wortel115 schreef:Mooi foto’s komen er weer voorbij. Ik blijf het erg leuk vinden dat de poes mee gaat wandelen. Die van ons komt soms los mee uit haar zelf maar ik geloof dat ik er een tuigje aan kan doen.
Athelas mag ik vragen wat voor werk je doet? Het klinkt interessant veldwerk in de bergen maar ik heb geen idee wat je dan doet.
Ik doe een Master in Ecology (in Noorwegen). Dus ik werk (nog) niet in dit vakgebied, maar dat is natuurlijk wel mijn plan. Hopelijk krijg ik later een baan waarmee ik ook veldwerk mag doen. Het gaat vaak om inventariseren van vegetatie of diersoorten, of onderzoek doen naar grond/water kwaliteit/vervuiling. Tijdens mijn stages (zowel in NL als Noorwegen) ook veel gedaan: naar bodemleven in de landbouw in NL en naar wilde bijen in stedelijke omgevingen in Noorwegen. Deze week doen we alpine vegetatie opnames (belangrijk vanwege het steeds 'hoger' opschruiven van deze vegetatie), kijken we naar Grouse (ik weet even niet de Nederlandse naam, is een groep vogels) en schade aan bossen door Eland vraat/elanden populatie grootte schatten (wat een probleem is voor de bosbouw in Noorwegen).
@Bootsiebob, ik vond hem wat glibberig voor een kus