Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 07:06

Super meid!!
Ik ben nu ondertussen 8 maanden verder. Waar ik eerst 'alle soorten bh's' van de hunkemoller vormen perfect pastte, zijn mijn borsten mooi uit gaan zwaren en hebbik nu de perfecte bh vorm te pakken. Heb nu ook ipv 85C, een omtrek minder omdat niks meer gezwollen Ed is.. Raar, de bh meter zegt 80B maar dan bubbelt alles :') ga vanmiddag maar 80C proberen, omtrek is namelijk wel goed :j

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 08:21

ik heb straks mijn eerste consult/oriënterent gesprek. vindt het toch wel een beetje spannend. zit nu op 75f/g.
hebben jullie zo nog vragen die ik niet moet vergeten te stellen?

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:43

Hoi,
graag wil ik me aanmelden bij dit forum, 3 juli heb ik voor het eerst een gesprek bij de chirurg (Slotervaart ziekenhuis Amsterdam) na een gesprek met de huisarts. Ik ben nu 18 en wil deze grote stap al vanaf redelijk jong, 14. Het is dus geen opwelling en ben me bewust van de eventuele nadelen..

Ik heb een 80F en wil graag naar een D zijn er meerdere van jullie die deze ''kleinere'' stap genomen hebben?
En wat ik graag wil weten.. worden ze tijdens een verkleining ook ''gelift''? Dus dat ze netjes mooi ''rechtop'' gaan staan en niet hangen? Beetje ingewikkelde uitleg haha..

Hoe gaat zo een gesprek in ze werk? Wat kan ik verwachten? Ik begin nu langzamerhand wel zenuwachtig te worden.. :(

Sorry voor de klap met vragen gelijk hi!

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:20

@jaimy10

Ik ben ruim 6 cups kleiner gegaan. Ik zie er alleen maar voordelen in. Mijn operatie is nu bijna 6 weken geleden en ben er erg blij mee maar na een jaar kan je pas zeggen hoe je borsten er echt uitzien. Je borsten worden gelift ja.
Na de operatie staan ze rechtop(net of er siliconen inzitten) maar uiteindelijk gaan ze er meer natuurlijk uitzien en wat meer hangen.

Bij mijn gesprek in het ziekenhuis zijn er na het gesprek met de chirurg foto's gemaakt van hoe ze er toen uitzagen en mocht gelijk door na de opname voor allerlei uitleg en vragen. Daar kon ik ook aangeven wanneer ik het liefst geopereerd wilde worden en werd ik op de wachtlijst geplaatst.

Het gesprek met de chirurg stelde bij mij niet veel voor omdat het meer dan duidelijk was dat er aan mijn borsten wat gedaan moest worden. Was ook heel zenuwachtig hoor maar is echt niet nodig.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:45

Welkom jaimy10...

Ik heb 12 weken geleden een Bvk gehad , ben van 85/F naar 85/B gegaan .
En ben er zoooo blij mee ... :j
Na een paar weken merkte ik al een verbetering in mijn nek en schouders .
Heb nu sinds een paar weken wekelijks massage/fysio , en het is schrikbarend wat
jaren lang met zware borsten lopen voor een impact op je lijf heeft .

Mijn borsten (F cup) waren na 32 kg afgevallen te zijn erg uitgehangen en zwaar .
Het gewicht zat uiteraard onderin .
Tijdens de operatie is de tepel verplaatst , de borst gelift en verkleind .

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:28

Bedankt oor de reacties!

Ditano, Was dat verschil niet groot? Ik wil graag van F naar een kleine D omdat ik bang ben dat het anders gelijk heel klein is? Ik ben daarbij ook nog erg lang, 180.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:42

Nee hoor , ben er heel er blij mee .
Heb lang genoeg te grote borsten gehad .
Heb wel op de arts vertrouwd , een maat die bij me past maar eerder in de kleine richting dan de grote . En het past perfect nu . Zit nu op de mobiel , maar zal morgen een foto plaatsen .

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:52

Oke ik ben benieuwd! Ik zal me ook wel van te voren door de dokters goed laten informeren over welke maat het mooiste zal zijn.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:57

Voor meer info en vooral foto, s kun je ook lid worden op het borsten forum com .
Daar zit ik ook .

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:06

Ik ben van g naar b/C gegaan, en het is zo mooi. En mensen zeggen nog steeds dat ik redelijk 'veel' heb in vergelijk tot anderen, tis niet zo dat ik helemaal plat ben nu :+

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 08:45

Men moet zich natuurlijk ook niet op een cupmaat vastbijten , want die zegt eigenlijk
pas wat i.c.m de omvang .

Nou ..ik vind niet dat ik nu te kleine borsten :D , het past juist perfect bij me .
Wat is jullie mening ?

Afbeelding

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 15:44

Nee hoor, het past er heel goed bij zo!
Jaimy: je moet er ook nog rekening mee houden dat je borsten nog een (halve) cupmaat zullen groeien in het jaar na de operatie.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:25

Thanks Jorinda ...ben ook heel blij met de "maat" ...het staat mooi in verhouding met mijn lijf .

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:01

Ziet er prachtig uit Ditano! :)

Cupmaat zegt inderdaad niets zonder een omtrek erbij. Ik heb namelijk nu na mijn operatie maat 70E (voorgevormde cupmaat, draag altijd sapph), maar dat komt overeen met 75D, 80C ... Ik heb echt geen grote borsten nu, ookal klinkt dat wel zo als ik "E" zeg :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 06:12

Dankje MalaQ :j ...heb je post helemaal gemist hier :o .

Volgende week dinsdag heb ik eind controle bij de plastisch chirurg ...wat gaat de tijd toch snel .

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:58

heeft iemand hier toevallig nog een uitgebreide vragenlijst/checklist van dingen die je wilde vragen aan je PC?
ik heb de goedkeuring van de verzekering nu binnen, en de 3e het eerste consult met PC.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:22

*\o/* Gefeliciteerd Rintah , dat is goed nieuws ...

Ik zal eens op het borsten forum kijken of ik een standaard vragen lijst kan vinden .
Toen ik mijn consult had kwamen de vragen eigenlijk tijdens het gesprek ...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:10

Hoi allemaal.
Ik ben vandaag naar de chirurg geweest.
Goed gesprek gehad.
IK ga in augustus een opleiding doen en om het in 1 jaar te halen moet ik bij alles aanwezig zijn.
Dus ik heb besloten als het wordt vergoed dat ik in juni/juli 2015 me laat opereren.
Ze sturen in augustus het formulier naar de verzekering op en 2 weken erna moet ik andwoord hebben of het wordt vergoed ja of nee.
Is dus nog even afwachten.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:02

Wel slim eerst je opleiding te gaan doen AfricanLady ...
Of ik zo lang zou kunnen wachten ...denk het niet ..ben zelf zo impulsief als wat := .
Denk er idd wel aan dat de schriftelijke toestemming van de zorgverzekeraar niet
eindeloos geldig is .

Ik heb vanmiddag mijn eind controle bij de plastisch chirurg ... :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:22

AfricanLady schreef:
Hoi allemaal.
Ik ben vandaag naar de chirurg geweest.
Goed gesprek gehad.
IK ga in augustus een opleiding doen en om het in 1 jaar te halen moet ik bij alles aanwezig zijn.
Dus ik heb besloten als het wordt vergoed dat ik in juni/juli 2015 me laat opereren.
Ze sturen in augustus het formulier naar de verzekering op en 2 weken erna moet ik andwoord hebben of het wordt vergoed ja of nee.
Is dus nog even afwachten.

Slim :j
Ik heb mijn operatie tijdens mijn eerste jaar HBO gehad, dat was inderdaad niet heel handig. Voor mij wogen mijn lichamelijke klachten toen echter wel zwaarder dan de eventuele vertraging op de studie.
Je zou wellicht ook in februari met de studie kunnen beginnen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:25

Ik heb het tijdens mijn studie gedaan, had herfstvakantie, vervolgens een week vrij, toen twee tentamenweken en toen een week project. Erg fijn, kon 2 weken uitrusten (met leren erbij), vervolgens had ik 3 tentamens verspreid, hoefde ik ook bijna niks mee te nemen naar school, en toen project, ook bijna niks naar school :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:47

Zo ..ben ook weer terug uit Bilthoven .

Dr Maas was nog niet helemaal tevreden (pietje precies gelukkig ).
Het verticale litteken onder de tepel moet nog soepeler worden , zeg maar "uithangen"
Advies ..vaker zonder bh lopen ... := maar dat ga ik op het werk maar liever niet doen .
Moet wel zeggen dat ik s,nacht,s nog altijd met sport bh slaap ...eigenlijk om te voorkomen dat
het snel weer uitgehangen is . :o
Dat moet ik toch maar laten ...
Hij wil me iig graag in een half jaar nog eens zien ..

Het duplex onderzoek wees uit dat in mijn rechterbeen 2 aders zijn waarvan de kleppen niet goed/niet meer werken .
Het linker been is nog niet zo erg dat er iets moet aan gebeuren .
Tussen beide kuiten zit 3 cm verschil .
Any way 14-07 kan ik terecht voor behandeling , het word 1 x een VNUS- behandeling , en 1 x een
EVLT -behandeling .
Dus al lekker snel aan de buurt , is alles mooi geregeld voordat ik op vakantie ga . *\o/*
De behandeling gebeurt onder lokale verdoving , mag dan daarna naar huis en duurt ongeveer 2 uur .
Volgende week krijg ik door gegeven hoe laat ik aan de beurt ben .

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:52

Zo, mijn eerste gesprek gehad.. Zowel goedkeuring van het ziekenhuis en verzekering (ook fijn, zodat alles lekker vergoed word) 18 september is het zover, dan word ik geopereerd. Ik ben al vrij nerveus, ben doosbang voor alles wat in me lijf geprikt word, dus de naald om verdoofd en worden en de drains daar zie ik erg tegenop...

Doet het verwijderen van de drains erg veel pijn en hoe diep zijn deze in het lichaam ''gestopt''?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:56

Je moet het eigenlijk allemaal niet willen weten Jaimy..
Aangezien het bij iedereen anders is..
Ik kan wel zeggen dat het verwijderen van de drains bij mij een hel was... maar bij anderen was het appeltje eitje...
Dus dat is heel persoonlijk..

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:59

Dat is goed nieuws jaimy10 :j ..

Over de rest niet teveel nadenken ..hou het positieve (het resultaat ) als focus .
Mij is alles heel erg gevallen ,ook de drains eruit halen was bij mij een appeltje eitje .