[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:37

Heeft de artist daar niks over gezegd, Fu_Qi? Of heb je een papiertje met verzorgingsinstructies gekregen? Tegen de jeuk kan je het beste smeren met Bepanthen zalf of creme, dat versoepelt de huid een beetje waardoor de korstjes ook niet zo droog en pijnlijk worden. Kokosolie schijnt ook goed te helpen, als je maar wegblijft van alles dat geparfumeerd is.
In de periode met korstjes ook even goed uitkijken met bh's of shirtjes die er heel erg overheen schuren, je wilt eigenlijk dat de korstjes er natuurlijk af komen. Ik heb zelf ook wel eens zitten pulken, maar heb in m'n rozen wel een stukje gehad waar ik te fanatiek was met pulken en waar dus een veel lichter plekje onder zat.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:50

Emmaa_ schreef:
Heeft de artist daar niks over gezegd, Fu_Qi? Of heb je een papiertje met verzorgingsinstructies gekregen? Tegen de jeuk kan je het beste smeren met Bepanthen zalf of creme, dat versoepelt de huid een beetje waardoor de korstjes ook niet zo droog en pijnlijk worden. Kokosolie schijnt ook goed te helpen, als je maar wegblijft van alles dat geparfumeerd is.
In de periode met korstjes ook even goed uitkijken met bh's of shirtjes die er heel erg overheen schuren, je wilt eigenlijk dat de korstjes er natuurlijk af komen. Ik heb zelf ook wel eens zitten pulken, maar heb in m'n rozen wel een stukje gehad waar ik te fanatiek was met pulken en waar dus een veel lichter plekje onder zat.

Ja, een beetje !

Ik heb Bepathen mee gekregen en moet er inderdaad van afblijven.
En ik mag ook geen bh dragen voor de eerste week, lang leven de plak bh :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:47

Iemand ervaring met Inksane in Roeselare?
Hun website is duidelijk en uitgebreid, de gallerij showt mooie tattoo's (ook in het genre van wat ik wil). Maar ik vind geen enkele recensie buiten facebook -O-

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:48

Die veer is erg mooi :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 08:41

Rebel_Jits schreef:
Hun website is duidelijk en uitgebreid, de gallerij showt mooie tattoo's (ook in het genre van wat ik wil). Maar ik vind geen enkele recensie buiten facebook -O-

Lijkt me best betrouwbaar eigenlijk, die facebook recensies. Er zijn er 270 gegeven! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 08:56

Ik ben trouwens niet zo fan van recensies bij tattooshops. Alle recensies over de thuistattoeerder bij mij in het dorp zijn ook lovend, maar ik zou nog niet dood met zijn werk op m'n lijf gevonden willen worden, zo slecht is die gast. Dus kijk alsjeblieft niet alleen daar naar.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:48

Ariannee schreef:
Die veer is erg mooi :j

Dankjewel :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 10:52

Leuke veer hoor. :j
Mooie plek ook.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:52

Rebel_Jits schreef:

Als de shop dichtbij is, zou ik er gewoon naar toe gaan.
En kijken naar hun werk en eventueel de prijs opvragen.

Ik ging eerst naar Amsterdam, maar daar vroeger ze een hele hoge prijs en hun voorbeeld veertje vond ik zelf niet eens zo mooi.

Toen ben ik naar een shop gegaan in de stad en daar was het veertje ook echt mooi en voor een prijs-kwaliteit prijs !

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:53

Tinkerloos schreef:
Leuke veer hoor. :j
Mooie plek ook.

Dankje :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:00

Ik ga trouwens onverwachts donderdag weer onder de naald :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 11:32

Oewww spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:45

Ik mag vrijdag en ik ben best wel nerveus..

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:58

Onverwachts? Vertel :D succes beiden. En mooie veer, leuke plaats!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:14

Ja, de tattoo artist van mijn vogel vroeg of ik deze week nog tijd had. Hij gaat bij een nieuwe shop werken en dan gaan zijn tarieven omhoog, en deze week kon hij het nog voor minder doen. Aangezien ik een tijd terug op zijn Instagram had gereageerd op een schets van een mot hoe tof ik die wel niet vond, maar dat ik even geen budget had, kreeg ik een berichtje zondag :))

Er komt dus sowieso een mot/vlinder op mijn arm, en ik had ook het idee van een astronaut, zoals dit:
Afbeelding

Dat vond 'ie ook tof, en als hij tevreden is over zijn schets (is zijn eerste astronaut) dan komt die er ook bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 15:32

Ik wacht nu al een aantal weken, dus het is niet onverwachts. Bij mij komt een leeuw op mijn bovenbeen. Het zullen waarschijnlijk 2 sessies worden van 3 uur. Dus ik mag nog een keertje.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 15:36

Aah Angela geloof mij, als je eenmaal begonnen bent wil je er meeeeeeer!
Heeeeeel even offtopic, zag je op fb, je ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 15:51

sans6 schreef:
Aah Angela geloof mij, als je eenmaal begonnen bent wil je er meeeeeeer!
Heeeeeel even offtopic, zag je op fb, je ziet er goed uit!

Dit wordt nu de 3e *D Enne, dank je wel!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:15

Ik twijfel een beetje over de plek van mijn komende tattoo… mag ik jullie mening vragen?
Het wordt een portret van Banjer, mijn paard… ik twijfel geen milliseconde over het ontwerp… ;)
Ik had in gedachten om het portret op mijn linkerarm te laten zetten, zodat het samen met de foto’s van Kyra, Nikita en ratje Bisou een sleeve zou gaan vormen.

De volgende 2 tattoos (in 2017 en 2018) zullen portretten worden van de honden die we nu hebben, Cinna en Ronja. Is het niet mooier om de linkerarm te “bewaren” voor de portretten van de honden en het portret van Banjer ergens anders op mijn lichaam te laten zetten? Qua vorm van de tattoos zou het misschien beter passen om de honden op 1 arm te hebben (qua positionering/invulling/vorm van de plaatjes)… Een andere optie die ik in gedachten heb is om Banjer toch op de linkerarm te laten zetten en dan mijn rechterarm te bewaren voor de portretten en zo een nieuwe (halve?) sleeve te maken…

Stel dat ik Banjer ergens anders op mijn lichaam laat zetten.. dan komt de vraag… wat is een mooie plek? Ik heb natuurlijk zelf ook wel wat ideetjes hierover, maar een andere visie is natuurlijk altijd welkom… :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:28

Rebel_Jits schreef:

Inksane is heel goed, ken zelf mensen die daar geweest zijn en heel tevreden! Mooie afwerking, ook heel vriendelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:58

Drunksheep schreef:
Ja, de tattoo artist van mijn vogel vroeg of ik deze week nog tijd had. Hij gaat bij een nieuwe shop werken en dan gaan zijn tarieven omhoog, en deze week kon hij het nog voor minder doen. Aangezien ik een tijd terug op zijn Instagram had gereageerd op een schets van een mot hoe tof ik die wel niet vond, maar dat ik even geen budget had, kreeg ik een berichtje zondag :))

Er komt dus sowieso een mot/vlinder op mijn arm, en ik had ook het idee van een astronaut, zoals dit:
[ [url=m/uV3wEr.png]Afbeelding[/url] ]

Dat vond 'ie ook tof, en als hij tevreden is over zijn schets (is zijn eerste astronaut) dan komt die er ook bij.

Potverdorie :') In plaats van dat hij dat nou ff eerder laat weten O:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:03

Hahaha Em! :* Hij zit nu al in Deventer en dat is dichterbij voor mij, dus daarom kreeg ik ook een berichtje. Ik had ook niet echt gerekend op nog een tattoo erbij deze maand, laat staan misschien wel twee _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:07

Jezus, Deventer :') Ik zie hem volgende week op een feestje als het goed is, zal wel ff vragen hoe of wat. Wil binnenkort wel weer verder met m'n sleeve maar als z'n tarieven echt keihard omhoog gaan kan het nog wel even duren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:13

Hij gaat bij Kynst werken, dus dat is wel echt supertof voor 'm! Echt een hoop goede artiesten daar joh. En misschien kan je een vriendenprijsje fixen, haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:15

Ah dat is zeker wel tof :j Hij verdient het absoluut! Zelfs al zou het niet voor een vriendenprijsje zijn, wil alsnog dat hij m'n sleeve afmaakt :)