Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libiris schreef:mss anders toch voortaan door iemand met ervaring laten doen en het geld er voor over hebben...
Maar snap je probleem. Verder zit er veel prijsverschil in gellak laten zetten bij een nagelstyliste.
prijzen variëren zo rond 15 tot 30 euro denk ik... ik vraag 15 euro, omdat ik nog beginnend ben
Kmbrly schreef:Oh zijn dat die nieuwe waar in de week een mail van was ?
mcjv schreef:Kmbrly schreef:Oh zijn dat die nieuwe waar in de week een mail van was ?
Durf ik niet te zeggen eigenlijk! 2 zijn uit een collectie, maar ik had gewoon aangevinkt welke ik leuk vond.Als je er 4 besteld, betaal je ook maar voor 3. Dus ik had spijt dat ik er niet in 1 keer 8 had besteld, scheelde weer verzendkosten.
Ik zal zsm even de kleurtjes in actie laten zien.
Aankomende zondag begin ik met mijn acrylnagel opleiding/cursus, dus dan krijg ik ook de spulletjes en kan ik lekker gaan oefenen. Zin in!
Mavelle schreef:Ik kom even binnen vallen als dat goed is![]()
Wat voor gelnagels starterskit raden jullie aan?
Libris dat setje met zwarte nagels is echt prachtig!
nova_zodiax schreef:Ik kom hier ook binnenvallen.
Ik liet altijd gellak zetten maar sinds een maand een eigen apparaat gekocht van pink gellac .
Het valt me toch wat tegen, afhalen gaat echt heel lastig. En het blijft ook minder goed zitten, ik moet echt elke week wel meerder nagels vervangen
Toen ik het liet doen( zelfde merk) bleef het makkelijk 3/4 weken zitten.
Maar ik oefen vrolijk verder
Libiris schreef:nova_zodiax schreef:Ik kom hier ook binnenvallen.
Ik liet altijd gellak zetten maar sinds een maand een eigen apparaat gekocht van pink gellac .
Het valt me toch wat tegen, afhalen gaat echt heel lastig. En het blijft ook minder goed zitten, ik moet echt elke week wel meerder nagels vervangen
Toen ik het liet doen( zelfde merk) bleef het makkelijk 3/4 weken zitten.
Maar ik oefen vrolijk verder
Gebruik je de base extend? En dan een paar dunne laagjes gel en dan de top?
Verder is de voorbereiding ook erg belangrijj, mss dat je jouw stappen even moet vertellen...
Ik gebruik ook Pink en blijft weken zitten, maar gebruik wel fixbase en top van Florence