Kom je al een heel eind.
Maar ik heb de kwasten en dus gebruik ik ze ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Ik gebruik heel veel kwasten voor mijn ooglook...
1 all over basiskleur
1 transitiekleur
1 crease
1 om crease te blenden
1 bewegend ooglid
1 highlight op wenkbrauwbot
1 onderste wimperrand
1 inner corner highlight
idd ik heb ze toch en zo blijven de kleuren ook een beetje gescheiden.. hoef ik ze alleen achteraf goed af te doen
ach we overleven, meerdere zou wel makkelijker zijn, al zouder ik dan nog niet weten waar ik wat voor moet gebruiken....
en Tartelette in Bloom ook vrij weinig..

Anoniem schreef:Als je wat weg doet...
Niniane schreef:Zonde hoor. Chocolate Bar, Natural Eyes en In Bloom zijn allemaal toppers. Boudoir Eyes pak ik ook nooit. Te koel.

via waar heb je die besteld?
Vind dat zo'n gave lipstick. En wat staat Pallor je gaaf!
En wat enorm gaaf zo met Cheap Date over je lipkleur heen, staat prachtig. 
DnT schreef:Hier lekker geen oranje, gewoon omdat iedereen oranje doet #recalcitrant
DnT schreef:Hier toch ook maar even wat opgesmeerd.
Oranje... duh!
Look staat je overigens prachtig, moet je vaker doen! 
Niniane schreef:Melissa Alatorre had in een tutorial zo'n gave oogschaduw op. Dior Cosmopolite.
Zó gaaf. Heb deze gisteren geswatched en ben er serieus verliefd op. Maar dat prijskaartje.Gewoon 34 euro voor een mono.
_Friemel schreef:DAAAAAARRRRR ISSIE DAN
Mijn mega order van beautybay.
Kwasten zijn van alie switches komen als mn huda beauty palette ook binnen is anders blijf ik bezig
[ [url=m/jTSkjv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mNICo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TEIYip.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er super uit, en je Huda palette, grrrrrr. Ik ben heel benieuwd naar swatches en looks want heb constant getwijfeld met dat palette nav reviews, zelfde voor Violet Voss.. Je look erbij vind ik enorm gaaf, en, huid om te huilen? Grapjas. 
_Friemel schreef:[ [url=m/5OIMSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OOAtbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vhJNIU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F58auN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JLEQZK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paar kleuren 1 Swipe
Kan niet wachten om ermee te spelen!

Suus___ schreef:En zooooo blij vanaf 4 september ga ik n opleiding tot visagist volgen

Anoniem schreef:Brengen jullie alle oogschaduw met 1 penseel aan of meerdere?
Dus ik bedoel de basis kleur en de crease?
Evt merk tips anders?
Ik heb een blend kwast van.. meen zoeva?
Die pakt wel mooi op maar echt mooi diepte verschil zie ik nooit bij mij.

Kaygee schreef:Ha Shizzel ik ga ook naar Londen dit weekend. Zou wel heel toevallig zijn als ik je ergens spot

DnT schreef:Zat te denken... wat zijn jullie favoriete lipsticks/liquids?
Ik heb echt zoveel favorieten, dat een top 5 nog lastig gaat worden gok ik
ik ga het maar posten. 
Helaas houdt mijn moeder ook van make-up dus op momenten dat ik naar moeders keek in de hoop op een goed advies om het níet te doen, kreeg ik regelmatig de 'oh wauw, prachtig, moet je doen!' ......

Ik loop langs, en wat zie ik daar? Netjes de hele Basquiat collectie op een display, alle 'Urban Decay.com Exclusive' (echt de kleuren die niet naar NL komen) van de Vice lipsticks maar ook de liquid lipsticks, eyeliners en lippotloden. Oftewel, mijn hemel dus, want er zaten echt kleuren bij die ik al enorm lang wil! Ik sta dus rustig de Basquiat te swatchen, tot een van de dames me zegt dat ze de Vault hebben, en nog maar een paar..... ik kon mijn geluk dus niet op want ik had de hoop al opgegeven, dat werd meenemen! Had de laatste zelfs te pakken.
Er waren mensen die hun hele naam voluit met daarachter nog 'make up artist' deden, ik hou het liever simpel. Arme man die alles daar aan het graveren was.. 

)

Gelukkig staan ze wel online op Selfridges, ik wacht even tot Naked weer in stock is en dan bestel ik meteen wat van de Vice lipsticks Selfridges exclusive shades mee die ik nog graag wil hebben. Volgende maand, denk ik zo, want ik ga even niets meer uitgeven.
DnT schreef:Ik heb vandaag mijn Viseart Petit Pro weer eens gebruikt en JS Gemini op mijn lippen.
Is toch wel een van mijn favorieten
Zat te denken... wat zijn jullie favoriete lipsticks/liquids?
Ik heb echt zoveel favorieten, dat een top 5 nog lastig gaat worden gok ik
Oh en een foto van mijn look:
[ [url=m/lUELHA.jpg]Afbeelding[/url] ]
...