Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caj2008 schreef:Ik heb besloten toch een beetje af te zien van het dukan dieet.
Ik zou ik vase 2 zitten waar je dus wel groenten mag eten dus eet nog steeds veel vlees en yoghurt.
Ik ga er toch af en toe fruit bij toevoegen en laat het brood en aardappels voor wat het is.
Oh ja niet te vergeten ik ben nu 4 kilo kwijt.

Duuk2011 schreef:Goed hoor Tieneke!!!
Hoelang ben je al bezig? De eerste weken gaan altijd het hardst. Zolang het geen crash dieet is, is het prima!
) zo'n 4-5x per week. 3-4 keer cardio op de crosstrainer en 1 keer paardrijden nu nog. Ik heb er wel makkelijk de tijd voor, omdat ik nu nog werkloos thuis zit. Woensdag krijg ik info over een opleiding en als ik die ga starten, vrees ik dat het sporten wel weer zal minderen, hoop dat ik dan kan volhouden.listiglistje schreef:caj2008 schreef:Ik heb besloten toch een beetje af te zien van het dukan dieet.
Ik zou ik vase 2 zitten waar je dus wel groenten mag eten dus eet nog steeds veel vlees en yoghurt.
Ik ga er toch af en toe fruit bij toevoegen en laat het brood en aardappels voor wat het is.
Oh ja niet te vergeten ik ben nu 4 kilo kwijt.
Maar is dan niet heel het Dunkan idee (en resultaat) van de baan? dat is toch ook gebaseerd op koolhydraatarm? Fruit is suikers en dus koolhydraten....
Ik doe zelf atkins en dan mag je geen fruit, alleen in de latere fases rood fruit (en bessen).
Dreamy schreef:Monnie_ schreef:bodypump is bij iedereen even zwaar hoor? Zijn gewoon lessen van Les Mills toch?
KloptMaar ik had hem ook wel nog net iets lichter gedaan, want eerst techniek onder de knie krijgen! Tuurlijk is het 'zwaar', maar ik heb best veel kracht dus dat lukt me gewoon wel goed.
Vind Body Attack dan een stúk zwaarder hoor, al dat gespring en geren
Maar kan dus niet vergelijken met andere sportscholen.
Dat gaat prima hier. Ik sport wel regelmatig (al ligt het nu even stil...).Mootje schreef:Geen van beide, dreamy... Lay's baked heeft 8 gram vet per 100gram en wat is nu 100gram chips
Verder zit er naar mijn weten extra suiker in...
100 gram chips vind ik echt veeeeeel... Zo veel chips krijg ik echt niet op in 1x.
. Waar afgelopen zomer ruim 70kg mijn 'standaard' was, weeg ik nu standaard 67. Gaat niet hard nee, maar dat hoeft echt niet van mij.
Zo'n klein zakje is 27 gram geloof ik.
Verder neem ik altijd fruit wat op dat moment goedkoop is (ja ik eet ook 3-4 stukken fruit per dag) en bij groente idem dito. 200 gram groente is overigens niet eens zo veel vind ik zelf. Ik eet in mijn eentje bijna nooit minder dan 300-350 gram groente. Geeft een verzadigd gevoel
Diepvriesfruit eet ik ook niet, maar is dat zo duur ja?
Scheelt misschien wel dat ik vaak voor huismerk ga. 
Daarom haal ik het maar niet!
Scheelt misschien dat ik studeer en daardoor wel echt op de centjes 'moet' letten... 
Mootje schreef:Ja, toen ik studeerde at ik ook geen fruit hoor
En we aten (studentenhuis) vaak kip of gehakt!
Nu hoef ik er niet meer zo op te letten wat ik uitgeef...
Gehakt minder, eigenlijk alleen als ik met anderen eet
mrjlnx schreef:Wat gaan jullie hard zeg met die pagina's.
Ik had vandaag mijn 2e weegmoment en ben weer een halve kilo aangekomen.. zo balen...