Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik heb ook roodpigment van mezelf maar zowel het thuis blonderen als bij de kapper gaat prima. Zoals de kapper laatst zei, 'Wat we ook met jouw haar doen, kapot is het niet te krijgen!'
Bralindy schreef:xDenies schreef:Ik heb ook roodpigment van mezelf maar zowel het thuis blonderen als bij de kapper gaat prima. Zoals de kapper laatst zei, 'Wat we ook met jouw haar doen, kapot is het niet te krijgen!'
Maar jouw haar structuur kan niet hetzelfde zijn van een ander. Dat het elke keer goed gaat mag je in je handen knijpen.
Annet_Dottie schreef:Hoi, ik kom even binnen vallen met een vraagje.
Ik heb een fijne krultang gekocht maar ben niet zo bekend met haar producten. Ik heb na het krullen wat goedkope haarlak er in gedaan maar binnen een paar uur was het helemaal ingezakt.
Een paar jaar geleden heeft iemand anders mijn haar gekruld met deze zelfde soort krultang en dat bleef super lang zitten, heb alleen geen idee wat ze er toen verder in gedaan heeft.
Wie kan mij hier misschien in adviseren? Ik snap dat ik het ook bij de drogist kan vragen maar hoor het liever als iemand zelf ergens echt een goede ervaring mee heeft.
Moet ik er voor het krullen iets in doen?of juist alleen er na? En wat?
Alvast bedankt!
Frummels schreef:Ik heb weer verf kriebels.Heb lichtroze in mijn hoofd gehaald, maar twijfel nog of ik het echt ga doen, haha. Voordeel is wel dat ik nog grotendeels geblondeerd ben, en na een portie zilvershampoo is het ook goed licht. Dus misschien toch maar eens proberen?
Lous schreef:Frummels schreef:Ik heb weer verf kriebels.Heb lichtroze in mijn hoofd gehaald, maar twijfel nog of ik het echt ga doen, haha. Voordeel is wel dat ik nog grotendeels geblondeerd ben, en na een portie zilvershampoo is het ook goed licht. Dus misschien toch maar eens proberen?
Gewoon zelf doen!!
Heel simpel semi-permanente verf bijvoorbeeld van Crazy Color mengen met witte conditioner.
Half uur laten intrekken en klaar