Niet gevolgd, wat super!! Ook flink verbeterd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myka schreef:iiSunshine schreef:myka, misschien ligt het aan je sokken? ik heb geen tips voor een schema.
Ja, dat zei de hardloopwinkel ook, ik heb toen Falke sokken gekocht maar daarbij heb ik het ook.. Kan natuurlijk nog wel eens een ander merk sokken proberen!
germie schreef:Lopen jullie eigenlijk met compressie kousen? Ik zag gisteren best wel veel lopers er mee. Kan me haast niet voorstellen dat het echt werkt en ik heb nooit kniekousen omdat die altijd afzakken, dus dat lijkt me best een hel met hardlopen. Of blijven die compressiekousen wel goed zitten?
Supervixen schreef:Leuk! Trailrunnen is geweldig, let maar op, je bent zo verslaafd.
Mijn vriend en ik gaan ons morgen inschrijven voor de trail du grand ballon in de Vogezen. Die is eind april en valt midden in mijn vakantie.
We willen 33km doen met 1650 hoogtemeters. De tijdslimiet is 6.5 uur. Dat zou te doen moeten zijn, een lus van de Mullerthal die we hebben gelopen was 35km en 1050 hoogtemeters. Die deden we in ongeveer 5.5 uur en we hebben toen geen haast gehad.
De focus gaat dan in januari dan naar de hoogtemeters trainen.