Quir schreef:Lielle schreef:iig fijn dat je buik zo goed gaat, rugklachten klinken veel te bekend![]()
ik moet zeggen dat ik enorm veel baat heb bij fysio/sportschool, en hoewel mijn fysio nul verstand heeft van paardrijden merk ik de vooruitgang in houding en zit wel heel duidelijk. Nu was daar ook wel ruimte voor verbetering
Ja gewone fysio zal zeker ook al heel veel kunnen hoor! Maar ga gewoon proberen, die kan mij misschien ook begeleiden naar weer terug op t paard. Maar goed, misschien heeft de chirurg wel iets heel anders in gedachten. Ga in ieder geval vragen om revalidatie arts.
groot gelijk, en jij komt natuurlijk met een heel ander verhaal en achtergrond. Zou top zijn als ze je weer te paard krijgen!
Citaat:Hoe gaat t nu met je rug? Zag op Facebook dat je alweer lekker aan t rijden bent, heel fijn. Klein beetje jaloers hihi. Nee hoor, gun het je zo!
rug doet het goed, moet nog wel opletten dat ik niet te veel doe, maar ik ben zelfs alweer mijn watervlugge en o zo sensibele schimmel aan het rijden (thuis) en dat doe ik alleen als ik vertrouwen heb in mijn eigen reacties. Binnenkort eens een sprongetje overwegen

Citaat:Vanavond foto van de rug.
ben benieuwd.