_Micha_ schreef:Zo dat was een lange zit, zal ook wel een flinke rekening zijn geweest ofniet?
Heb nieuwe haarverf besteld, violet en cherise. Plan is om deze te verdunnen met conditioner en dan pastel achtig iets te krijgen. Weet nog niet welke ik als eerst ga gebruiken. En ik heb ook nog een mini flesje FaroukBiosilk Silk Therapy besteld, ben benieuwd of dat wat is.
Weet iemand hoe lang je moet wachten met verven na blonderen? Want de vorige keer toen ik het geblondeerd en daarna ging verven met directions pakte het totaal niet.
nee niet eens! het was eigenlijk ook hun fout, ze hadden eerst verf gedaan die gewoon niet werkte. ik had gelukkig al gezegd dat ze wel permanent moest doen, anders was er eerst nog een spoeling overheen gegooid

dus ik heb 49.- betaald inclusief knippen. gelukkig maar, want zoveel verdien ik niet als 17-jarige

al hadden ze 100.- euro gevraagd had ik het ook echt niet betaald hoor, als ik iets vraag en zij zeggen dat ze dat kunnen dan kunnen ze vind ik niet meer vragen als het ze meer pogingen en meer tijd kost.