maajjkee schreef:Ik meld me ook, big rituals fan!![]()
Vandaag de yalda gehaald en ik ben fan!
En, waar ruikt die naar??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Ik baal er zo van, dat iedereen maar de volle mep van de Buddha oude bodymist vraag! Of zelfs nog duurder!
Aan ene kant denk ik, ik wacht tot de sale, maar andere kant denk ik weer........ Zal ik het dan toch doen!
ZO jammer, dat je niet van te voren weet wat er in de sale is!
Ik heb voor de sale ook alvast een lijstje liggen, echt verschrikkelijk hoor, hahaha!
Hoewel ik aan andere kant denk, die oude buddha gaat natuurlijk ook een keer op! En dan issie ook nergens meer te krijgen!
DideH schreef:Al mensen die hem hebben geroken? Of alleen online bestellers?
DideH schreef:Ik kan ook pas vrijdag op zn vroegst naar de winkel, maar dan koop ik meteen ook genoeg voor minimum bestelwaarde voor die kaars
Al mensen die hem hebben geroken? Of alleen online bestellers?
Banyu schreef:DideH schreef:Ik kan ook pas vrijdag op zn vroegst naar de winkel, maar dan koop ik meteen ook genoeg voor minimum bestelwaarde voor die kaars
Zo jammer dat het weer niet in onze winkel geldt, snap niet waarom hoor!
Misschien maar goed ook, koop ik weer niet van alles, en bestel ik het wel met de sale erbij!
Banyu schreef:DideH schreef:Ik kan ook pas vrijdag op zn vroegst naar de winkel, maar dan koop ik meteen ook genoeg voor minimum bestelwaarde voor die kaars
Zo jammer dat het weer niet in onze winkel geldt, snap niet waarom hoor!
Misschien maar goed ook, koop ik weer niet van alles, en bestel ik het wel met de sale erbij!
Lein_ schreef:Zo te lezen bevallen de kaarsen jullie goed!
Mss bij een volgende bestelling.
Ik zag een bij-elkaar foto en besloot ook eens al mijn producten te verzamelen voor een foto![]()
[ [url=m/TGl8xf.jpg]Afbeelding[/url] ]