Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Sterkte, dit lijkt me verschrikkelijk lastig, zo niet vrijwel onmogelijk. Kan hij het zelf niet doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Loesss schreef:Ik doe geen dieet overigens, maar vind lijstje prima.
Mijn eten bestaat uit: goede en gezonde keuzes met voedzame voedselproducten en gewoon normaal eten. Zelfs junk ik gewoon af en toe en dat is heerlijk.
Vanavond patat!
. Ben sowieso al geen voorstander van de meeste diëten. Heel vaak wil dat toch zeggen: op een gegeven ga je weer eten wat je normaal vind en alles vliegt er weer aan. Ik pas gewoon mijn eetpatroon aan, heb daarstraks bv als tussendoortje een fruitslaatje van een halve appel en een halve banaan gemaakt ipv een dikke vette chocoladekoek of liefst nog twee wat ik eerst zou doen. En ik ben ook niet van plan om hiermee ooit te stoppen, gewoon mijn stijl zo aan te passen en dingen als junkfood laat ik zéker niet staan, ik let er alleen op dat het geen drie keer in de week voorkomt ofzo
.
?!
. Sheran schreef:Wat leuk om die voor- en nafoto's te zien! Jullie zien er goed uit!
En over de frietjes en de pudding: niet denken 'ik mag het niet', maar denken: 'ik wil het niet'. Want je mag het best. Je wil het alleen niet, omdat je je niet prettig voelt als je friet gaat eten.
Niks genomen. Ik heb de frietpan buiten gezet en gezegd, hij staat aan, bakken mag je zelf doen

en wow die voor en na foto's , echt respect!
Malima schreef:Hoeveel vallen jullie meestal in de 1e week af?
Ik was 78,8kg toen ik begon 2 januari en vandaag 2 dagen later dus 75kg..
Is al 3,8kg in 2 dagen maar dat kan toch helemaal niet zo snel?
Moet wel zeggen dat ik 1 januari ongesteld ben geworden dus misschien daarom wat zwaarder?
Malima schreef:Hoeveel vallen jullie meestal in de 1e week af?
Ik was 78,8kg toen ik begon 2 januari en vandaag 2 dagen later dus 75kg..
Is al 3,8kg in 2 dagen maar dat kan toch helemaal niet zo snel?
Moet wel zeggen dat ik 1 januari ongesteld ben geworden dus misschien daarom wat zwaarder?
denice schreef:Skessa_ schreef:Pfff ik moet zo frietjes voor mn vader gaan bakken en ik mag alleen een pudding.... Zal wel een stevige opgave worden![]()
Sterkte, dit lijkt me verschrikkelijk lastig, zo niet vrijwel onmogelijk. Kan hij het zelf niet doen?
Het is dus wel mogelijk