Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:22

6 week 6 pack is zwaar, maar leuk!
Vooral omdat ook Jillian bij level 1 aan het einde zowat met je mee instort _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:25

Eliine schreef:
MightyJoe schreef:
net een stukje gekeken van 6 week six pack. Volgens mij is die wat heftiger dan 30 day shred :=

Nou ik zat net toevallig ook wat te kijken van die dvd, promo filmpje oid.

Zit Jillian gewoon op iemands buik te hameren :') en te roepen "Keep your abs thight the entire time" ~~}>

Nou mensen die dat gaan doen, veel succes :D hahaha

Ik heb hem vanmorgen een klein stukje gedaan na het shredden. Ik dacht dat ik doodging!
Eerst maar eens door level 1 komen en dan tijdens level 2 nog maar eens proberen een stukje te 'sixpacken'.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:29

haha nou ik weet nog wel van vorig jaar dat ik echt een ramp was met buikspieren dus als ik over n tijdje ga shredden laat ik die 6 weeks six pack denk ik ook even mooi voor wat het is := En als ik het filmpje ook zie snap ik dat je bijna doodgaat :=

Julia

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:31

Gefeliciteerd Splinter! Have a nice day!

Net terug van het werk. Had crisis, dus net uit frustratie een halve kilo redband snoep opgevroten. Beetje misselijk. :') Dus ik wacht nog maar even met shredden haha.

Wat betreft de push ups, die doe ik wel helemaal naar beneden. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:38

Ik denk dat ik als extra'tje push-ups tegen de muur of de tafel ga doen. Ze vallen me vies tegen, op de grond. Dus zo hoop ik een beetje te kunnen compenseren wat me op de grond niet lukt met de push-ups.
Daarnaast beviel het 5x de trap af en op ook wel. En een extra setje jumping jacks & jump ropes is volgens mij ook geen overbodige luxe :'). Mijn bovenbenen kunnen wel een extra zetje gebruiken ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:42

Level 2 staat me tegen := Gelukkig vandaag dag 19 gehad, dus morgen laatste keer. En dan alweer level 3!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:46

Dan zul je overmorgen wel heimwee hebben naar level 2, Rebel_Jits. ;)
Wel goed bezig hoor!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:49

Pff ik krijg steeds een zere nek de aflopen dagen.. Bij die neck stretch aan het begin doet het me ook zeer, alsof er niet genoeg vel aan de achterkant van mijn nek zit om mijn hoofd naar voren te laten 'rollen', zo voelt het :+

Doe ik iets verkeerd of train ik gewoon (alweer :') ) spieren die ik normaal niet gebruik?

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:56

Goede middag sportievelingen :-)

Hmm ik zag lekkere koekjes voorbij komen! Ga ik van het weekend eens maken denk ik!
Enne verschillende mensen aan de havermout.. Is dat gewone en eet je die dan met yoghurt? Of melk? :o? Nog nooit gegeten..

Iedereen weer goed aan het shredden! Ik ben vandaag vrij, en heb na het paardrijden vanmorgen geshred. Dag 5, en het was net als gister zwaar.. Net een uur met de hond het bos in geweest en ben nu echt dood op :o

Heb er een tijdje uitgelegen met sporten ivm een infectie, sinds deze week weer maximaal aan het sporten en aan de lijn begonnen.. Denk dat mijn lichaam een beetje schrikt van al deze gezonde doenerij ;-)

Ik hoop dat het snel wat makkelijker wordt :-)

Morgen sta ik ingepland voor de hard loop groep op mijn werk en het sport blok. Daarnaast is donderdag mijn bodypump dag en wil ik zoiezo shredden :+ Eens even kijken wat ik ga schrappen haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:01

Ik maak de havermout met water, gewoon gekookt in de waterkoker. Beetje zoetstof (stevia), kaneel en wat rozijnen erdoor en smullen maar :9 (ik voeg ook nog chiazaad, hennepzaad en macapoeder toe).
Er zijn ook mensen die koken het in een pannetje, maar dat brandt erg snel aan.
Het kan ook met yodhurt of melk, maar in de winter vind ik een warm ontbijt erg lekker als ik weer binnenkom na het uitmesten. Het is gezond, goedkoop en erg voedzaam.
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 23-01-13 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:02

ilske schreef:
Enne verschillende mensen aan de havermout.. Is dat gewone en eet je die dan met yoghurt? Of melk? :o? Nog nooit gegeten..

Het is pap wat je ervan maakt. Je brengt melk aan de kook (bij voorkeur soja, amandel of rijstmelk, maar kan ook gewone koemelk zijn) gooit er een zootje havermout bij (kun je gewoon kopen in de supermarkt) en dan eventjes zachtjes laten koken. Ik gooi er dan altijd kaneel en agavesiroop (gezonde suikervervanger) overheen en evt. een appel of banaan in stukjes erbij of erdoor. Supergezond en superlekker!

Het wordt door veel mensen gegeten als vervanger van brood of muesli/cornflakes. Omdat daar doorgaans veel suikers inzitten maar weinig vezels. Terwijl andersom veel beter voor je is in de ochtend.

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:07

Oh klinkt goed! Lijkt me inderdaad lekker met warm water! Zitten er veel calorien in?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:09

Nou ik heb het nooit nagekeken, maar dat kan ik me niet voorstellen. Zeker als je het met water of soja/amandelmelk doet. Havermout bevat vooral heel veel vezels. En water, nouja ehh daar zit water in :+

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:10

Ghostattack schreef:
Ik heb met het shredden Jillian aan staan en mijn muziek daar overheen. En mijn muziek wil zeggen.. Heavymetal/folksmetal/trashmetal etc.

Je hebt iig de goeie muziek aanstaan!! Goed tempo ook ;)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:23

Havermout met wat melk en dan hup id magnetron
Wel even uitvogelen qua verhoudingen en duur.. Het nl net lijm als het gemorst is...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:26

En als het te dik is vind ik het niet te vreten. :D
Alleen met water en havermout bevat het maar weinig caloriën.
Ik eet het ook als vervanger van m'n muesli/cruesliontbijt.

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:28

Poeh, eerste dag level 3 zit erop! Wel weer een stuk zwaarder, maar nu heb ik meer te weinig spierkracht dan te weinig conditie, in tegenstelling tot de andere twee levels. Ik zweet wel veel minder dan bij level 2.

En zoals beloofd mijn verschillen na dag 20. Voor je het veel vindt, ik ben 'gezegend' met een appel-figuur, waardoor ik drie weken terug er nog uitzag alsof ik 4 maanden zwanger was..

Gewicht: -1,3 kg
Nek: - 0,5 cm
Borst: -2 cm
Arm: zowel L als R -1 cm
Taille: -5 cm
Navel: -10 cm ( *\%/* )
Heup: -3 cm
Billen: gelijk gebleven
Bovenbenen: -1 cm (en zien er duidelijk strakker en gespierder uit!)
Kuiten: L/R beiden -1 cm

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:30

Super!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:31

Wauw Miekelien!!!!!! :wow:
Wat goed!!!! Super zeg!

Kaatje, ik maak maar een klein beetje nog geen kopje melk. Dat zal toch niet heel erg zijn?

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:32

Wow! Dat wil ik ook haha

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:34

Ik heb mijzelf vandaag tegen gehouden om te wegen of te meten.
Ben nieuwsgierig maar, was daar de vorige x zo door gedemotiveerd, dat ik het pas aan het eind ga doen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:35

Sall schreef:
Kaatje, ik maak maar een klein beetje nog geen kopje melk. Dat zal toch niet heel erg zijn?

Hoezo? Qua caloriën? Nee, dan wordt het iets meer.
Het is ook maar net wat je lekker vindt en ik houd niet van melk.

Ik heb me niet gemeten. Ik ben daar te klunzig voor, dat doe ik een volgende keer vast iets hoger of lager en dan klopt het al niet meer. :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:38

Ja dat begrijp ik, dat het iets meer is, maar niet schadelijk meer ;-)
Ik heb het ooit met water gemaakt, maar dat was gruwelijk mislukt :D
En ik doe er geen rozijnen doorheen.
Die had ik vandaag wel door de bananen pannenkoeken, errug lekker! Had nu ook 2 eieren ipv 1 en dat komt de structuur ten goede (dit x echt pannenkoeken ipv een geklutst mengsel ;-) )

Ik ga die koekjes ook een x maken, Karin!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:48

Ik doe het met amandelmelk (zelfgemaakt of gewoon uit een pak) vind het met water een stuk minder lekker. Drink geen koemelk meer, en vind amandelmelk een erg lekker alternatief :j En daar zit ook nagenoeg niks 'slechts' in.

Nu we het toch over (gezonde) voeding hebben, zijn hier toevallig mensen die 'de voedselzandloper' gelezen hebben?

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:56

Haha, ik zat helemaal te zoeken wat er bij mij in de banner staat, bedenk ik me dat ik de chrome ad blocker heb dus dat er helemaal geen banner is bij mij :P