Had het nog niet verwacht.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Hier had ik de pakketbezorger gemist. Kon me niet herinneren dat ik iets besteld had. (Ik dacht al, zwangerschapsdementie, aaah). Onze buren hadden het aangenomen en kwamen net brengen. Het kraampakket!
Had het nog niet verwacht..
mriek1990 schreef:Heerlijk dagje gehad gisterenKiwipitje, voelt wel echt als verlof als ik alleen thuis ben met de beesten. Vandaag een iets betere dag gehad, behalve dan dat je niet zo ver kon lopen?
_Marjon_ schreef:Leuk is dat hè dan voelt het echt.Wij hebben de kinderwagen en autostoeltje in huis jee.
Bewust op zoek gegaan naar dezelfde als bij onze oudste, want die beviel zo goed.
Sting schreef:Beterschap! Wat handig dat je in de avond terecht kan bij de VK zeg!Ik zou ook bellen bij veel/regelmatig bloedverlies. Je kan er maar op tijd bij zijn en als het niks is, ben je gerustgesteld.
mriek1990 schreef:Hopelijk lukt het draaien en blijft de kleine dan mooi zitten met z'n hoofdje naar beneden. Ik zal voor je duimen!Ben net terug van het ziekenhuis. Het was niet heel veel nieuws dan ik al gelezen had in de folder. Alleen dat ze draaien met z'n twee. De gynacoloog van vandaag doet 'm ook, was een hele lieve dus dat is fijn.
Ik krijg dus een prik met ontspanners. Dit kan zorgen voor hartkloppingen, dus ik moet wel aan de hartbewaking.
Ze gaan maximaal 3x een poging wagen donderdag. Mocht het draaien lukken moet ik daarna een half uur in kleermakerszit wachten.
Kans van slagen is 55%. Maar ze had goede hoop want ik heb veel vruchtwater aan beide kanten van Tedje, dus nog veel draai ruimte.
_Marjon_ schreef:Zo kreeg ik vanmorgen een appje van iemand waar ik bleef. Euh!? Ik dacht dat ik morgen een afspraak hadHier had ik de pakketbezorger gemist. Kon me niet herinneren dat ik iets besteld had. (Ik dacht al, zwangerschapsdementie, aaah). Onze buren hadden het aangenomen en kwamen net brengen. Het kraampakket!
Had het nog niet verwacht..
Azmay schreef:Fijn! Wat een gezellige kamer zo met die kleurenBabykamer is klaar, nog wat kleine dingetjes misschien maar niets essentieels meer. Moeilijk op de foto te zetten wel.
Freekieee schreef:Rustig aan!Nog niet zoals ik wil. Spierpijn over heel mn lichaam. Terwijl ik niks gedaan heb. Denk beetje grieperig. We doen rustig aan. Meestal als ik even lig gaat het wel beter. Maar gister totaal niet was echt verschrikkelijk.
Vavane schreef:Azmay wat een leuk kamertje! Ziet er gezellig uit.
Mriek spannend zeg, ik duim mee dat de kleine gaat draaien.
Vervelend dat er vele van jullie snachts wakker liggen! Heb er gelukkig geen last van, wel om de nacht een keertje wakker door kramp in mijn kuit/voet (wist helemaal niet dat dit een zwangerschaps kwaaltje was) maar val daarna snel weer in slaap. Soms dag erna wel spierpijn
Ballard_L schreef:Vavane schreef:Azmay wat een leuk kamertje! Ziet er gezellig uit.
Vervelend dat er vele van jullie snachts wakker liggen! Heb er gelukkig geen last van, wel om de nacht een keertje wakker door kramp in mijn kuit/voet (wist helemaal niet dat dit een zwangerschaps kwaaltje was) maar val daarna snel weer in slaap. Soms dag erna wel spierpijn
Daar heb ik ook last van Vavane! Ik slik magnesium en daar wordt het beter van. Ik had het nu een week niet geslikt, omdat ik al bijna niet normaal kon drinken en merk het gelijk. Dus dat is misschien nog een optie om te proberen![]()
Vandaag ben ik weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Er hoefde niet eens een foto gemaakt te worden van het jukbeen, want de arts kon van de buitenkant al zien dat het goed stond. Nog even 2 weken afzien en niet op de linkerzij liggen (dat is heel vervelend…) en dan weer terug voor controle. Maar fijn dat alles goed zit, nu hopen dat de kleur van mijn gezicht weer verkleurd van geel naar normaal
Ballard_L schreef:Ah ik loop alweer verschrikkelijk achter!
Charlotte: sterkte vandaag met de uitvaart!
QueenE: gefeliciteerd! Prachtig diertje
Mriek: spannend, het draaien. Gelukkig is er best een grote kans dat het lukt, daar gaan we voor! Dan hoef je ook geen moeilijke keuzes te maken met keizersnede of niet…Duimen draaien hier voor morgen![]()
Gnome: op zich fijn dat alles goed is en dat de klachten erbij horen, maar je had misschien toch liever wat anders gehoord. Dat ze er iets aan kunnen doen of verlichting kunnen geven. Aan de andere kant: het einde komt in zicht!
Annemijn: een heel andere ‘kraamtijd’ voor jou dus, als je straks gaat verhuizen ook met een kleine. Spannend! Fijn dat alles er goed uit zag op de echo, lijkt me toch spannend, zo’n afwijkende nipt test.
Azmay: leuk kamertje, lang ook! Maar lekker veel ruimte om alles op te bergen![]()
Hier ga ik vandaag voor een controlefoto van mijn gezicht naar het ziekenhuis. Toch een beetje spannend, ik hoop dat alles goed zit. Ik ben uiteindelijk niet meer naar de opticien geweest, omdat ik die dag erge hoofdpijn had. Maar bedankt nog voor de tip om wel voor de sterkte te gaan die ik nu heb! Fijn om zulke tips te krijgen, je wilt niet dadelijk met een bril zitten waar je niks mee kunt…
Volgende week ga ik 3 dagen werken en dan heb ik vakantie. Dan ga ik ook met mijn moeder babydingen shoppen. Ik krijg toch steeds meer de kriebels dat ik nu wel wat moet gaan voorbereiden. Het scheelt dat onze keuken bijna af is en we dan kasten kunnen gaan maken voor de baby, dan kan alles ook gekocht en opgeruimd worden.
mriek1990 schreef:Bedankt allemaal voor de succes wensen.Hou jullie uiteraard op de hoogte.
MissAnnemijn, wat vervelend van de NIPT. Wanneer hoor je daar meer over? Jammer dat je zwangerschap niet zonder hobbels is. Ook wel bijzonder dat je hier zwangerschapssuiker zou hebben gehad en in Denemarken niet. Houden ze daar andere richtlijnen aan?![]()
Fijn dat de echo gewoon goed was.
Marjon haha wel fijn dat je het kraampakket al binnen hebt.
Gnome wat leuk de kinderwagen binnen! Hopelijk is het volgende week beter weer dat je kan oefenen met lopen.
Goede controle gehad dus, kleine voetballer heb je in je buik.
Heb je wel iets van tips gekregen van je klachten een beetje kan verlichten?
Azmay mooi buikje én mooie babykamer.![]()
Leuk zo'n lange kamer.
Charlotte sterkte vandaag, hopelijk heb je een mooi afscheid. ♡
Jammer van de verfstalen, wat heeft licht dan veel invloed hé?
Freekieee vervelend dat je je niet fijn voelt. Beterschap.
Kiwipitje, snap dat je niet in de weilanden gaat zitten nee.Fijn dat alles goed was met de echo. Snap goed dat je geen suikertest neemt als het toch niet zoveel uitmaakt.
Hopelijk kun je naar wens bevallen in het streekziekenhuis.
QueenE gefeliciteerd, wat een schatje! Alles goed gegaan met de bevalling?
Ballard succes vandaag in het ziekenhuis, hopelijk is alles goed. Fijn dat je volgende week lekker vakantie hebt. Leuk dat je dingen gaat halen voor de kleine.![]()
Hier vannacht weer slecht geslapen, heb het 3, 4 en 5uur zien worden. Daarna wel weer in slaap gevallen tot half 9, maar voel me wel nog moe haha. Vanmiddag nog maar even slapen.![]()
Gisteren hebben we weer cursus gehad, ging over complicaties. Hebben ook een tijdje gehad over stuitbevalling en keizersnede, vond ik wel heel fijn om er wat extra informatie over te krijgen. Daarna hebben de mannen massagetechnieken geleerd die ze gelijk moesten oefenen op ons. Dat was wel heel erg fijn haha.Ze moeten de komende weken ook een paar keer thuis oefenen, heb ik geen enkel probleem mee.
Ballard_L schreef:Vavane schreef:Azmay wat een leuk kamertje! Ziet er gezellig uit.
Daar heb ik ook last van Vavane! Ik slik magnesium en daar wordt het beter van. Ik had het nu een week niet geslikt, omdat ik al bijna niet normaal kon drinken en merk het gelijk. Dus dat is misschien nog een optie om te proberen![]()
Vandaag ben ik weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Er hoefde niet eens een foto gemaakt te worden van het jukbeen, want de arts kon van de buitenkant al zien dat het goed stond. Nog even 2 weken afzien en niet op de linkerzij liggen (dat is heel vervelend…) en dan weer terug voor controle. Maar fijn dat alles goed zit, nu hopen dat de kleur van mijn gezicht weer verkleurd van geel naar normaal