Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:39

Myfitnesspal telt alleen geen calorieën van krachttraining, dat vind ik wel een nadeel. Ik doe niet zoveel cardio, maar volgens mfp verbruik ik dan na een uur maar 200 calorieën ofzo. Nou is het met krachttraining ook wel lastiger inschatten maar toch.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:43

Er zijn heel veel dingen waarmee je uit kan rekenen hoeveel je verbrand. Dan kan je vervolgens zelf die calorieen toevoegen in MFP, zo doe ik dat ook. Heb bijvoorbeeld gekeken naar wat je gemiddeld verbrand als jet ene level doet van 30 day shred, en dat heb ik gewoon als vaste activiteit ingevoerd in MFP.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:31

Ik meld mij ook weer! ik ga er vanaf vandaag weer vollebak tegen aan :D het was 2 weken Yolo en lang leve de lol, maar nu gaan we weer verder. ondanks dat gevoel wel op gewicht gebleven. dus ik ben nog steeds 10 kilo kwijt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:39

Ik ben gewoon gek op eieren haha. Als ik een tussendoortje moet verzinnen kook ik het liefst een eitje <3

Bij mij is eindelijk de knop om, best wel blij mee. Stond net in de supermarkt en dacht hmm als avondeten kan ik ook chips halen. Maar ben uiteindelijk thuis gekomen met aardbeien ( <3 ), magere yoghurt, bananen, soepgroenten voor vanavond bij de kip, en meergranenbroodjes. Dus ik zit nu lekker een bakje magere yoghurt met fruit te eten :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:41

Emma eieren kunnen totaal geen kwaad, er werd lang gedacht dat ze invloed hebben op je cholesterol, maar dat is inmiddels ook alweer achterhaald. Ik eet er een stuk of 20 per week(niet altijd met het eigeel erbij, maar dat heeft meer te maken met mijn kcal doel en hoge eiwitinname ivm sport) en kwam bij de huisarts twee weken geleden weer met vlag en wimpel door het bloedonderzoek :)

Edit: ik kreeg naar aanleiding van mijn posts hier af en toe een aantal pb's. Ik ben aardig druk maar probeer zsm te antwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:42

Nou dat komt dan mooi uit :D Ik volg een Facebook pagina met koolhydraatarme recepten en daar zag ik inderdaad ook regelmatig voorbij komen dat meer eieren niet uitmaken. Ik probeer het nou een beetje te beperken tot 3 op een dag ivm de kcal, maar dan blijf ik lekker snacken van m'n hardgekookte eitjes haha

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:57

Ik volgde inderdaad die uit 2006, en vroeger had ik daar geen moeite mee. Ik wist niet dat er ook een recentere versie bestond, die ga ik dringend eens opzoeken dan! :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:03

Emmaa_ schreef:
Nou dat komt dan mooi uit :D Ik volg een Facebook pagina met koolhydraatarme recepten en daar zag ik inderdaad ook regelmatig voorbij komen dat meer eieren niet uitmaken. Ik probeer het nou een beetje te beperken tot 3 op een dag ivm de kcal, maar dan blijf ik lekker snacken van m'n hardgekookte eitjes haha

heb je een link van die Facebook pagina? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:04

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:11

Kan het kloppen dat ik met Myfitnesspal 11 530 caloriën mag eten? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:13

11530 mag niemand eten := Is het niet 1530?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:13

LOLLYYwood schreef:

11530? :oo Nee dat kan niet kloppen haha.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:14

LOLLYYwood schreef:

Wauw! eetsmakelijk dan! :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:15

Hahahahaha dat is wel erg veel _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:17

Wat een droom... Zag ook een artikel voorbij komen van een meisje die heel veel eet en daar filmpjes van op YouTube zet (die zit echt ongezonde dingen weg te schrokken). Zij verdient daar 9000 euro per maand mee en heeft alsnog een perfect figuurtje |(

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:17

Dat wordt bunkeren :') paar keer naar de Mac is al een goed begin :=

Vanmorgen lekker gesport. Nog 2 weken om bikiniproof te worden :+ zit nu lekker in het zonnetje. Het is heerlijk buiten!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:31

LOLLYYwood schreef:

Komma gebruikt bij het invullen van iets in plaats van een punt? Bij myfitnesspal altijd een punt gebruiken omdat het amerikaans is. Dus je weegt 70.0 kg, niet 70,0 kg.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:35

Heb online een profiel aangemaakt, dit is wat ik krijg:
Afbeelding

Ga eens kijken via de instellingen, waarschijnlijk, zoals Jezzi zegt, ben ik een komma en punt gaan wisselen ofzo :=

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:36

Ik zie het al, was mijn punt vergeten bij m'n gewicht :') Mag er nu 9980 eten, vind het alsnog extreem veel eigenlijk :')
Laatst bijgewerkt door LOLLYYwood op 11-05-15 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:37

Ben gisteren wezen airsoften dus heb geen telefoon bij mij ivm de kracht van de balletjes.
Ik ben 2,5 uur wel heel actief bezig geweest maar ene moment rennen andere weer lopen of stil zitten omdat de tegenstander dichtbij was. Regelmatig vanuit hurken gaan staan en zo. Dus het is best lastig.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:42

Emmaa_ schreef:
Wat een droom... Zag ook een artikel voorbij komen van een meisje die heel veel eet en daar filmpjes van op YouTube zet (die zit echt ongezonde dingen weg te schrokken). Zij verdient daar 9000 euro per maand mee en heeft alsnog een perfect figuurtje |(

Huh maar hoe verdient ze daar zoveel mee dan :')

Ik heb gister echt lekker ontbeten! Wel heel raar gegeten, met maar 2/3 eetmomenten maar ik was laat uit bed (slecht geslapen) en was daarna de hele dag weg (onverwachts en zonder echte mogelijkheid om te eten, had ook geen honger) en at dus pas weer om half 9.

O/L: twee geroosterde boterhammen met 2 scrambled eggs, een heel klein beetje boursin en gerookte zalm. Daarnaast champignons en tomaat (ik begin te wennen aan Engels ontbijt :+ ) en een glas Innocent smoothie.
A: volkoren pasta met gehaktballetjes en champignons in een tomatensaus met basilicum
T: een peer met een klein beetje yoghurt

B: ongeveer 45 minuten met hele harde tegenwind gewandeld

Vandaag, tot nu toe;

O: havermout met kaneel en een peer
L: 4 boterhammen (oeps, had niets anders dan brood in huis en had honger) met kipfilet
T: peer
A: ??

B: heel misschien naar de sportschool om te kijken of ik iets kan doen wat m'n enkel niet teveel belast, anders een stuk lopen of fietsen

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:43

Dat lijkt me nog steeds niet te kloppen, wil je mij anders eens een screenshot sturen van wat je hebt ingevuld(mag ook via pb)? :)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:50

Je hebt pb Jezzi :)

Heb het intussen gevonden, via de site van myfitnesspal is het dus wel met een komma, en niet met een punt. :+ Ga er meteen in vliegen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:58

Bijna 10.000 kcal is nog veel. Ik mag er maar +/-1200 per dag :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:05

Ik meld me ook weer! Inderdaad even dipje gehad, maar wil vanaf morgen weer serieus verder met m'n afvallen! Mag van mezelf vrijdag en zaterdag een beetje smokkelen! Feestjes ivm m'n verjaardag :D

Edit; ik kwam mijn mfp weer tegen op m'n telefoon, dus die gaan we maar Weer gebruiken!