maar er stond dus niks op over wat je 's nachts moet doen.Er komt helemaal niks uit, het is alleen rood langs de rand en gevoelig. Precies zoals bij de vorige eigenlijk. Ik ga wel gewoon nog even een paar daagjes wachten met mijn bed verschonen en met mijn been buiten de deken slapen, morgen gelijk wassen (dan kom ik mijn bed ook uit)
Mij werd juist geadviseerd trouwens om echt maar minimaal te smeren. Als je het dichtkekt geneest het alleen maar trager.
Het hele internet zegt dat het heel normaal is dat de tattoo op je onderbeen nog een paar dagen flink pijn doet, vooral bij het lopen/staan
was fantastisch.
vannacht geen seconde pijn gehad ook, heb heerlijk geslapen.
Gaat ff doorbijten worden. Deze artist werkt maar aan 1 klant per dag, en ik wil een grote, dus worden twee dagen. Nu nog op zoek naar vliegtickets en een hotel/ airbnb kamer. Als t met tickets niet lukt gaan we met de auto, maar daar zie ik erg tegenop ivm 1500 km met pijnlijke rug in een auto zitten...
wauw, dat wordt een goeie sessie inderdaad! Speciale reden dat die persoon maar 1 iemand per dag doet?