Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horseyfries

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:29

Nou met al mijn goede bedoelingen is het niet gelukt om de workouts vol te blijven houden in de USA, want mijn Ipad was van mijn hotelkamer gestolen.... :(
Ga dus nu maar opnieuw beginnen!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:25

Waar Jillian allemaal wel niet goed voor is. Ik had gisteren besloten om vandaag om 7 uur NMTZ te doen, om kwart voor 7 dacht ik, nee ik draai me om. Minuut later toch uit bed gekomen en gegaan. Hebben ze hier om kwart over 7 firedrill gehouden. Halve gebouw is zich wakker geschrokken en ik heb er niks van gemerkt :P

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:54

Wat naar zeg, zo maar je spullen die uit je hotelkamer verdwijnen, zou ik ook niet blij mee zijn!

Hoedje af voor de mensen die herstellende zijn en toch alweer beginnen sporten, goede motivatie hebben jullie *\o/*

Ik meld me zelf ook weer, sinds zondag terug thuis na een weekje Turkije. Ik had met goede moed mijn sportkleren en Ipad met de video's van JM meegenomen maar heb niet 1 keer gesport, shame on me *D Gisteren wel weer volop begonnen met KB maar je merkt het echt meteen dat je een weekje niks gedaan hebt behalve veel lopen en zwemmen! Nu ook spierpijn in mijn benen maar ja, dat zal mijn straf zijn zeker...

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:49

Ik ga vanmiddag beginnen met de 30 day shred workout.
Zijn er nog dingen die ik weten moet? Of hebben jullie tips?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 08:47

Ik kom gisteren van de naailes af en terwijl de autosleutel in het slot steek zie ik in mijn ooghoek iemand op d'r slaapkamer fanatiek jumpingjacks doen. Ik zei al tegen m'n zusje "kijk, daar is iemand met Jillian bezig". Dus als iemand gisterenavond in vhv rond half 9 aan de workout bezig is geweest, je bent gespot _O-

@Ssmarty: Gewoon goed luisteren naar Jillian. Ze legt alles uit. Ook hoe je bepaalde oefeningen absoluut niet moet doen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 08:48

Haha Dorus :D

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:58

nog een paar dagen en dan ripped in 30 afgerond :D
moet zeggen dat ik iets minder goed op mijn eten heb gelet waardoor ik niet veel meer ben afgevallen maar ook zeker niks aangekomen na 30 day shred dus dat is een voordeel. Heb wel weer meer spieren opgebouwd
ik ben aan het twijfelen hierna insanity te gaan doen, is dit ook elke dag? heeft iemand ervaringen hiermee om dit na jillian michaels te gaan doen, is het te zwaar vergeleken met jillian michaels?

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:15

Ik vond het heel erg meevallen eigenlijk.
Ik voelde alleen halverwege dat mijn bovenbenen begonnen te branden, maar dat was dan ook echt het enige.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:32

Ik ben blij, was vanochtend een kilo af op de weegschaal *\o/*

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:53

Gefeliciteerd spikkel :+

MD_Triumph de duur per x houdt mij tegen. Om insanity te gaan doen.. Ik vind een ruim half uur per x echt de max (zal psjiegiesch zijn hoor, maar toch :+ )

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:30

Hej meiden, hoe staat het er bij jullie voor?

Ik wissel momenteel KB af met NMTZ (het blijven twee heerlijke programma;s), omdat ik mijn hele lichaam wil trainen met een focus op benen en billen. Alleen nu merk ik dat ik wat kracht tekort kom in m'n armen, maar volgens mij is er geen programma van Jillian die meer op de armen focussed dan NMTZ of wel? Ik probeer nu zwaardere gewichten te pakken en ben bang dat dat de enige manier is.
Iemand tips?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:49

Idd aantal cirquits van NMTZ of BR, die neemt alles wel mee en wisselt wel fijn af over de dagen

Heb nu een paar keer Yoga meltdown gedaan, die is ook best zwaar voor beenspieren en heel leuk als afwisseling. Nog wel erna kickbox fast fix gedaan als cardio, geen weer om buiten wat te doen :(

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:22

Hoi! Ik meld me ook!
Ik heb vandaag dag 4 van 30day shred gedaan en ik neem ook de beach-workout erbij 3 keer per week.
Ik wil afvallen en terug in topvorm zijn, heb mijn hele leven veel gesport en heb dus nooit veel moeite moeten doen voor een strak lichaam.
Nu met ouder worden en gebrek aan sport (door zeer onvoorspelbaar beroep) is er toch wel werk aan de winkel.

Op 4 december vertrek ik 3 maanden naar Azië om een langspeelfilm te draaien, en tegen die tijd wil in topvorm zijn. Hopelijk kan ik hier motivatie vinden :)

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:56

Jullie zijn ook lekker bezig zie ik! Fijn toch om gewoon te kunnen sporten als het slecht weer is, dat was voor mij altijd zo'n turn-off bij hardlopen en paardrijden.

Ik ben nog steeds bezig met KB level 1, ik zal vandaag starten met level 2 of voor de laatste keer level 1, afhankelijk hoe ik me voel vanavond na het werk.

Ik blijf wekelijks verschil zien in mijn lichaam, mijn bovenbenen zijn zo veel dunner geworden, vooral boven de knieëen en net onder de heupen en ook mijn buik wordt steeds platter. Op de weegschaal zie ik daarentegen al een paar weken heel weinig verandering maar dat kan me weinig schelen, ik zie het resultaat gewoon in de spiegel :-) Ik ben bokt ZO dankbaar om mij JM te laten ontdekken -O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:33

*\o/* moet het denk ik zijn, Laura.. ;)

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:42

Oh haha ja uiteraard! *\o/* dus :D (ik kan het niet meer aanpassen)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:40

BR Solar! Ik heb echt heuse spierballen op armen en schouders gekregen! De oneven workouts focussen op de voorkant van je lichaam (schouders), de even workouts op de achterkant. Als je van NMTZ houdt, zal je BR ook erg gaaf vinden: lekker zware krachttraining met zo min mogelijk cardio <3

Ik doe nog steeds BR (Workout 11 en 12), 1 dag per week ballet en 1 dag per week cardio. Hierna zou ik over willen gaan op KB, omdat die zo leuk is, maar slechts 4 dagen per week in plaats van 5, en 1 dag hardlopen of zwemmen. Normaal zou ik met vriendlief NMTZ beginnen doen, maar dat hangt van zijn motivatie af :P

Goed bezig Laura! Top!!

Welkom Moeshie!

Leuk he Chessie, YM :)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:51

Hi hallo : ) , zou ik mij hier mogen melden?
Ben van plan deze workout vanavond te beginnen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:57

Succes Druifje!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:06

haha Bhriseis bijna - Duijfje
Danku Danku, ik zal het nodig hebben

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:08

Oh oeps, sorry :P

Het valt reuze mee hoor! Gewoon DOEN, 30 dagen keihard volhouden, een gezond eetpatroon hanteren, en je zal versteld staan van het resultaat!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:10

Het eten gaat al prima, merk dat ik afval aan mijn kleren, maar vriend de weegschaal zegt wat anders..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:12

Komt wel goed met sporten! Vergeet niet te meten (armen in rust/opgepompt, taille, navel, heupen, kont, dijen, kuiten) en voor-en-na-foto's te nemen. Na een tijdje veranderen ook de centimeters niet enorm meer, maar zie je je zo strakker worden op de foto's.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:11

Ik ga er na deze week aan geloven!! Pijntjes nemen af en begin me weer wat fitter te voelen! Nu nog een aantal gezonde snacks in huis halen en op naar een slanke kerst!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 05:20

Ik meld mij ook.
Ik heb wel eens vaker een poging gedaan om te shredden maar is mij nooit 30 dagen gelukt, dus nieuwe ronde nieuwe kansen! Nu lekker gezond nt eten en om het afvallen te stimuleren weer begonnen met shredden! Vandaag dag 4 en nu wil ik het ook echt 30 dagen volhouden en erna de andere programma's erbij gaan pakken.