Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tylando

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:00

Ook zoiets een 3 jarige die echt alles eist van haar moeder en deze ook echt toegeeft. In 1e instantie is het nee,maar na herhaling van 50x krijgt ze t toch! Word volgepropt met snoep, koek en alles waar ze om zeurt. Straf is 2 tellen in hoek en daarna zonder sorry te zeggen is het weer ok. En gewoon tegen moeders schreeuwen en der zin krijgen..
Zit me soms echt rot te ergeren

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:07

Dat zijn de kinderen waarbij na een jaar 'the nanny' langs mag komen om het weer op te lossen.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:23

Je ziet het inderdaad aankomen dat het van die "nanny" kinderen worden.
Maar laat het uit je hoofd een opmerking te maken. Je hebt zelf geen kinderen dus je ziet dat onmogelijk.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:27

bruintje123 schreef:
Maar laat het uit je hoofd een opmerking te maken. Je hebt zelf geen kinderen dus je ziet dat onmogelijk.

:j ja klopt.. heb 1x wat gezegd en kreeg de wind van voren!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:49

Nu snap ik weer waarom ik zulke tvseries nooit kijk..... :+ man man man :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 19:18

Allegra schreef:
Wat zitten er trouwens nog veel mensen met kinderen in het kinderloos topic :D

^) Het ontnuchtert zo lekker.

tylando schreef:
bruintje123 schreef:

:j ja klopt.. heb 1x wat gezegd en kreeg de wind van voren!!

Als ik echt een gevaarlijke situatie zie zeg ik er echt wel van, als ze lopen te klooien bij mijn paard, of spelen op de roltrap. Of een paar jaar geleden in de H&M, waren kinderen aan het spelen in de pashokjes. Sta ik net in mijn BH, probeert er zo'n ventje binnen te komen. Die heb ik door de kier van de dichte deurtjes weer naar buiten gedrukt. Janken! Oh my.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:07

Het lijkt mij zo heerlijk om eens een kind te tackelen die keihard (en vaak jengelend of krijsend) door de winkel rent. Gewoon eeeven pootje uitsteken. Dat staat echt op mijn bucket list.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:15

Pas op wat je zegt :=

Tijd terug rende zo'n wondertje brullend tegen mij op (keek niet uit zn doppen) en ging vervolgens onderuit. Janken, bléren en ik kreeg een grote waffel van moeke die aan kwam rennen :') Heb terug gezegd dat als ze het welzijn van haar kind zo belangrijk vind ze hem misschien gewoon in het oog moet houden ipv als een dwaas door de supermarkt te laten racen. Maar gezien haar reactie was dat een erg vreemde suggestie :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:15

Dat is toch ook heel raar? Kinderen moeten toch kind kunnen zijn _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:16

Ik heb een keer tegen een jengelend kind gegild. Gewoon 'AAAAAAAHHHH!!!'

Werkte super. Kind liep al vanaf dat ik voet in de winkel zette jengelend 'mama, mama, mama' te roepen. Op zo'n zeikerig poedersuiker toontje. Ik had al een kort lontje die dag en het leek bijna alsof die sirene me achtervolgde in de winkel. Nou toen omgedraaid. Hard ah geroepen. Kind stil, hele winkel stil :')

:+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:22

Magrathea schreef:
Dat is toch ook heel raar? Kinderen moeten toch kind kunnen zijn _O-

Ow ja dat is ook zo, helemaal vergeten ! 8)7 Maar ik heb dan ook geen kinderen natuurlijk dus weet er ook niks van.
Volgende keer zal ik mijn excuses maken aan het wonder en hem bedanken dat hij net mij uitkoos om tegenaan te knallen :D

Qimm: geweldig :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:23

Qimm schreef:
Ik heb een keer tegen een jengelend kind gegild. Gewoon 'AAAAAAAHHHH!!!'

Werkte super. Kind liep al vanaf dat ik voet in de winkel zette jengelend 'mama, mama, mama' te roepen. Op zo'n zeikerig poedersuiker toontje. Ik had al een kort lontje die dag en het leek bijna alsof die sirene me achtervolgde in de winkel. Nou toen omgedraaid. Hard ah geroepen. Kind stil, hele winkel stil :')

:+

Ken een vergelijkbaar verhaal waar een kind zat te jengelen in een restaurant, al behoorlijk lang. De vader van een kennis van me (die daar samen zaten te eten) is het zat, loopt erheen, zegt tegen het kind "En nu stil zijn" op een compleet kalme maar gebiedende toon. Kind niet meer gehoord de rest van de avond :+

@Mars _O- Goed zo, je snapt het eindelijk :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:52

Als een moeke zo uit het niets tegen mij tekeer gaat is het ook in het belang van moeke haar welzijn dat ze er snel mee gaat kappen :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:41

Mijn broet heeft pas zijn arm gebroken omdat een kleuter ineens een enorme zwaai maakte op het fietspad terwijl hij er al met een enorme boog omheen ging.
Nou kan dat op zich gebeuren, dat is een vervelend ongelukje. Maar de ouders waren meerdere 100en meters verderop, zagen het gebeuren en werden boos op mijn broer. Ze maakte zich vooral zorgen of het fietsje van het kind niet beschadigd was. Geen enkele hulp aangeboden aan mijn broer die strompelend naar huis is gaan lopen en gelukkig door een andere voorbijganger die het gezien had geholpen werd. 8)7
Geweldig voorbeeld geef je dan als ouders aan je kind #)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:10

In andere delen van de wereld klagen ze die mensen voor heel veel geld aan :+ (beide kanten op trouwens hahaha)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:11

kan hier ook hoor, alleen moeilijk te bewijzen, of je moet een getuige hebben... bedragen zijn wel minder hoog dan bijvoorbeeld in de U-S of A :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:36

Ik heb weleens een kind laten struikelen. Op het moment dat ie viel bedacht ik me en trok ik hem nog net aan zijn shirt omhoog :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:08

Ik weet niet in welke van de 2 topics ik eerder mijn verhaal had gedaan, maar wij hebben de relatie nu beeindigd wegens het geschil in kinderwens (of eigenlijk vooral de spanning die dat heeft veroorzaakt).

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:13

Ik moest laatst nog aan het topic denken... had met een vriendin afgesproken bij onze stamkroeg ijssalon en toen we net besteld hadden kwam een bevriend stel met kind (1 jaar denk ik ongeveer) ook aan. Dus die kwamen gezellig bij ons zitten.... -O-

Kind kroop half over de tafel (werd wel aan zn voeten vastgehouden door pa) mijn ijs en cappuccino trok ik steeds een beetje dichter bij mezelf tot ze zowat op het randje stonden om ze maar buiten de grijpgrage vingertjes te houden.

Als speeltje was er een speelgoedautootje mee, wat natuurlijk om de 3 sec op de grond viel...

Daarna begon het gejengel, en toen kwam het ijs dus het gejengel was over, maar toen begon het eten... lekker smakelijk met al het ijs overal...

Nouja, voor een keer niet zo erg, dus we hebben het maar doorstaan maar ohmy het is echt zo niet mijn ding...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:48

F_Orumster schreef:
Ik weet niet in welke van de 2 topics ik eerder mijn verhaal had gedaan, maar wij hebben de relatie nu beeindigd wegens het geschil in kinderwens (of eigenlijk vooral de spanning die dat heeft veroorzaakt).

Was volgens mij in het andere topic. Desondanks, wat naar voor je :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:21

F_Orumster schreef:

Hey FS, wat jammer dat het uiteindelijk toch is stukgelopen op de kinderwens. Sterkte!

Ik lees hier mee. Voor mij is alles al gezegd in "ons" vorige topic.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:25

[***] schreef:
F_Orumster schreef:

Hey FS, wat jammer dat het uiteindelijk toch is stukgelopen op de kinderwens. Sterkte!

Ik lees hier mee. Voor mij is alles al gezegd in "ons" vorige topic.

Dank je wel [***]! Goeie reminder!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:11

Wat naar Forumster, ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?

Eerlijk gezegd is dat één van mijn angsten...dat mijn vriend op een dag besluit mij te verlaten omdat hij wel graag kinderen wilt en die wens nooit uit heeft gesproken tegen mij.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:19

8 jaar en het is inderdaad heel naar. Het is zo ontzettend groot geworden (meer als de ja/nee vraag).
Lastig uit te leggen maar het beinvloed op een moment de dagelijkse omgang.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:42

Wat vervelend F_Orumster... heel veel sterkte. Je had volgens mij wel geschreven dat je zelfs in begin vd relatie duidelijk was geweest en dat je nu vanwege zijn kinderwens toch opzoek was of dat voor jou ook iets zou zijn... was het voor hem een veranderende wens?