Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blair schreef:Frummels schreef:Nou ik heb ook maar eens een ombre poging gedaan!
Ik heb de Sheer blonde spray van John Frieda gebruikt: Go blonder lightening spray.
Heb hem hier 1x gebruikt en vind dat je het aardig goed ziet!
[ Afbeelding ]
Je ziet het inderdaad goed! (tenminste als het niet door de lichtinval komt)
Ik heb zelf ook zitten nadenken over de blondspray van John Frieda,
maar na wat onderzoek, las ik allemaal berichten van mensen bij wie het haar heel droog/dood/dun werd, of dat ze er zelfs uitslag van kregen of het haar uitviel. Heb jij zoiets ervaren? Of kan je haar het prima hebben als je er bijvoorbeeld gewoon een goed haarmasker overheen doet. (en ik snap dat ieder mens/ haartype anders reageert)
jasz schreef:ik ben gister naar de pakker geweest om het laatste rood uit mijn haar te halen, nou dat was nog niet zo makkelijkeerst is er een as-verf overheen gegaan, toen was het nog bijna hetzelfde, daarna hebben ze het geblondeerd en toen nog een spoeling erover. je ziet nu nog een heeel klein beetje het rood, maar dat los ik wel op met zilver shampoo. Al met al heb ik wel 5 uur bij de kapper gezeten...
Madje1992 schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje over wat ik het beste voor mijn haar kan gebruiken.
Ik heb snel vettig haar en het is ook erg statisch. Als ik mijn haar los doe en ik ga er een keer met mijn hand of iets anders overheen, dan plakt mijn haar van het statisch zijn vast aan mijn gezicht.
Na 1 dag los is het op het einde van de dag al vettig en ben ik dus verplicht het of te wassen, of een dag met vettig haar in een staart rond te lopen.
Nu draag ik het dus altijd in een staart, maar ook dan is het erg statisch en snel vettig. Weten jullie misschien wat ik erin kan smeren om het minder statisch te maken?
Heb ook een lange tijd, haarmasker, creme en serum van Andrelon Care&Repair gebruikt. Maar dat maakte het er niet minder op.
Madje1992 schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje over wat ik het beste voor mijn haar kan gebruiken.
Ik heb snel vettig haar en het is ook erg statisch. Als ik mijn haar los doe en ik ga er een keer met mijn hand of iets anders overheen, dan plakt mijn haar van het statisch zijn vast aan mijn gezicht.
Na 1 dag los is het op het einde van de dag al vettig en ben ik dus verplicht het of te wassen, of een dag met vettig haar in een staart rond te lopen.
Nu draag ik het dus altijd in een staart, maar ook dan is het erg statisch en snel vettig. Weten jullie misschien wat ik erin kan smeren om het minder statisch te maken?
Heb ook een lange tijd, haarmasker, creme en serum van Andrelon Care&Repair gebruikt. Maar dat maakte het er niet minder op.