Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Birgit__ schreef:Hoi! Ik schop dit topic weer even omhoog met een vraagje!
Ik heb al vanaf mijn 14de ongeveer een erg onzuivere huid. Momenteel heb ik niet meer echt 'rijpe puisten', maar echt veel pukkeltjes en onderhuidse bultjes waarmee mijn voorhoofd vol staat.. Ik heb een aantal jaren een erg agressieve acne-creme gebruikt van de drogist. Deze werkte opzich wel, maar mijn huid droogde erg uit. Nu gebruik ik deze al een tijd niet meer, maar heb nog steeds last van een onzuivere, maar ook droge huid. Nu dus mijn vraag: heeft er iemand een tip voor een goede dag crème?
Alvast bedankt
DewiRox schreef:Ik heb ook wat van die rode vlekjes op mijn voorhoofd, gelukkig vallen ze alleen op in fel licht van dichtbij. Nu kan ik ze ook dan aardig bedekken met een beetje foundation.
Wat bij mij volgens mij wel helpt is gezichtcreme van het texelse schaap (ik koop het altijd op texel, maar op het vaste land en via internet verkopen ze het ook). Ik heb het idee dat het al een stuk minder is en daarnaast vind ik het ook een heerlijke zalf.
DewiRox schreef:Ik gebruik geen foundation, maar wel dagcrème met een kleurtje. Van nivea is die, ik vind hem echt heel fijn. Het smeert makkelijk weg en kleurt ook erg mooi, waardoor het totaal niet opvalt. Vind ik veel mooier dan foundation, hoe netjes het ook wordt opgebracht, je ziet het altijd zitten. Ik zie dan liever nog gewoon wat vlekjes/bultjes.
Xjewillemijn schreef:Weten jullie nog een goede foundation, ik gebruik nu van essence my skin een licht getinte moisturizer van 50 ml eigenlijk niet geschikt als foundation maar als me huid redelijk pukkelloos is goed genoeg, maar aangezien mijn huid nu helemaal onder zit en ik binnenkort een aantal feestjes heb wil ik me huid toch wel een beetje toonbaar maken, dus als iemand een idee heeft voor een goede foundation hoor ik het graag, ik heb een gemende huid( sommige plekken door en andere plekken juist weer vet)
tabaflab schreef:Ik had eens een keer wat gevonden op internet over biergist pillen, iemand hier ervaringen mee?
(Ik heb heel veel puistje op mijn kin.)
Tja oliebollen
Ik gebruik clearasil rapid action Cream, vermindert de grootte en roodheid in slechts 4 uur.
In het begin werkte het wel maar inmiddels zie ik het niet echt meer verkleinen.