Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Heeft de artist daar niks over gezegd, Fu_Qi? Of heb je een papiertje met verzorgingsinstructies gekregen? Tegen de jeuk kan je het beste smeren met Bepanthen zalf of creme, dat versoepelt de huid een beetje waardoor de korstjes ook niet zo droog en pijnlijk worden. Kokosolie schijnt ook goed te helpen, als je maar wegblijft van alles dat geparfumeerd is.
In de periode met korstjes ook even goed uitkijken met bh's of shirtjes die er heel erg overheen schuren, je wilt eigenlijk dat de korstjes er natuurlijk af komen. Ik heb zelf ook wel eens zitten pulken, maar heb in m'n rozen wel een stukje gehad waar ik te fanatiek was met pulken en waar dus een veel lichter plekje onder zat.
Rebel_Jits schreef:Iemand ervaring met Inksane in Roeselare?
Hun website is duidelijk en uitgebreid, de gallerij showt mooie tattoo's (ook in het genre van wat ik wil). Maar ik vind geen enkele recensie buiten facebook
Hun website is duidelijk en uitgebreid, de gallerij showt mooie tattoo's (ook in het genre van wat ik wil). Maar ik vind geen enkele recensie buiten facebook
Drunksheep schreef:Ja, de tattoo artist van mijn vogel vroeg of ik deze week nog tijd had. Hij gaat bij een nieuwe shop werken en dan gaan zijn tarieven omhoog, en deze week kon hij het nog voor minder doen. Aangezien ik een tijd terug op zijn Instagram had gereageerd op een schets van een mot hoe tof ik die wel niet vond, maar dat ik even geen budget had, kreeg ik een berichtje zondag![]()
Er komt dus sowieso een mot/vlinder op mijn arm, en ik had ook het idee van een astronaut, zoals dit:
[ [url=m/uV3wEr.png]Afbeelding[/url] ]
Dat vond 'ie ook tof, en als hij tevreden is over zijn schets (is zijn eerste astronaut) dan komt die er ook bij.