Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Eerst je ooglid afpoederen met een huidskleurige oogschaduw? Daarna eyeliner aanbrengen, dan krijg ik minder snel zo'n transfer
Jellybeans schreef:Eight schreef:Eerst je ooglid afpoederen met een huidskleurige oogschaduw? Daarna eyeliner aanbrengen, dan krijg ik minder snel zo'n transfer
Nedra schreef:Hoi Allemaal, mag ik mee kletsen?
Sinds kort ben ik wat meer interesse aan het ontwikkelen in make-up en ben dan ook een aantal beautyblogs en youtube kanalen aan het afstruinen geweest. Alles wat ik leuk/mooi/handig vind ben ik op een pinterest-pagina aan het opslaan zodat ik het niet kan vergeten![]()
Laatst ook een keer bij de Douglas geweest voor een advies over foundation. Daar werd met het apparaatje mijn huid gescand en kwam de code W205 eruit. Bij het aanbrengen van een foundation heb ik de naam en kleur onthouden en ben online gaan kijken of hier dezelfde code aan verbonden was (adviseuse zei van wel ) Dit bleek dus niet zo te zijn. De aangebrachte foundation had een kleurcode W202. Super handig systeem dus, notBinnenkort wil ik dus een keer naar een van de MAC's in Eindhoven voor, hopelijk, beter advies. Heb hier goede dingen over gehoord via collega's.
Hebben jullie nog adviezen voor musthave's of favoriete producten waar ik ook eens naar kan kijken?