mee :*

Afbeelding

Dus eigenlijk gaat het hier wel goed rekeninghoudend met de nodige vermoeidheid en kwaaltjes zoals mijn darmpjes maar die leuke dingen nemen ze me niet meer af!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 22:08

Wouw pittig weekend. Leuk hoor en ik vind je lipstick erg mooi!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 22:25

Je ziet er stralend uit Brit :j
En wat goed dat je paard hebt kunnen rijden weer, lekker doen als dat gaat hoor je verdient het zo om plezier te maken.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 22:38

Ah, ik weet waar due clinic was! Mijn vriendin was er ook naartoe en indien ik niet op vakantie was, was ik ook geweest.

Mooie foto hoor, gaat je goed af!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:43

Je ziet er knap uit Brit, wat heerlijk ook dat je weer hebt paard gereden. :)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-24 16:17

Vandaag is mijn lijfje boos, de stijfheid valt mee maar mijn longen doen pijn, ik denk van de inspanning _-:(

Ik was vroeg wakker geworden maar toch terug in slaap gevallen en geslapen tot half 11 :O ben nog naar de kinesist geweest en wou net nog kleinigheidjes doen maar alles ging ‘fout’, je hebt zo van die dagen eh… dus de zetel in en ga alles maar laten tot morgen!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 16:32

Verstandig besluit Britt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 23:28

Mag jij trouwens compressietherapie voor je benen?
Er is er een nu die bovenbeen, onderbeen en voet los kan aanzetten en uit.
En hij kan massages geven op luchtdruk maar ook ontspanningsmassages om verzuring te minderen.
Van fitgun, ik heb zelf zere benen en heb er een besteld, omdat ik door sterke pijnstilling na fysio nog erg veel pijn heb.

Deze was €230 met 2 jaar extra garantie voor €30 erbij inclusief.
Hij kan ook verwarmen erbij en verschillende sterktes, netstroom.

Mijn fysio zei gelijk: meenemen!!!!!
Ik wil hem met hem testen maar ook oedeem, zere en vermoeide benen.
Mensen met polyneuropathie, zijn er blij mee.
En 14 dagen testen anders geld terug zonder opgave van reden mag.

Is dat iets om op je bankdagen comfortabeler te maken in overleg met behandelaren?
En ja dit doet pijn aan mijn rekening, maar ik ben 3 weken terug evil gevallen.
Enkels, knieën en heupen hebben een rotklap gehad en nu is het echt niet te hebben meer.
En mijn vader heeft snel rusteloze benen, dus het is tevens een verjaardagskado.
Dat vonden ze wel een strak plan want hij heeft ook polyneuropathie.

We hopen dat het helpt maar ik heb een filmpje van een sporter gezien die full compressie had.
En een been aan een niet, na trainen.
Het been zonder bolde de spier amper op en helemaal verzuurd, andere voelde of hij gewoon weer net zo aan de bak kon.
Ook de beweging was beter in het behandelde been.

Bij mij is het idee, om bij wakker zijn ze om te doen, 15 minuten met warmte.
En daarna mijn bed uit, zodat ik hopelijk minder compenseer van de spierpijn.
En dus in mijn hele lijf minder.
Je zegt graag geld goed te besteden aan fijne dingen en moest aan jou denken. :o

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-24 22:49

Ik heb dit weekend een elektrische fiets gekocht om wat te kunnen genieten van het goede weer en te revalideren! Mijn schoonouders wonen op 5 km van thuis dus dat is de ideale manier om wat conditie en spiertjes op te bouwen op eigen tempo!

Vandaag zijn we gaan toeristen in ons België landje. Het waren verkiezingen dus we zijn gaan stemmen vandaag maar we hadden ook gereserveerd in een sushi restaurant in Antwerpen, we waren een uurtje te vroeg in de stad dus we hebben nog iets gedronken op een terrasje en even rond gewandeld in de buurt van het restaurant!

We zijn op dit restaurant gekomen omdat de koning hier is gaan eten voor zijn verjaardag (was op het nieuws) en dat zag er zo gezellig uit en dat WAS het ook! Zo’n leuke setting en sfeer! Echt een aanrader! Een hele beleving!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:12

Dat ziet er echt gezellig en lekker uit! Fijn dat je zo hebt kunnen genieten!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 08:33

Wouw mooi restaurant en ziet er gezellig uit. Eten als een koningin

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-24 08:37

Het was echt heerlijk genieten!

Al heb ik sinds woensdag wel weer ‘een terugslag’ zoals hierboven aangegeven, afgelopen donderdag moest ik met de hondjes naar de kapper (gelukkig rijden mijn ouders altijd mee) maar het stappen/wandelen ging niet zo vlot, ik had ook wel wat buikpijn in tussentijd dat we moesten wachten en op weg naar huis moeten stoppen aan het tankstation met helse darmkrampen _-:(

De rest van het weekend ben ik rustig ‘bezig’ gebleven (niet heel de dag bankhangen) maar ik merkte dat het douchen s avonds niet vlot lukte en dan moet ik toch zitten om me af te drogen…

Deze week dus echt gas terug want donderdag heb ik alweer behandeling en opnieuw controlescan, dit is ondertussen 3 maanden geleden dus wel spannend!

Al hoop ik morgen nog wat vitamine P op te doen :):)

En daaaaaaan vertrekken we richting (hopelijk) zonnig Italie! {:} met de medrol in de aanslag zodat ik toch een fijne vakantie kan hebben!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 10:04

Wat een fijn uitje in de Koekenstad! Mooi foto' s heb je gemaakt hier!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-24 09:37

En gisterenavond was ik weer goed ziek… overgeven, diarree, rillen van de kou :x mijn man heeft me geholpen om te douchen want al de energie was uit mijn lijfje…

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:41

Ach meis, bah...!

Als het even kan: op naar de vitamine P.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:48

Ach bah, hopelijk knap je toch weer op richting donderdag qua behandeling en daarna de vakantie!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 13:32

Fijn een lieve man. Sterkte Britt hopelijk knap je gauw weer op!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-24 15:34

Gelukkig was hij er om me te steunen, het is fijn als er iemand over je rug wrijft als je boven de emmer hangt :+

Ik heb mijn vitamine P toch afgezegd, vind het sneu, keek er enorm hard naar uit maar mijn energiepijl is enorm laag en het is nog een pittige week…

morgen heb ik nog een kine-sessie voor mijn kaak, donderdag heel de dag behandeling en controlescan, vrijdag moet er gepakt worden om zaterdag richting de zon te vertrekken, de autoreis zal ook pittig zijn dus ik hoop genoeg rust te vinden tussendoor.

Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 16:08

Hoewel ik je die vitamine P enorm gun, denk ik dat je een goede beslissing hebt gemaakt.
Hopelijk gaat de week snel om en is het snel weekend en zie je snel de zon :j

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 17:08

Het is niet altijd leuk om verstandige beslissing te maken, maar uiteindelijk vaak beter.
Sterkte met alles en hopelijk voel je je snel weer fitter.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 17:47

Klinkt heel erg verstandig.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-24 23:12

Vandaag alweer behandeling gehad en het was echt mijn dagje niet…

We vertrokken en gingen nog om een koffiekoek aangezien ik maar tot 12u20 mocht eten (nuchter voor de scan) eerste winkel had niets afgebakken _-:( dus langs een tweede gestopt en hier hadden ze gelukkig wel iets lekkers :9

Dan autostrade op, file -O- 1,5u gereden terwijl we anders 40-60min max rijden…

Uiteindelijk was ik maar een kwartiertje te laat en ik was niet de enige…

Dan moeten er stalen afgenomen worden, mijn pac wou weer geen bloed geven >;) uiteindelijk kwam er dan toch bloed en ondertussen kwam de arts binnen. Alle stalen afgenomen en met de dokter alles besproken en nagevraagd, ik had een voorschrift nodig voor paracetamol 500mg (1g krijg ik niet ingeslikt), krijg ik een voorschrift voor zuigtabletten :r 16 pilletjes, aangegeven dat ik 500mg pilletjes voor te slikken nodig heb, een grote doos, ze ging dit veranderen en er stond een nieuw voorschrift klaar, inderdaad paracetamol 500mg, 30 pilletjes -:(- ik mag 1g(2x500) nemen, tot 3-4 keer per dag… dan kom je niet lang toe met 30 pilletjes… uiteindelijk heb ik de huisdokter gebeld om een grote doos…

Verder ging de arts nog eens navraag doen of ik op vakantie de medrol langer mocht nemen, niemand meer gezien natuurlijk :roll:

In eens staat de verpleging en de studieverantwoordelijke aan mijn bed, de stalen voor de studie zijn kwijt :? Ze komen misschien nieuw bloed afnemen, na 10 min waren de stalen toch teruggevonden :wow:

Rond 2u is mijn behandeling opgestart en om 16u20 had ik de scan, ik gaf aan dat ik maar 1 beker moet drinken van de arts en dat ik graag intern vervoer had, dat werd meteen aangevraagd voor 15u50.

Normaal krijg je voor 3 bekers 1,5u de tijd, ondertussen was het al 15u30 en ik had nog geen beker, uiteindelijk kwamen ze om 15u40 de beker brengen dus ik heb toch veel moeite moeten doen om deze op 10-20 min leeg te krijgen :9k

Uiteindelijk naar de scan, daar moest ik gelukkig niet lang wachten voor ik eronder mocht, dat was zo gepiept! Ik mocht terug wachten op het intern vervoer in de wachtzaal… het was intussen wel bijna 17u en ik moest nog 1u aan de baxter voor het laatste product… de patiënten achter mij werden 1 voor 1 opgehaald maar mij kwamen ze niet halen, tot diegene die mij had afgezet vroeg of ik al aan de beurt was geweest, ik zei jawel hoor, ik ben aan het wachten op iemand om me terug te voeren naar de kamer… hij kijkt zijn tablet na… “ja, je staat niet op de lijst, ik ga het navragen maar ik denk dat ze je vergeten zijn” %) en inderdaad… vergeten, gelukkig had hij een collega bij die mij direct naar de kamer kon doen waar ik dan de laatste toediening kreeg.

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 23:45

Tjonge wat kan er veel mis gaan op 1 dag Brit. Dat lijkt me erg vermoeiend bovenop alles waar je steeds doorheen moet. Hopelijk weer een goede uitslag. Ik lees je topic iedere dag mee en wil je bij deze een fijne vakantie toewensen.