Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:19

Ik heb ff een vraagje, heb je voor alle apps altijd internetverbinding nodig tijdens het lopen?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:20

Zinn schreef:
Ik heb ff een vraagje, heb je voor alle apps altijd internetverbinding nodig tijdens het lopen?

Ben ik ook wel benieuwd naar :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:29

Ik heb het even getest met looptijden app, en die doet het gewoon zonder internet.
Het enige wat je dan niet kunt is je tijd direct opslaan, maar dat kan later ook nog.

VERAx

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:33

Hoi, mag ik me ook weer melden om wat actiever mee te kletsen? :)
Lees al tijden mee om mezelf gemotiveerd te houden haha.

Zinn, volgens mij werkt de app Endomondo ook zonder internet, en kan je dan later als je hem aansluit op je laptop je snelheden etc bekijken!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:51

Hannah, het is idd een filmpje op youtube en je moet gewoon nadoen wat er gebeurd :-)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:52

Lente schreef:
Welkom nieuwelingen!

Egnie, beterschap!

Wollie wat een net PR!!

Ik kom net voor het eerst bij de fysio vandaan en die vent heeft echt mijn hele dag goed gemaakt. Hij vindt dat ik het hardlopen netjes opbouw en goed combineer met de fitness. Hij vond het ook goed van me dat ik ook loop op de loopband voor ritme en snelheid en vond het ook top dat ik het afwissel met andere cardiodingen zodat ik niet teveel klappen krijg op mijn knieën en enkels...

Daarnaast zei hij dat hij me lichter had ingeschat dan ik ben, dat overgewicht ook niet eens erg is omdat dat ook weer helpt om je gewrichten te stabiliseren (bloedsuiker en schildklier zijn veel belangrijkere maatstaven), feit dat ik zoveel ben afgevallen zorgt dus in mijn geval voor een probleem met mijn stabiliteit, én dat ik me vooral niet druk moet maken om die BMI omdat ik een breed bekken en een brede borstkas heb en dus simpelweg niet als een modepoppetje gebouwd ben.

Verder heeft bindweefsel een halfwaardetijd van 9 maanden dus ik moet me vooral niet druk maken dat ik niet zo snel soepel word en ik moet lekker blijven doen wat ik doe.

Daarnaast gaat hij me wat stretchtips geven en zet hij me volgende week even op de loopband om me wat tips in mijn loophouding te geven.

Ik ben gewoon helemaal blij. Wát een egoboost gewoon!!

whoop whoop!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:55

Was er echt super blij mee! Helaas heeft een vriendinnetje net een beetje m'n boost verpest door te gaan lopen zeiken over hoe vaak ik sport :x

Zij kan zelf niet sporten wegens gezondheidsklachten en ik heb het idee dat ze jaloers is omdat ik het wel doe of zo. :roll:

Hardlopen op de band ging voor geen meter trouwens vandaag. Had daarvoor een uur Zumba gedaan wat super lekker ging maar waarbij ik steken in mijn middenrif kreeg en die steken kwamen dus bij het hardlopen gewoon terug :\

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:55

ik heb 6,2km gelopen in ongeveer 40 min :D ruim 9km/uur dus. ben blij, had het zwaar! tussendoor lunges en andere slopende oefeningen nog gedaan bwehhh :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:56

Netjes Arie!! Heb ik er helemaal niet aan gedacht om vandaag met jou mee te lopen! Kon het eens een keer :+

Ariebombarie

Lente schreef:
Was er echt super blij mee! Helaas heeft een vriendinnetje net een beetje m'n boost verpest door te gaan lopen zeiken over hoe vaak ik sport :x

Zij kan zelf niet sporten wegens gezondheidsklachten en ik heb het idee dat ze jaloers is omdat ik het wel doe of zo. :roll:

Hardlopen op de band ging voor geen meter trouwens vandaag. Had daarvoor een uur Zumba gedaan wat super lekker ging maar waarbij ik steken in mijn middenrif kreeg en die steken kwamen dus bij het hardlopen gewoon terug :\

dat zou kunnen en dat is heel zuur voor haar natuurlijk. probeer niet al te stom naar haar te reageren, hou dat in je achterhoofd dat zij niet goed in dr vel zit doordat ze niets kan :*
je weet dat je goed bezig bent toppertje! +:)+

en welkom nieuwelingen en ga zo door iedereen! zag weer mooie resultaten!

Ariebombarie

Lente schreef:
Netjes Arie!! Heb ik er helemaal niet aan gedacht om vandaag met jou mee te lopen! Kon het eens een keer :+

nohhhhhhhhhh -O- het was een zware hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:58

Heb heel kinderachtig m'n statusupdate op Facebook verwijderd :')

Het is een beetje een terugkerend fenomeen aan het worden. Ik weet dat ik het goed doe inderdaad en klaar. Als je het er niet mee eens bent reageer je niet.

Haha als hij zo zwaar was maar goed dat ik niet mee ging, had het vandaag niet getrokken denk k :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:03

muts :')
misschien moet je het haar zeggen, op een normale manier, dat je het vervelend vindt hoe ze reageert naar jou toe? dt je dat niet kan gebruiken? of zou dat te confronterend worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:04

Ik ga even via PB met je verder :')

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:06

Misschien moeten we elkaar allemaal toevoegen op facebook en elkaar daar gaan steunen en pushen zodat alle haters nog meer gaan balen :D ken het helaas ook maar al te goed. Ik ben nooit echt sportief geweest, maar heb mijn leven gewoon compleet omgegooid het afgelopen jaar en ik wil goed voor mezelf zorgen. Heel veel mensen uit mijn omgeving hebben daar weinig begrip voor, soms ook puur omdat ze zelf de motivatie en wilskracht niet hebben om hetzelfde te doen.. Trek het je niet zo aan Lente, je bent super bezig!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:07

Hmm, ok ik heb nu runtrainer aangekocht en heb op mijn ipod niet altijd internet, alleen thuis of op een hotspot, maar de vakjes bij snelheid, gelopen afstand enzo blijven gewoon blanco...

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:09

Ze zeurt omdat JIJ teveel sport? Pff zeg, waar gaat dat nou weer over :') Waar een mens zich ook aan kan storen, gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt en waar jij je goed van gaat voelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:11

Ze maakt zich zorgen om me, maar pfffft!

En Arie heb ik al op Facebook en die steunt me onwijs :+:

Ik heb inderdaad ook mijn leven omgegooid. Vinden omstanders soms moeilijk...

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:11

er is zoveel jaloezie in de wereld...helaas

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:17

Lente, heel herkenbaar. Ik heb daardoor wel geleerd wie mijn echte vrienden zijn. Ik heb nu echt hele fijne mensen om me heen die me vorderen :-) alle rotte appels sorteer ik netjes uit.

Daarom vind ik het stiekem ook altijd fijn om hier mee te lezen en te reageren. Volstrekt vreemden die je nemen zoals je bent en niet moeilijk doen..

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:23

we kunnen het wel over haters hebben etc en dat zij geen echte vriendin zou zijn, maar probeer je in haar te verplaatsen. het is bij mij een dichtbij mn bed show, al zou ik nooit zo reageren als zij doet, maar als je zelf graag wilt en je kunt niet, dan kan je daar goed saggerijnig van worden... ik praat het niet goed voor haar, maar probeer je er in te verplaatsen en vanuit daar terug te reageren. hou de eer aan jezelf, altijd :)

(gatver wat een wijze woorden hahahahahaaha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:28

Het is een topvriendin hoor! Zeker geen hater. Onze meningen liggen soms mijlenver uit elkaar en af en toe ben ik daar klaar mee maar ik zou haar voor geen goud willen missen want ze staat altijd voor me klaar!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:40

Sunshine, welkom hier. Ik zag laatst al een mooie tijd op de 5K van jou voorbij komen, daar mag je toch tevreden mee zijn? (30 min)

Hannahfrouk, ga je de Marikenloop doen 26 mei? Ik ook nl, had ook het streven om 'm in 30 minuten te lopen en ik weet dat ik het kan, maar ik weet nog niet of ik dat tempo ga lopen. Ik loop dan nl niet heel comfortabel meer en ik vind het juist zo leuk om gewoon lekker relaxed te lopen zodat ik met een goed gevoel kan eindigen en niet helemaal stuk.

Ik ga straks ook lekker verder op mijn eigen tempo, wel de afstand uitbreiden maar de snelheid geloof ik wel. Ik loop voor mijn eigen plezier, niet voor wat een ander er van vindt. ;)

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 06:52

Vervelend he Lente? :(:) Maar je doet het goed hoor, vergeet dat niet!
Dat ze zo zeuren zegt iets over hen en niet over jou.

Ik ben dan wel behoorlijk slank, maar ik sport graag omdat het me goed doet, mijn kop leeggaat, maar krijg ook commentaar omdat ze denken dat ik af wil vallen.
Dus laat de FB updates maar achterwege.

Deze week nog niet gelopen. Ik zou minder gaan werken, maar werk meer vanwege zieken én mijn hond is geblesseerd.
Wil ze na mijn werk niet nog eens alleen laten om zelf te gaan lopen. :(

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:51

Ai das wel heel erg balen Lente, jammer dat ze zo reageert :(