Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caj2008 schreef:Ik heb besloten toch een beetje af te zien van het dukan dieet.
Ik zou ik vase 2 zitten waar je dus wel groenten mag eten dus eet nog steeds veel vlees en yoghurt.
Ik ga er toch af en toe fruit bij toevoegen en laat het brood en aardappels voor wat het is.
Oh ja niet te vergeten ik ben nu 4 kilo kwijt.
Duuk2011 schreef:Goed hoor Tieneke!!!
Hoelang ben je al bezig? De eerste weken gaan altijd het hardst. Zolang het geen crash dieet is, is het prima!
listiglistje schreef:caj2008 schreef:Ik heb besloten toch een beetje af te zien van het dukan dieet.
Ik zou ik vase 2 zitten waar je dus wel groenten mag eten dus eet nog steeds veel vlees en yoghurt.
Ik ga er toch af en toe fruit bij toevoegen en laat het brood en aardappels voor wat het is.
Oh ja niet te vergeten ik ben nu 4 kilo kwijt.
Maar is dan niet heel het Dunkan idee (en resultaat) van de baan? dat is toch ook gebaseerd op koolhydraatarm? Fruit is suikers en dus koolhydraten....
Ik doe zelf atkins en dan mag je geen fruit, alleen in de latere fases rood fruit (en bessen).
Dreamy schreef:Monnie_ schreef:bodypump is bij iedereen even zwaar hoor? Zijn gewoon lessen van Les Mills toch?
KloptMaar ik had hem ook wel nog net iets lichter gedaan, want eerst techniek onder de knie krijgen! Tuurlijk is het 'zwaar', maar ik heb best veel kracht dus dat lukt me gewoon wel goed.
Vind Body Attack dan een stúk zwaarder hoor, al dat gespring en geren
Mootje schreef:Geen van beide, dreamy... Lay's baked heeft 8 gram vet per 100gram en wat is nu 100gram chips
Verder zit er naar mijn weten extra suiker in...
Mootje schreef:Ja, toen ik studeerde at ik ook geen fruit hoor
En we aten (studentenhuis) vaak kip of gehakt!
Nu hoef ik er niet meer zo op te letten wat ik uitgeef...
mrjlnx schreef:Wat gaan jullie hard zeg met die pagina's.
Ik had vandaag mijn 2e weegmoment en ben weer een halve kilo aangekomen.. zo balen...