[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:06

Morgenochtend m'n tongpiercing .

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:06

Misschien een stomme vraag hoor maar s het met een tongpiercing ook zo dat ze afraden dan naar het zwembad te gaan , want ik wou graag naar het zwembad van de week, en had daar nieteens aan gedacht. Dat het bij een navelpiercing etc is weet ik, maar bij een tong, dat zit toch in je mond .

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:08

bliksemluver schreef:

Jaloers, ik wil ook...

_Tiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:32

Doet eens neuspiercing pijn? En een tongpiercing dan?

Kana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:56

bliksemluver schreef:
Misschien een stomme vraag hoor maar s het met een tongpiercing ook zo dat ze afraden dan naar het zwembad te gaan , want ik wou graag naar het zwembad van de week, en had daar nieteens aan gedacht. Dat het bij een navelpiercing etc is weet ik, maar bij een tong, dat zit toch in je mond .

Je zwemt toch niet met je mond open?
Als je er gewoon op let dat je geen water binnen krijgt (chloor) dan kan dat volgens mij best!

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 00:57

Nu mag ik zaterdag (na vele keren uitgesteld te zijn) naar Groningen voor een piercing, ik wou er 2 tegelijk laten zetten, maar daar heb ik geen geld meer voor, ik wou als eerste een navelpiercing, maar ik heb zoveel meisjes gehoord die er dikke ontstekingen bij kregen, dus ga ik toch eerst voor de tongpiercing. Ik had al wat mooie navelpiercings gekocht, maar die kan ik altijd nog laten zetten..

juthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 09:43

bliksemluver schreef:

vandaag dus?!?!? succes!!!

juthi

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:14

en en en heb je m al?!?!?!

Pff.. mijn nieuwe piercing (onderin navel) doet nu wel erg pijn.. dus ja strakkies maar ff n bezoekje aan de shop brengen en meneer de piercingman eens vragen of t nog wel gezond is zo hahaha

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:45

Ik kan geen piercing laten zetten , er zit een ader in het midden van m'n tong en eromheen nog 2 dus is te gevaarlijk .

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:43

Ohh das erg jammer bliksemluver

Maar om even terug te komen over ALLE navelpiercingvragen
Vaak wordt er gevraagd '' Er komt allemaal bloed en pus uit mijn navel is dit normaal?'' Natuurlijk is dat niet normaal, dat weet een klein kind ook nog wel. En de vragen over doet dit pijn en doet dat pijn ... dat ligt natuurlijk helemaal aan diegene die hem wilt. Natuurlijk kan ik bv over een labret zeggen dat het bij mij geen pijn deed, maar dat kan dan bij anderen wel weer zeer doen. Het is gewoon hoe jij het ervaart.
En ik heb zoiets als ik echt iets heel heel heel graag wilt, dan heb ik die 2 minuten die ze met je bezig zijn en dat ene kleine prikje alstie erdoorheen moet ook wel voor over.
Ennem Amberp, ik heb toen voor mijn navelpiercing 5 jaar geleden ook groene unicira zeep meegekregen. Daar moest ik eerst mijn handen mee wassen, dan wat zeep op mijn navelpiercing doen, dat heel erg goed weer uitspoelen met heel veel water, zodat er helemaal niks kan blijven zitten. En toen had ik een desinfecterend zalfje mee en dat moest ik na de zeep erop doen, en dat mocht ook IN mijn wondgaatje, en mocht daar ook blijven zitten. Dus de uicura zeep moest ik er helemaal afwassen met water, en de zalf niet.
En ik ben ook van mening dat unicura zeep misschien wel een beetje uitdroogt, maar dat doen zowieso heel veel zepen, en dit is gewoonweg de beste desinfecterende zeep, om je piercing zacht maar toch goed schon te krijgen/ houden. Want de meesten denken als unicura niet goed is ofzo meteen aan sterilon, terwijl dat gewoon echt niet goed is voor je piercing, veelste sterk en aggressief. Dus mijn tip voor de navelpiercingmensen gewoon unicura zeep. En als de shop wat anders voorschrijft kan je het altijd proberen, zolang het maar geen sterilon is.

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:06

bliksemluver schreef:
Ik kan geen piercing laten zetten , er zit een ader in het midden van m'n tong en eromheen nog 2 dus is te gevaarlijk .

dat heeft mijn vriendin ook idd, die mag ook niet

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:50

Ken toch opzich best veel mensen met zo'n piercing maar heb er nog nooit van gehoord dat het niet kon , maar goed jammer maar niks aan te doen, het scheelt me in ieder geval wel veel geld

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:15

ik heb er 3 uur geleden een laten zetten, tongpiercing, en ik ga dood van de pijn!
het zetten zelf deed niet enorm veel pijn, maar ik vond hem wel pijnlijker dan navel..
hij is nog niet opgezwollen maar ik kan niet normaal praten en heb echt veel pijn..

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:26

veel sterkte silvaantje.
Ik had er gelukkig geen last van, maar mijn vriendin weer wel.
Zijn nu 3 weken verder en haar tong is nog steeds dik ze heeft nog steeds het lange staafje.
waar heb jij hem laten zetten?

Presley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:49

Ik krijg vrijdag een navelpiercing.
Het lijkt me best wel eng... Dat ie niet gaat ontsteken enzo en dat het niet pijn doet...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:27

En ? Zit ie?

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:38

Tegen wie heb je het?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:17

Ik wil nog steeds een wenkbrauw piercing maar heb geen geld!

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:20

Giloni schreef:
Tegen wie heb je het?

Ow whahaha, ik had het tegen Presley.. ik las vandaag ipv van vrijdag
BlondT

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:30

Ik heb pijnstiller genomen en nu is de pijn wat minder, ik heb net een boterham op en gewoon gedronken en eet de hele dag al ijs..
hoop dat het morgen wat minder pijnlijk is,wat ik wel vreemd vind is dat het nog steeds niet opgezwollen is..

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:31

minnie_muis schreef:
Ik wil nog steeds een wenkbrauw piercing maar heb geen geld!

ff sparen margriet

ik heb mn navel piercing al bijna 3 maand en ben er nog steeds blij meem

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:32

Silvaantje: vervelend dat je er zo'n last van hebt,, ;/

_Mayo_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:33

Ik wil een piercing in de onderkant van mijn navel laten zetten en ik vroeg me af of dat lastig is met je broek etc.
En verder gewoon mensen die er ervaring mee hebben.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:52

@ marielle: ok dan is het wat anders... maar alleen unicura is slecht.. waarschijnlijk zorgde jou zalf ervoor dat je huid "vochtig" en soepel bleef.. maar anders kan het gewoon niet goed zijn...

@mayo_horses: ik heb afgelopen vrijdag onderin mn navel een piercing laten zetten.. het zetten zelf viel mee.. maar heb er nu super veel last van.. ben vandaag terug geweest omdat het zoveel pijn deet.. mijn piercer zei dat hij er juist goed uit zag en dat die pijn komt omdat ik een "strak buikje" heb (haha mooi compliment toch )

en tja.. draag je heupbroeken of gewone broeken?!?!?! ik heb er met heupbroeken geen last van.. maar verder doet alles zeer.. lopen, gordel om, opstaan, al 4 keer wakker geworden snachts dat ik er iets pijnlijks voelde.. t is maar net wat je ervoor over hebt..

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:23

vragen per PB beantwoord.
Silvaantje ; sterkte !