Kmbrly schreef:Welke houding doen jullie
Gewoon in de houding zoals je op een stoel zit, of de bank, voeten op de grond en zelf tussen je knieen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Heb je het er zelf afgevijld?
Ik ben geen fan van verharder overigens. Droogt de nagel uit
LadyMadonna schreef:Maar, je geeft nu een salon de schuld terwijl je het misschien wel zelf gedaan hebt.
Als je bij mij zelf aan je nagels gaat prutsen, vervalt álle garantie.
Waarom heb je het niet laten verwijderen waar je het hebt laten zetten?
LadyMadonna schreef:Het is voor haar een leermoment, ze is in opleiding, dan moet je er rekening mee houden imo dat er dingen mis kunnen gaan.
Ik vind het jammer dat je haar nu geen kans geeft. Toen ik nog in opleiding was gaf ik altijd aan mijn modellen mee: laat weten als er iets niet in orde is, wat ik niet weet kan ik niet veranderen/oplossen.
Maar goed vooralsnog goed gaan olieen
LadyMadonna schreef:Hmm, gellak doet niets voor je natuurlijke nagel, echter legt het een verstevigende laag óver je nagel waardoor het minder breekt splijt en scheurt. Máár dan moet het wel correct aangebracht/verwijdert worden
Noahh_h schreef:Wat een mooie nagels komen hier voorbij. Ben stiekem een beetje jaloers
Ik heb zelf ook gellac. Ik heb er alleen niet altijd de tijd voor. Daarnaast blijft het helaas ook niet lang zitten.
Welke nagellak raden jullie aan? Een die niet gelijk na een bezoekje stal afbladdert. Ik heb nu sally Hansen, Hema en Rimmel. Die van de Hema blijven met een topcoat ook maar 2 dagen mooi.
Yenni schreef:Hallo bokkers,
Ik hoop dat er op mijn post niet naar gereageerd word en ik hoop op wat tips..
Elke 3 weken een bezoek aan een salon is gewoon weg veel te duur. Daarom heb ik een jaar geleden een starters pakket gellak gekocht. Veel gedoe mee gehad maar nu blijft het makkelijk 2 weken zitten. Maar met eraf halen (ik vijl het eraf, weken in acceton gingen mijn nagels er helemaal aan) zijn mijn nagels best beschadigd heb ik het idee. Met vijlen doet het pijn dus dan heb ik tever door gevijld. Nu heb ik 2 weken geen gellak op maar ik mis het toch. Mijn nagels scheuren in en zijn weer helemaal kort. Nu wil ik wel weer normale nagellak gaan dragen maar dat blijft maar 2 dagen zitten want dan chipt het al heel veel... Heeft iemand tips?