Ik heb gister 7km gelopen en heb vandaag wel weer zin om te gaan. Maar ga morgen ook al bootcampen en zondag 35km rijden.
Weet niet of dat te veel wordt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waarom ga je zo hard van start als je weet dat je dat tempo niet 10 km kunt volhouden? Het is lastig om rustig te beginnen, maar er zit een verschil tussen wat opblazen aan het begin en halverwege kotsmisselijk zijn. Beetje voorzichtig voor jezelf blijven
Wandelse vandaag!
Zijn er nog meer mensen hier die juist hun tempo hebben moeten leren verlagen? Ik loop gewoon niet fijn onder een bepaald tempo.
Alle kilometers tussen de 5.50 en 5.57, met 4 x 1 km op 5.15. Ging wel lekker en een mooie nieuwe route.
) Ik loop echt puur voor de leuk dus ga me ook niet in allerlei bochten wringen om tóch hard te gaan lopen, dus soms loop ik ook wel eens maar 1x in de week een klein rondje. Hier hebben we drie maanden zomervakantie dus dan hoop ik wel lekker veel KMs te maken!
. Iets met dansen, springen en te laat in bed liggen..
.
.
! Moet wel nieuwe toeschouwers regelen dus hahaah
....rustig begonnen. 1:15 over gedaan. Een PR dus

.
. Afgelopen zaterdag stond een interval op de planning, 2 series van 1200-1000-800m. Na de tweede 1200 werd ik echter niet lekker, sta je dan op een paar km van huis. Normaal loop ik altijd samen of heb ik wel een telefoon bij me, dit keer natuurlijk niet. Zal je altijd zien. Anyway, nog een paar 100m gedribbeld/gewandeld en toen aan iemand gevraagd of ik even mocht bellen. Ging echt bijna out, heel gek gevoel. Vriend heeft me opgehaald. Heb bijna de hele middag geslapen en voelde me gister ook nog een vaatdoek. Volgens mij gewoon niet helemaal fit...Morgenvroeg maar een rustig rondje.
. Veel plezier met je mudrun over 3 weken!
.