Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Sterkte, dit lijkt me verschrikkelijk lastig, zo niet vrijwel onmogelijk. Kan hij het zelf niet doen?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Loesss schreef:Ik doe geen dieet overigens, maar vind lijstje prima.
Mijn eten bestaat uit: goede en gezonde keuzes met voedzame voedselproducten en gewoon normaal eten. Zelfs junk ik gewoon af en toe en dat is heerlijk.
Vanavond patat!
Sheran schreef:Wat leuk om die voor- en nafoto's te zien! Jullie zien er goed uit!
En over de frietjes en de pudding: niet denken 'ik mag het niet', maar denken: 'ik wil het niet'. Want je mag het best. Je wil het alleen niet, omdat je je niet prettig voelt als je friet gaat eten.
Malima schreef:Hoeveel vallen jullie meestal in de 1e week af?
Ik was 78,8kg toen ik begon 2 januari en vandaag 2 dagen later dus 75kg..
Is al 3,8kg in 2 dagen maar dat kan toch helemaal niet zo snel?
Moet wel zeggen dat ik 1 januari ongesteld ben geworden dus misschien daarom wat zwaarder?
Malima schreef:Hoeveel vallen jullie meestal in de 1e week af?
Ik was 78,8kg toen ik begon 2 januari en vandaag 2 dagen later dus 75kg..
Is al 3,8kg in 2 dagen maar dat kan toch helemaal niet zo snel?
Moet wel zeggen dat ik 1 januari ongesteld ben geworden dus misschien daarom wat zwaarder?
denice schreef:Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Sterkte, dit lijkt me verschrikkelijk lastig, zo niet vrijwel onmogelijk. Kan hij het zelf niet doen?