Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Klopt alles hangt aan elkaar.
Maar niet iedereen die geopereerd word heeft daarna revalidatie nodig.
Heup en knie als voorbeeld gaat gewoon naar huis. Kan dat niet pech gehad. Regel je maar wat.
Mijn moeder is er het voorbeeld van.
DuoPenotti schreef:Maar lopen die zoveel meer risico?
Dat is de vraag die je dan moet stellen als je eerst risicogroepen neemt.
Moet het uiteraard wel al een behoorlijk aantal zijn.
Nikass schreef:Verootjoo ik ben er niet in thuis, maar mijn vriendin heeft een kunstknie en sinds kort een nieuwe heup. Ze is alleenstaand en ze komt erg slecht uit de narcose.
Maar na een zkh opname van één dag en één nacht moet ze gewoon naar huis. En vooral oefeningen doen hoor! Terwijl ze kotsmisselijk is en heel veel pijn heeft. Thuiszorg krijgt ze ook niet.
DuoPenotti schreef:Die jij opnoemt gaan hier naar het zorghotel. Niet naar een verpleeghuis waar ook langdurige bewoners wonen.
Mindim ik bedoelde voordat gezonde mensen gevaccineerd worden
Nikass schreef:Verootjoo ik ben er niet in thuis, maar mijn vriendin heeft een kunstknie en sinds kort een nieuwe heup. Ze is alleenstaand en ze komt erg slecht uit de narcose.
Maar na een zkh opname van één dag en één nacht moet ze gewoon naar huis. En vooral oefeningen doen hoor! Terwijl ze kotsmisselijk is en heel veel pijn heeft. Thuiszorg krijgt ze ook niet.
Nikass schreef:Het ziekenhuis regelt überhaupt geen nazorg. Ik heb nu tijdelijk thuiszorg, maar wel zelf moeten regelen. Toen ik uit het ziekenhuis ontslagen werd (met enige spoed, want we hebben uw bed nodig voor corona) kreeg ik een afspraak mee voor over twee maanden.
Hoe en wat in die twee maanden, mag je zelf achter komen
secricible schreef:Nikass schreef:Het ziekenhuis regelt überhaupt geen nazorg. Ik heb nu tijdelijk thuiszorg, maar wel zelf moeten regelen. Toen ik uit het ziekenhuis ontslagen werd (met enige spoed, want we hebben uw bed nodig voor corona) kreeg ik een afspraak mee voor over twee maanden.
Hoe en wat in die twee maanden, mag je zelf achter komen
Het was toch echt het zkh dat (samen met familie) een plekje in een instelling regelde voor mijn opa. Voor een plek was werd hij ook niet ontslagen.