Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Allegra schreef:Wat zitten er trouwens nog veel mensen met kinderen in het kinderloos topic
tylando schreef:bruintje123 schreef:Je ziet het inderdaad aankomen dat het van die "nanny" kinderen worden.
Maar laat het uit je hoofd een opmerking te maken. Je hebt zelf geen kinderen dus je ziet dat onmogelijk.
ja klopt.. heb 1x wat gezegd en kreeg de wind van voren!!
Magrathea schreef:Dat is toch ook heel raar? Kinderen moeten toch kind kunnen zijn
Qimm schreef:Ik heb een keer tegen een jengelend kind gegild. Gewoon 'AAAAAAAHHHH!!!'
Werkte super. Kind liep al vanaf dat ik voet in de winkel zette jengelend 'mama, mama, mama' te roepen. Op zo'n zeikerig poedersuiker toontje. Ik had al een kort lontje die dag en het leek bijna alsof die sirene me achtervolgde in de winkel. Nou toen omgedraaid. Hard ah geroepen. Kind stil, hele winkel stil![]()
F_Orumster schreef:Ik weet niet in welke van de 2 topics ik eerder mijn verhaal had gedaan, maar wij hebben de relatie nu beeindigd wegens het geschil in kinderwens (of eigenlijk vooral de spanning die dat heeft veroorzaakt).
[***] schreef:F_Orumster schreef:Ik weet niet in welke van de 2 topics ik eerder mijn verhaal had gedaan, maar wij hebben de relatie nu beeindigd wegens het geschil in kinderwens (of eigenlijk vooral de spanning die dat heeft veroorzaakt).
Hey FS, wat jammer dat het uiteindelijk toch is stukgelopen op de kinderwens. Sterkte!
Ik lees hier mee. Voor mij is alles al gezegd in "ons" vorige topic.