Joanne; haha is ook deels mijn eigen schuld hoor! Maar kwam nu met mijn opa wel goed uit zodat ik vrij kon krijgen en dan voor iemand z’n laatste nacht terug kon werken

Verstandig om rustig wat bij te gaan eten! Niet in één keer, went je lichaam er denk ik ook beter aan.
Lekker lijstje en veel avond eten voor maar weinig calorieën. Goed bezig!
Nanouk; super je gewicht afname! Heb je al vlug voor elkaar gekregen! Sterkte met je deadlines!
Hier aardig gesloopt hihi. Opa is weer fijn thuis in het verpleeghuis waar hij woont
 gelukkig is alles goed gegaan en kon hij ondanks zijn verwardheid rust vinden dat ik er was als hij wakker werd (om 4 uur uit bed gaan denken dat hij moest werken, mensen en beestjes zien die er niet waren, niet begrijpen wat er allemaal gebeurde en daar onrustig van worden) dan even bij hem op bed gezeten tot die weer in slaap viel (off topic, maar ben zo blij dat ik dit kon doen voor hem). Wel een beetje een raar en ongezond lijstje qua eten vandaag. Mijn moeder is ook jarig vandaag dus gaan daar zo eten. Maar wordt besteld want niemand heeft puf om te koken

0.30: 250 gr appel kaneel kwark.
9.30: eierkoek met chocolade pasta.
12.30: 2 ham kaas croissants en 9 blokjes milka karamel zeezout
16.30: plak bananenbrood
A: pizza; weet alleen nog niet welke

Misschien komt er nog een toetje bij of iets van taart, weet niet wat mijn ouders hebben gehaald.
Morgen weer wat gezonder plannen

). Ik kan eeecht niet zonder chocolade, en dan heb ik nog het liefste witte chocolade al zit daar niet eens cacao in haha!  Deze ochtend woog ik wel nog steeds 58,5kg, dus dat vind ik wel prettig. Ik zou graag 57,5kg halen!

Ik merk als ik niet echt iets bedacht heb, ik er een beetje zenuwachtig van wordt haha het voelt heel rommelig, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Uiteindelijk toch goed uitgekomen in calorieën. Als ik alles op een rijtje zet voor mezelf dan valt het uiteindelijk meestal reuze mee wat ik daadwerkelijk gegeten heb.
 Maar het is even niet anders. Het is ook onduidelijk of mijn revalidatie door gaat… Fysio's mogen natuurlijk wel doorwerken maar het is even afwachten wat de instelling doet. Anders nog meer balen want vanaf februari ga ik stage lopen op de IC of SEH dus ik moet dan gewoon sterk en fit zijn.

Anders had ik een kcal tekort van 1000 en dat was ook weer een beetje overdreven haha.
 Gelukkig viel het uiteindelijk mee en zondag zag er inderdaad goed en lekker uit!
 dat ik maar naar huis ben gegaan zonder boodschappen. Had ook echt totaal geen zin om iets te eten terwijl het overdag nog erg goed ging. Weet niet zo goed waar dat vandaan kwam.
 als het komende weken droog blijft, mag de racefiets nog wat vaker mee op pad