[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 14:49

Ilora,
Ik zou als ik jou was eens kijken of je misschien wat concealer onder je ogen kan doen. Bij je looks heb ik vaak het idee dat het donkere onder je ogen icm je sproetjes ervoor zorgen dat het geheel er een beetje rommelig uitziet terwijl dat eigenlijk niet zo is. Ik denk dat met een beetje concealer het er een stuk beter uit zal laten zien! :)

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:03

Tytonidae schreef:
Ilora,
Ik zou als ik jou was eens kijken of je misschien wat concealer onder je ogen kan doen. Bij je looks heb ik vaak het idee dat het donkere onder je ogen icm je sproetjes ervoor zorgen dat het geheel er een beetje rommelig uitziet terwijl dat eigenlijk niet zo is. Ik denk dat met een beetje concealer het er een stuk beter uit zal laten zien! :)

Ik heb er conceler onder. En toch redelijk wat. Maar het dekt blijkbaar niet genoeg. Heb die van yves rocher in de zelfde tint als mijn foundation die ook van yves rocher is. Maar moet wel zeggen. Ik heb altijd heel donkere kringen. Frustreer mij er mateloos aan.en de sproetjes daar erger ik mij ook gemakkelijk aan en die gaan nu met de zomer nog meer worden. Zou een correcter eronder helpen?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:19

Prachtig weer meiden!
Ilora een corrector werkt goed voor donkere kringen das wellicht te proberen, maar je sproetjes moet je gewoon omarmen heb ik ook gedaan.. ze worden zo lelijk als je ze covert..

Ik ben al 3 dagen ziek enige voordeel eraan is dat ik n begin heb gemaakt aan mn stash verkleinen en uitzoeken haha deel al online gezet
En zooooo blij vanaf 4 september ga ik n opleiding tot visagist volgen :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:30

Suus, wat leuk! Welke opleiding ga je doen?

Ilora, zou gewoon eens lekker langs gaan bij een parfumerie en je daar laten voorlichten. Bijvoorbeeld een MAC/Urban Decay counter. Hebben ze ook fatsoenlijk kennis. En ga mee met advies voor matte kleuren. Zou ook wat donkerder gaan, lekker bruin pakken.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:34

Zo ik ben eindelijk ook weer een beetje tot leven, 2 dagen beter geweest en weer ziek geworden. Hopelijk is dit eindelijk de laatste keer!

Vandaag voor groen gegaan :)

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:37

Mooi donnar!
Bij beautypartner lino

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:39

Suus___ schreef:
Prachtig weer meiden!
Ilora een corrector werkt goed voor donkere kringen das wellicht te proberen, maar je sproetjes moet je gewoon omarmen heb ik ook gedaan.. ze worden zo lelijk als je ze covert..

Ik ben al 3 dagen ziek enige voordeel eraan is dat ik n begin heb gemaakt aan mn stash verkleinen en uitzoeken haha deel al online gezet

Oké super. Zal van de week is langs de ici paris xl gaan. Tja de sproetjes daar zal ik niet aan kunnen ontsnappen vrees ik. Veel beterschap al en super dat je een opleiding gaat volgen.
Ik ben net bezig mijn stash groter te maken haha

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 15:46

llora schreef:
Suus___ schreef:
Prachtig weer meiden!

Oké super. Zal van de week is langs de ici paris xl gaan. Tja de sproetjes daar zal ik niet aan kunnen ontsnappen vrees ik. Veel beterschap al en super dat je een opleiding gaat volgen.
Ik ben net bezig mijn stash groter te maken haha

Ik zou idd je eens laten adviseren voor een goede corrector en concealer! :j
(En ik vind dat je mooie sproeten hebt die je zeker niet moet bedekken hoor, ik bedoelde eerder de combinatie van de kleur van je sproetjes en je donkere kringen die ervoor zorgt dat mijn ogen niet weten waar ze naar moeten kijken! Als je wat meer je donkere kringen kunt verdoezelen en gewoon je sproetjes niet covert zal het er prima uitzien! +:)+ )

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:06

Mooi donnar! Kleuren staan je goed!

Ik had dit geprobeert van de week maar was er niet helemaal tevreden over, had geen tijd meer dus toch maar laten zitten.
Afbeelding

Verder deze 2 sleek paletten gekocht toen ik voor ilora opzoek was naar de sunset.

Afbeelding
Afbeelding

Verder ben ik nu wel goede maatjes met mijn true match foundation, kreeg hem niet mooi aangebracht met mijn hema kwast maar gebruik nu al een aantal weken mijn w7 beauty blender en die brengt hem wel mooi aan gelukkig. Nu alleen nog de goede poeder vinden wie mijn gezicht mat houd.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:34

Gave bestelling Friemel!!
Van welk merk zijn die losse pans? En hoe is het pigment daarvan?
Ik had laatst een paar van nabla besteld, maar daar ben ik niet zo enthousiast over, dus ben benieuwd hoe deze bevallen :)
En mooie look gelijk gemaakt!

Deze foto is al een stuk duidelijker vind ik Ilora :)) Ik vind je foundation zeker niet storend zo vanaf de foto, dus ik denk dat die wel de goede kleur is. Mbt. concealer kan ik je niet adviseren, want dat gebruik ik eigenlijk nooit.
Ik vind het oranje je niet verkeerd staan hoor!

Wat leuk Suus! Hoelang duurt die opleiding? en is het fulltime?

Hele mooie look donnar!
Het lijkt wel een beetje goud-groenig vanaf hier. Welke kleuren heb je ervoor gebruikt?

Het is dan wel niet net zo als op je voorbeeldplaatje geworden, maar ik vind het toch wel mooi zitten hoor MarlonFloris :)
En altijd verleidelijk he, als je dan toch al tussen de makeup gaat kijken om niet zelf wat mee te nemen ;) :))

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 16:36

Ik had nog een bon van €20 van de ici maar die kon ik blijkbaar ook bij de da drogist inleveren dus hoefde uiteindelijk ook maar €2 bij te betalen. Wist niet dat dat kon, hun kunnen die gewoon verzilveren dus ik was helemaal blij gister haha.

Mijn sleek oogpalette verzameling loopt wel een beetje uit de hand nu. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:48

Nee fulltime zou niet kunnen naast mn baan.. zijn 20 maandagen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:12

Fioon van Makeupgeek, vandaag 3 gebruikt en erg tevreden :j

Marlon toch vind ik het mooi! Al had er wel iets meer pigment op gemogen :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:09

Mooie look donar !! Mooie kleuren zo samen :)
Suus wat leuk ! Toch een tijdje zoet met die opleiding dus ?
Marlon zeker niet verkeerd hoor !! Inderdaad proberen iets meer op te bouwen, misschien komen de kleuren dan meer tot hun recht ?

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:20

Ik heb het maar gewaagd voor het feest vandaag. Ben voor groen gegaan. Niet helemaal naar mijn zin. Maar deze week worden de wenkbrauwen gedaan en is kijken of ik bij de ici paris xl geraak voor advies.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Donar en marlonfloris echt mooi look. Daar ga ik nog veel mogen voor oefenen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:22

Dit licht is al veel beter ! Je look is ook een stuk verbeterd al :j
Deze kleur staat je heel mooi.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:00

Mooi ilora. Foto's ook veel duidelijker zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:10

Foto's zijn zo veel duidelijker Ilora!
Groen staat je goed, ik zou alleen wat meer onderscheid maken tussen bewegend ooglid, crease en de buitenste hoek.
Nu is het eigenlijk 1 veeg kleur.

Door een donkerder kleur in je crease en buitenste hoek aan te brengen en een lichtere kleur op je bewegend ooglid creëer je wat meer diepte in je look.
Denk dat als je wenkbrauwen gedaan zijn, dat dat ook al scheelt om het meer 1 geheel te maken.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:39

Ik vind groen je ook erg goed staan, ik ben het eens met de tip van DnT om wat meer diepte te creëren :j

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:06

Ik vind groen je ook goed staan ilora!

Mijn look voor vandaag. Simpel zoals ik gewend ben maar wel met krulletjes!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:07

Brengen jullie alle oogschaduw met 1 penseel aan of meerdere?
Dus ik bedoel de basis kleur en de crease?
Evt merk tips anders?
Ik heb een blend kwast van.. meen zoeva?
Die pakt wel mooi op maar echt mooi diepte verschil zie ik nooit bij mij.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:53

Dank jullie wel.Had eerst wat schrik met het groen dat ik er als een groene panda zou uitzien. Ik ga zeker eens proberen wat dnt zegt. Misschien dan ook wat meer borstels kopen zodat ik wat meer verschillende heb. Dat zal misschien ook helpen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:14

Ik gebruik diverse kwasten
Voor n simpele look 3
Platte kwast voor mn ooglid
Mac 217 voor transitiekleur en extra blenden
De anastaciabrush uit t mr palette, de blend kant voor donkere crease kleur en de kleine kant voor onder t oog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:35

Ik gebruik heel veel kwasten voor mijn ooglook...

1 all over basiskleur
1 transitiekleur
1 crease
1 om crease te blenden
1 bewegend ooglid
1 highlight op wenkbrauwbot
1 onderste wimperrand
1 inner corner highlight

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:39

Wauw. Dat gaat me echt te ver maar ik heb dan ook niet perse erg veel met oogschaduw. Wil wel een beetje kleur, neutraal.
Koper tintjes.