Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:10

Ik ga het eens overleggen binnenkort *weeral :roll: *

Haha sinds ik een review heb geschreven over het Zoeva Warm Shimmer Palette gaat mijn aantal bezoekers van mijn blog te hoogte in :P Ik moet vaker make-up gaan reviewen, dat slaat precies beter aan dan verzorging.

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:07

Das een goede tip ml :D
Mijn planning is al m'n sleek palettes te gaan doen incl look(s) dus wellicht brengt mij dat ook bezoekers :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:14

Ja echt normaal heb ik 10-15 views en vandaag met dat artikel 46 !!!!!

Ik zou zeggen dames met een beautyblog, make-up trekt de aandacht :D

vieenrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:20

Hoi allemaal, mag ik me ook melden? Lees al een tijdje mee.
Ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar een goede en kwalitatief betere foundation. Tot nu toe had ik altijd de foundations van Catrice. Op zich was ik daar wel tevreden van maar ik merk dat het tijd wordt om wat betere (en dus duurdere) merken aan te schaffen.
Ik ben dus op zoek naar een foundation voor een gemengde tot droge huid, want heb enorm last van droge plekken onder mijn ogen en tussen mijn wenkbrauwen. Ik heb al veel gehoord over MAC maar ik heb net een cadeaubon gekregen van Ici Paris XL dus liefst een merk dat ze daar verkopen want parfum heb ik even niet nodig :p
Iemand ervaringen met de foundations van Helena Rubinstein?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:10

vieenrose ik zou gewoon bij ici paris vertellen dat je opzoek bent naar een goede foundation en dan hen het laten aanbrengen. Da naar huis gaan en 's avonds bekijken of je er tevreden over bent zo ja kopen zo nee ander merk proberen. Ze geven daar echt goed advies!

Ik heb vandaag mijn zoeva bamboo kwasten binnen gekregen en wat zijn ze mooi en zacht <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:17

Hvelreki, leuke aankopen!! En een goeie kwast is wel heel handig met zeer gepigmenteerde blushers. Ik heb een soort van flat duo fibre kwast die super fijn is. Dan kun je normaal de blush aanbrengen ipv dat je mega mega voorzichtig moet zijn!

ML, haha dan moet je idd wat vaker over make-up revieuwen. Ik heb ook wel eens gedacht aan een blog. Gewoon voor me zelf voor de leuk maar ik durf het nog niet zo goed. Moet ik ook eerst een macro lens aanschaffen voor de make-up.

vieenrose, een dure foundation is niet meteen beter. Hou daar wel rekening mee. Maar je hebt wel meer keuze in het vinden van een foundation die beter bij je huid past. Ik heb geen ervaring met Helena Rubinstein en heb eerlijk gezegd ook nog nooit wat over haar producten gelezen? Ik heb nu een van Lancome die super fijn is. Geeft genoeg dekking en toch amper zichtbaar.

Blond_D, leuk dat je kwasten zijn aangekomen! *\o/*

Ik heb foto's van mijn nieuwe kwasten gemaakt. Zal ze later op de avond op de pc zetten. Ga nu eerst brood bakken -O-

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:29

Heb mijn Bourjois healty balance poeder laten vallen |( Hij is nu helemaal in stukjes..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:35

Oh kak! Zat hij nog helemaal vol? Ik ben benieuwd of ze nog te koop zijn trouwens. Ik zou vorige week een nieuwe halen maar bij de IciParis maar ze zeiden dat de poeder eruit ging. Ze wist niet zeker of dat ook in andere winkels zo was maar bij de IciParis iig wel.

Afbeelding
Mijn nieuwe beauty's <3

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:55

Goh, gebruikte hem sinds een maand ofzo, dus was nog veel in ja.. Maar als ie eruit gaat, ga ik snel een nieuwe halen, vind hem heel fijn! Dank je voor de waarschuwing ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:30

Die middelste lijkt me super fijn Glossi :)

En de Healthy Balance eruit? Lijkt me sterk, vast alleen bij Ici dan..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:02

vieenrose Sorry ik gebruik geen foundation. Ik zou ook zeggen, ga gewoon even langs bij ICI Paris. Kijk wel altijd nog even in daglicht of de kleur goed is, want kunstlicht doet soms rare dingen.

Blon_D Bamboo set is fijn hé! Ik heb 'm ook :D Heel tevreden over, en een prima prijsje!

Lidewijke: Gelukkig kan je gebroken poeder maken! http://awomanwithapen.wordpress.com/201 ... ye-shadow/ Maar het blijft wel zonde want helemaal hetzelfde wordt ie natuurlijk niet meer. :(:)

Zien er fijne kwasten uit Glossi :) En ik ben nu inderdaad aan het uitkijken voor een stippling. Van welk merk is jouw duo fibre?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:39

Ben ik ook weer! Lang weekend weg geweest (lowlands) en daarna gelijk druk aan het werk dus weinig tijd voor bokt.

Dinsdag had m'n collega een leuke verrassing, ze was in de USA geweest en had de naked 2 palette voor me meegenomen en de nars orgasm. Jeej!! *\o/*

De NARS gelijk even geswatcht op m'n arm naast de ELF Candid Coral en ik moet zeggen, ze zijn echt HEEL erg hetzelfde. De kleurtoon is exact hetzelfde, de NARS heeft iets meer gouden pigmentjes maar geeft iets minder roze pigment af. Verder is de pigmentatie van de ELF eigenlijk beter dan die van de NARS. Houdbaarheid van beide producten merk ik geen verschil.

Het enige verschil is dat de ELF ietsjes poederiger is dan de NARS. Thats it. Best een goede dupe dus. :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:57

Oeh dan wil ik die van ELF ook :P

En de kwasten van zoeva zijn inderdaad super <3

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:18

Blon_D schreef:
Oeh dan wil ik die van ELF ook :P

En de kwasten van zoeva zijn inderdaad super <3

Ik heb voor mijn verjaardag zo een grote Zoeva set gekregen en ik ben helemaal verliefd :)
Komt binnenkort ook een review van :)

Ik ga vandaag eens een lipstick proberen, eens zien of die evenveel bezoekers lokt als mijn Zoeva palette :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:21

Glossi schreef:
ML, haha dan moet je idd wat vaker over make-up revieuwen. Ik heb ook wel eens gedacht aan een blog. Gewoon voor me zelf voor de leuk maar ik durf het nog niet zo goed. Moet ik ook eerst een macro lens aanschaffen voor de make-up.

-

Nee hoor, ik probeer alles met mijn 50-200 lens en dat werkt prima/ Het is even sukkelen maar als je het door hebt lukt het wel :) Vaak laat ik mijn vriend ook foto's nemen, bespaard mij handkrampen omdat die camera zo zwaar is voor een hand als je swatches fotografeerd. Het lukt maar het is even oefenen :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:46

Wat ik ook nog even wilde vragen. Het is me opgevallen dat ik steeds eczeem rond mijn ogen krijg als ik mijn essence oogschaduw basis gebruik.
Weet er iemand een andere basis voor een schappelijke prijs dat ik eens kan proberen om te kijken of ik er tegen kan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:43

Catrice heeft er ook 1.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:15

Zouden daar andere ingrediënten in zitten want als die hetzelfde zijn maakt het niets uit natuurlijk :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:30

Geen idee :D
Ik zweer bij m'n paintpot van mac

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:33

Ik heb een tijdje de oogschaduw basis van de Hema gebruikt. Prima spul, alleen 'n rot verpakking.. Het is een lipgloss achtige verpakking dus op een gegeven moment krijg je er niet zo veel uit :=

Nu gebruik ik die van Catrice en die is zoveel fijner! Ten eerste, de verpakking maar m'n oogschaduw blijft ook mooier en langer zitten! M'n oogschaduw ziet er nog uit zoals ik 'm vanochtend om half 8 op deed! :D Had ook het idee dat m'n ogen gingen irriteren bij de basis van de Hema, bij die van Catrice is dat al minder.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:59

Morrow_Less schreef:
Wat ik ook nog even wilde vragen. Het is me opgevallen dat ik steeds eczeem rond mijn ogen krijg als ik mijn essence oogschaduw basis gebruik.
Weet er iemand een andere basis voor een schappelijke prijs dat ik eens kan proberen om te kijken of ik er tegen kan.

Die van Artdeco. Kost volgensmij 6-7 euro en ik vind hem veel fijner dan die van Essence of Catrice. Oogschaduw blijft beter zitten en je doet er langs mee. :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:48

Hvelreki, ik heb de 187 van MAC en de J544 van Hakuhodo. Die van MAC vind ik niet zo'n fijne kwast maar die is ook te groot voor blush. Die van Hakuhodo is hemels en zelfs nog ietsje goedkoper. Ik koop geen andere kwasten meer dan Hakuhodo.

Nelleke, blijft ELF net zo lang zitten als NARS? Ik heb Deep Throad. Mooie kleur maar vind de blush best hard en ze zijn idd niet zo gepigmenteert als je met je vinger swatcht. Een goeie kwast lost dat probleem op. Maar ik gebruik hem niet zo vaak. Wel lief dat je collega deze blush en het Naked palette voor je mee heeft genomen. Leuke namen ook samen :P

ML, maar met die lens kun je niet oog foto's maken van dicht bij. Ik heb ook last van eczeem op mijn oog en nog opzoek naar een oogschaduw basis die geschikt is voor gevoelige ogen. Heb nu die van Artdeco. Werkt fantastisch maar niet als je ogen gevoelig zijn. Mijn moeder heeft hem ook maar kan hem net als mij maar af en toe dragen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:16

Zelf kan ik het ook niet maar dan maakt mij vriend van zo dichtbij mogelijk en met knipwerk heb je wel een mooie foto van enkel je oog :)

Oke dus dan laten we catrice,Hema en Artdeco vallen :P
Toch maar eens de parfumerie binnenstappen zeker :(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:26

ML, ik bedoel foto's met macro stand. Dat kan niet met een 50 - 200 lens. Dan wil hij niet eens een foto maken als je op het knopje drukt :+ Alleen van verder weg wil maar dan moet je idd knippen in de foto en dan worden ze niet zoals ik het wil.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:57

Gisteren voor 't eerst een foundation opgemaakt! *\o/* Infinite matte van Catrice.