Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:Het is even puzzelen en ik moet natuurlijk geen eenzijdige Hulk worden![]()
Maar dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ik ga omkleden en schilderen! Doeiii
Monnie_ schreef:Naath86 schreef:Ik zit er aan te denken om hier ook mee te beginnen, maar weet nu al dat het mij niet elke dag zal lukken. Ik werk 36uur, maandag-en donderdagavond paardrijles en woensdag volleybal, waarbij we wel wat van deze oefeningen doen trouwens! Is het zinvol om dit dan 3 dagen in de week te doen en hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Wel alle levels tien keer of wat langer doorgaan?
smoes![]()
ik ga +- 42 uur per week naar school, nog 20 uur studeren, 20 uur naar mn paard (als t niet meer is), sociaal leven,
1 a 2x per week sportschool
maar ieder zn ding natuurlijk, no offence verder
KarinvdM schreef:Ik las over bananen-mueslikoekjes, ik maak zelf koekjes met havermout.
Al die zogenaamde gezonde tussendoorkoekjes en mueslirepen eet ik niet meer, daar zitten veel te veel suikers in.
Sinds een tijdje ontbijt ik met havermout (ivm suikers geen muesli meer) en ben toen ook koekjes gaan maken. Geen dingen om je visite voor te zetten, maar ik vind ze wel erg lekker.
Je kan natuurlijk zo ongeveer eindeloos variëren, maar zo doe ik het:
-2 eieren
-een paar eetlepels havermout
-grof geraspte appel
-kaneel
-zoetstof (stevia)
-een beetje kokosolie (boter kan natuurlijk ook). Kan ook achterwege gelaten worden.
-eventueel een snufje zout
-rozijnen
Ik meng alles door elkaar en vorm daar met de hand koekjes van en die bak ik in de oven op 180 graden, ongeveer 45 minuten.
Ik doe er zelf ook nog een eetlepel chiazaad en een eetlepel hennepzaad doorheen.
Binnenkort wil ik ze eens maken met banaan ipv appel.
Bzoem schreef:Niet opgeven heIk heb net m'n dag 15 onderbroken..
Heb gisteravond laat (uh half 1) nog geshred en maar 5 uur geslapen omdat ik met een opdracht voor school bezig was.
Niet dat m'n lichaam pijn doet maar alles kost 2x zoveel moeite lijkt wel.
Ik doe nu wat losse oefeningen en vanavond na stage nog maar een poging, al ben ik bang dat ik dan helemaal ingestort ben.
Overigens ben in sinds zondag weer 0,4 kg aangekomen![]()
Nu ik geen controle heb over het avondeten ben ik bang dat het er gelijk weer aankomt...
MightyJoe schreef:net een stukje gekeken van 6 week six pack. Volgens mij is die wat heftiger dan 30 day shred