Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mel86 schreef:Ik hoop niet dat ik hiermee al teveel mensen op hun tenen trap..
http://www.angryink.com/2012/06/the-fou ... t-now.html
Ik vind het wel grappig geschreven
Citaat:Mostly, and I hate to be selective, this list is aimed more at the ladies than the menfolk. I hate to be selective, but, girls, you are the worst offenders. I can almost guess which of these images you're about to show me when you pull out your pink, blingy iPhone and start scrolling through the images. And I wait and wait as your squared-off plastic french manicure thumbnail taps the screen repepatedly while you search through all the duckface pics you made in the ladies' room at Chipotle.
mel86 schreef:@Sweetgirl,
Ik vond het wel goed te doen. Het stuk wat over m'n achillespees loopt vond ik erger![]()
Als je je erop instelt dat het heel veel zeer doet, kan het alleen maar meevallen
mel86 schreef:Ik hoop niet dat ik hiermee al teveel mensen op hun tenen trap..
http://www.angryink.com/2012/06/the-fou ... t-now.html
Ik vind het wel grappig geschreven
Yolien schreef:bericht is weg!! toink toink toink
Potverdorie, wat ben ik verliefd op die tattoo van je Micha!
_mexx_lady_ schreef:Pff groentje komt zich ook eens melden!
Ik wil al zo lang en zo graag en tattoe, maar ik vind 'het' niet.
Telkens wel oohhh mooi maar niet oohhh die moet erop...
Ik wil liefst een tekst/zin in het engels of latijn. iemand suggesties of leuke inspirerende sites.
Ik zit al een tijd in mijn hoofd met Semper Fidelis ( always faithfull ) maar dat is een beetje een dilemma.
Het is het motto van de US mariniers, en meestal dragen mariniers of ex-mariniers dit dus de mensen die gediend hebben en een band hebben met het motto.
Ik blijf er gewoon mee in mijn hoofd hangen omdat ik zelf ook graag bij defensie wil maar ik zit er niet dus heb eigenlijk geen band met het motto...
Joolien schreef:_mexx_lady_ schreef:Pff groentje komt zich ook eens melden!
Ik wil al zo lang en zo graag en tattoe, maar ik vind 'het' niet.
Telkens wel oohhh mooi maar niet oohhh die moet erop...
Ik wil liefst een tekst/zin in het engels of latijn. iemand suggesties of leuke inspirerende sites.
Ik zit al een tijd in mijn hoofd met Semper Fidelis ( always faithfull ) maar dat is een beetje een dilemma.
Het is het motto van de US mariniers, en meestal dragen mariniers of ex-mariniers dit dus de mensen die gediend hebben en een band hebben met het motto.
Ik blijf er gewoon mee in mijn hoofd hangen omdat ik zelf ook graag bij defensie wil maar ik zit er niet dus heb eigenlijk geen band met het motto...
Waarom zou het bij de defensie horen? Het kan toch ook bij jou horen
xDaantjxx schreef:Tis 1 bepaalde tekst over de four horse men. Dus ja. Zit wel een reden achter...
Staat ook nog 1 met een reden op z'n rug, maar is geen tekst maar anders
Haha jullie zijn echt de eerste die ik hoor over deze tattoo dat hij jullie niet aanstaat