Pallatin schreef:Dat klinkt lekker raja!
Over vlees: ik vind t heerlijk, vooral biefstuk van loetje, met champignons en witbrood... Maar ik probeer t behoorlijk te minderen, het vlees eten, gewoon omdat het produceren ervan zo belastend is voor t milieu
@ Janine: we schelen een cm haha! Ik was op m'n zwaarst 83,7 dat was in november geloof ik... Ik weeg nu 75 kg... M'n streefgewicht was eerst 78, toen 76... Ik vind het goed zo, m'n doel nu is op gewicht blijven en snaai aanvallen verminderen
Oooh wat knap zeg!! Met dat doel is dit topic ook bijzonder nuttig!
BMI, mwah... luister ik niet naar... Is volgens mij voor de gemiddelde mens. Ik ben niet zo gemiddeld. BMI berekening zou voor mij (14cm langer dan de gemiddelde Nederlandse vrouw als ik het goed heb uit mijn hoofd) te hoog uitvallen (werkelijk getal zou lager moeten liggen dan de huidige 26,8?) en ben je kleiner dan gemiddeld hoort de uitkomst van de berekening hoger uit te moeten vallen.
Ik kijk meer naar een gewenst gewicht. Volgens mijn app is dat 74 kilo en een BMI van 21,7
Maar als ik dat te slank vind, dan gaat het over hoor... Dan maar wat zwaarder... En als ik het dan nog te dik vind, dan maar slanker. Maar eerst maar eens daar zien te komen
En dat zal na vandaag ook niet echt opschieten
O: Overnight oats met cacao en zoetstof en een glas jus d'orange
T: -
L: Half stokbroodje gezond
T: Schuimgebakje
A: Stamppot zuurkool met spekjes en een beetje rookworst en yoghurt met pecannoten na.
Niet afgevallen vandaag, ook niets erbij... Geen sport vandaag. Ben benieuwd morgenvroeg, maar ik denk niet dat het beter is geworden.