suus_toes schreef:Poosje stil geweest hier.
Deze week (helaas) weer een feestweekje, die me gigantisch zwaar valt.
Halve week echt als een zombie rond gelopen, veel pijn in buik, rug en benen en gigantisch moe.
Zo dit was mn klaagzang even weer
Wil volgende week ergens een afspraak gaan maken voor acupunctuur.
En dan met name gericht op hormonale klachten en Vruchtbaarheidsproblematiek.
Ben heel benieuwd ... moet alleen nog even de drempel over om naaldjes in me te laten prikken.
Duimen maar weer voor de volgende ronde...
Haha nou na zo’n traject heb in die drempel niet meer
 succes!
 succes!@Lau: op zich is extra controle fijn toch? Kan me voorstellen dat ze dan ook andere dingen sneller zien
 . Is de echo om te kijken of de terugplaatsing kan?
. Is de echo om te kijken of de terugplaatsing kan?                                                         

Geplaatst: 18-10-23 17:11
               Geplaatst: 18-10-23 17:11				         

mijn vriend baalt ook, die spreekt nu langzaam ook echt uit er eigenlijk wel klaar voor te zijn, maar bij hem spreekt meer het hoofd en bij mij meer het hart. Ik heb nu gesolliciteerd bij een baan waarbij ze na een jaar al een vastcontract garanderen als alles naar behoren gaat. Maarja, stel we wachten dat jaar nu af, en ik krijg dan ook geen vast contract, hoe lang ga je het dan nog uitstellen?
 mijn vriend baalt ook, die spreekt nu langzaam ook echt uit er eigenlijk wel klaar voor te zijn, maar bij hem spreekt meer het hoofd en bij mij meer het hart. Ik heb nu gesolliciteerd bij een baan waarbij ze na een jaar al een vastcontract garanderen als alles naar behoren gaat. Maarja, stel we wachten dat jaar nu af, en ik krijg dan ook geen vast contract, hoe lang ga je het dan nog uitstellen?