Prairy schreef:Dat gaat onder narcose! Gekkie
Grapje, volgens mij zat ik verdoving en narcose door elkaar te halen

Dat scheelt, want ik wil totaal niet aanwezig zijn bij de operatie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prachtig!
Ik krijg een onderkaakverlenging en een kincorrectie. 2 voor de prijs van 1. Mijn kaken worden gelukkig niet op elkaar gezet en ik mag na de operatie gewoon zacht voedsel eten, dat is wel erg prettig. Ik ben nu ook met de Arnica d6 druppels begonnen, ik heb daar alleen wel een vraag over voor de mensen die dat ook gebruikte. Hoe vaak namen jullie het per dag in + hoeveel druppels en als je geopereerd bent hoelang daarna nog? Het klinkt heel raar maar ik kijk er zo naar uit! Vooral omdat de planning pas begin volgend jaar was voor me operatie. Hebben jullie nog tips voor me? Ik hoor ze graag!
ik kan het niet hebben om af te vallen.. (kan eten wat ik wil kom geen gram aan) op me rug slapen word ook weer erg leuk ben een echte buikslaper haha. Hoelang duurde het bij jullie totdat je weer redelijk normaal kon slapen? Ben zo bang dat als ik verkeerd ga liggen het fout gaat.. en hoe plaats je foto's? Dan kan ik jullie op de hoogte houden. Hielpen die druppels btw ook echt?
) en hopen dat het allemaal wel meevalt. Viel de pijn bij jullie echt mee? De arts zegt zelf dat het echt reuze meevalt al ben ik huiverig voor de kincorrectie, die lijkt me toch wel aardig pijnlijk..
zo'n raar idee dat ik morgen een nieuw gezicht heb. Ik hoop dat ik me oude gezicht terug krijg. Als ik naar foto's van 2 jaar geleden kijk herken ik mezelf af en toe niet meer. Zullen jullie ook allemaal vast hebben. Konden jullie trouwens normaal praten na de operatie?
kirsten3110 schreef:Bizar om erover na te denken dat ik over 24 uur op de ok wss lig of bijna aan de beurt ben. Zenuwen gaan nu toch echt komen en zit ook aan de schijterij van de spanningzo'n raar idee dat ik morgen een nieuw gezicht heb. Ik hoop dat ik me oude gezicht terug krijg. Als ik naar foto's van 2 jaar geleden kijk herken ik mezelf af en toe niet meer. Zullen jullie ook allemaal vast hebben. Konden jullie trouwens normaal praten na de operatie?
24 hour countdown.. waaaaaaaaaa
Komt vast goed!
Gelijk een goede tester haha!