Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisanne1989 schreef:Haha en dat is nu juist het probleem, weet niet waar het vanaf komt![]()
Dingen die ik super lekker vind, zijn helaas allemaal ongezondMaar heb je nog tips voor lekker en gezond eten?
Mizora schreef:Vroeger waren mensen fysiek meer bezig en was er minder voedsel ter beschikking. Zowel in hoeveelheid als in soorten. Men at voornamelijk granen (zonder mais), aardappelen en bonen (bruin/wit). De overdaad aan luxe is voornamelijk het probleem.
Sommig superfood is werkelijk nuttig, maar het meeste is als je goed kijkt inderdaad niet zo effectief. Boerenkool schijnt ook een superfood te zijn.
gribaldi schreef:Mizora schreef:Vroeger waren mensen fysiek meer bezig en was er minder voedsel ter beschikking. Zowel in hoeveelheid als in soorten. Men at voornamelijk granen (zonder mais), aardappelen en bonen (bruin/wit). De overdaad aan luxe is voornamelijk het probleem.
Sommig superfood is werkelijk nuttig, maar het meeste is als je goed kijkt inderdaad niet zo effectief. Boerenkool schijnt ook een superfood te zijn.
Ja maar als mensen het echt zo zwaar hebben, dan moeten ze even aan de "oertijd" denken.
Laat dan al die ongezonde troep staan. Mensen die cheatdagen hebben klagen dat ze zoveel ongezonde troep eten en daarna weer flink moeten balansen. Ja duhh je noemt het een cheatdag en ik snap je probleem niet?![]()
Waarom zou je aardappel uit een dieet schrappen? Omdat al die foodchickies dat doen of heb er zelf ook er verklaring voor..
Dat meisje wat hier in het topic zit, die volgde een reclame van een bruistablet, wat ik begreep was dat ze daarna in het extreme kwam.
Zijn zulke reclame's / artikelen wel handig dan?
Je mag alles een superfood noemen tegenwoordig![]()
Ik geloof er niet in