Ik wil ook nieuwe truien en gebreide jurken Helaas is de pownie in tegenstelling tot mij veel breder geworden dus moest ook even investeren in zijn outfit
Ga toch maar ff de Zalando checken zo, kon op Vinted nog niet echt iets vinden.
Roosch
Geplaatst: 05-11-20 12:21
Die van van de week was van Bonprix en die van vanochtend van 77onlineshop, misschien vind je daar nog wat? Die van Bonprix komt vanmiddag!
Ik vraag me wel af waarom ik in truien investeer als de voorspelling is dat we nog 80 jaar 'zoveel mogelijk thuis moeten blijven . Ik leef in mijn Zeeman sportlegging, een topje en een vestje. Wilde nog wat van die sportleggings gaan halen bij de Zeeman maar ze hadden hem niet meer.
Dankjullie! Ik voel me vrij goed, alleen moet ik veeeeeeel meer eten dan ik gewend ben. Ik ben nogal flauw/duizelig. Dus dat probeer ik nu onder controle te houden. De laatste 2 weken gaat dit al beter
Bonprix slaag ik ook vrij goed inderdaad. Soms echt leuke dingen, soms ook totaal niet. Hebben jullie al eens iets bij shein or asos besteld? Vind de zqangerschapskleding van bonprix beetje ouderwets en die van shein en asos erg leuk.. maar weet niet of het iets is...
Roosch
Geplaatst: 05-11-20 12:36
Nee bij die twee nog niet maar ik koop wel altijd Ali leeg. tip daarbij is: let goed op de reviews qua maten etc dan moet het goedkomen.
Ik droeg op kantoor eigenlijk nooit truien, in huis wat koeler en informeler gekleed. Meestal een zeeman legging en wollen trui / jurk, ben ik nog enigszins toonbaar net video bellen. De outfit vandaag: kan nog niet echt wat vinden op Zalando, dus wellicht kijk ik straks nog ff verder bij de rest.
Ik heb zelf geen ervaring met shein of Asos.
Imre
Geplaatst: 05-11-20 13:01
Heb je al eens eerder bij 77 geshopt Roos? Ik zie heel vaak leuke dingen voorbij komen bij hen, maar twijfel over de vorm en kwaliteit.
Ik shop graag bij Esprit, of Only (meestal via Wehkamp), mijn vriend koopt graag via Zalando.
Roosch
Geplaatst: 05-11-20 13:02
Ja, tot nu toe steeds tevreden geweest! Leuke outfits vind ik. Ze hebben ook veel Only enzo geloof ik.
Zo. Tijd voor ontbijt. Mijn spieren vinden me niet lief.
gaucho
Geplaatst: 05-11-20 13:11
Only is hier ook favoriet en Desigual, maar dan weer niet zo zeer voor truien.
Woehoeeeee landvrouw, wat gaaf! Gefeliciteerd! Qua positiekleding heb ik de H&M leeggekocht nadeel was wel dat ik in die broeken woonde en er dus een aantal keer een nieuwe voor heb moeten kopen
Sowieso veel H&M momenteel, maar ik vind 77 zoooo leuk. Ben alleen bang dat ik never nooit in die kleren kom
Over 20 minuten belconsult met de diëtiste, eens kijken of die de vinger kan leggen op waarom ik zo blijf hangen qua gewicht.
Ik kocht nooit bij de H&M, maar ik bleek met maat 46/48 toch ineens wel in de positiekleding te kunnen was trouwens wel in de winkel de eerste keer om te passen. Daarna online gewoon besteld.
landvrouw
Geplaatst: 05-11-20 14:45
Butterfly schreef:
Ik kocht nooit bij de H&M, maar ik bleek met maat 46/48 toch ineens wel in de positiekleding te kunnen was trouwens wel in de winkel de eerste keer om te passen. Daarna online gewoon besteld.
Goed om te weten
MuSLi
Geplaatst: 05-11-20 15:27
Hier heeft mijn sportschool het concept van de groepslessen aangepast, waardoor we toch kunnen komen trainen in klein comité
Vanavond dus gewoon losgaan op de bokszak.
justkid
Geplaatst: 05-11-20 19:53
Landvrouw gefeliciteerd. Wat leuk! Lekker gezond eten voor je kindje en jezelf. En we zijn met een leuk clubje toch, lekker blijven hoor.
senna21
Geplaatst: 06-11-20 08:41
Een hele verhelderende uitleg over factoren welke invloed hebben op (over)gewicht en obesitas. Een gezond gewicht bestaat uit veel meer factoren dan de hoeveelheid calorieën die je eet. Het gaat oa om stress, hormonaal evenwicht, medicatie, hongerhormonen, etc. https://youtu.be/jGH7n2eC2F4
Gefeliciteerd landvrouw!!!!wat leuk voor je. Tuurlijk mag je mee blijven kletsen
Gister avond lekker bij mijn ouders gegeten. Daar was ik om 8 uur al in slaap aan het vallen op de bank. Dus maar naar huis en om 9 uur lag ik al te slapen. Jammer genoeg nog steeds kapot moe, dus net maar een kop koffie gepakt met caffeine (wordt ik heel druk van, hopenlijk helpt het ).
Want zometeen komen 2 sollicitanten. Kan ik er moeilijk als een dood vogeltje bijzitten
Vanavond maar toch even op de crosstrainer (gisteren tr niet gedaan) en dan op tijd het bed in. Morgen weer tussen de 7 en 10km wandelen.
MuSLi
Geplaatst: 07-11-20 08:54
Gefeliciteerd Landvrouw
Wat was het gisteren lekker weer hè? Ben twee keer met de kleine man in de wagen gaan wandelen en toen m'n man klaar was met werken ben ik nog een rondje gaan hardlopen.. echt van genoten! Vandaag schijnt weer een mooie dag te worden.
Heb wat dingen via Marktplaats aangeschaft, die ga ik mooi op het (elektrische) fietsje ophalen. Zal toch gauw een ritje van 40km zijn ik ben van huis uit een fietser, dus voor mij een fijne rit..
Jullie nog plannen?
Imre
Geplaatst: 07-11-20 10:19
Ja heerlijk he! Gister een buitenrit gemaakt van anderhalf uur met een vriendin die ik al heel lang niet had gezien, vandaag 7km wandelen met mijn vader, nu hij nog fit genoeg is. Bestraling en chemo start komende week.
Totaal de mist in gegaan met eten afgelopen week. Motivatie was weg, bleef maar eten. Vanaf vandaag ga ik het weer beter doen.
Roosch
Geplaatst: 07-11-20 10:39
Oh heerlijk een buitenrit! Daar had ik ook heel veel zin in gehad.
Ik zit ook op het strafbankje (lees: Foxy) want mensenkinderen wat ben ik gisteren slecht bezig geweest.