Mooie kleur lipstick idd. Ga er ook maar eens naar kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was mijn huid maar zo in het echt! Acne is best erg nu. Zit weer aan de fruitzuur
Heb ik net de MAC counter ontdekt, gaat ie dicht
Stom dat er zoveel filialen dichtgaan!
Beide mooie kleuren
Maar Heaux is ook welkom. 
En eigenlijk vind ik het ook wel leuk dat de rest van de winkels nu echt van die hele mooie winkels met counters worden enzo.

hoop houden haha
Maar RiriWoo komt iig opnieuw uit! Maarja toch even door duimen dat Heaux ook nog opnieuw word uitgebracht. Er komt een nieuwe Riri colectie aan; http://www.chicprofile.com/2013/08/mac- ... tches.html zijn alleen nog niet hele duidelijke foto's te vinden. En jammer van de verpakking, ziet er wat goedkoop uit.
De blush kwast waarvan ik op internet las dat die ook voor bronzer en poeder word gebruikt is denk ik minder geschikt voor poeder zoals ik hem hem van plan was te gebuiken. Ik wil altijd een klein beetje dekking erbij en deze kwast is iets te fluffy/luchtig ervoor. Maar we zullen zien morgen. En anders is het een fijne blush/bronzer kwast en moet ik later nog een poeder kwast erbij doen. De wenkbrauw kwast heb ik meteen uit kunnen proberen. Die is na het wassen lekker snel droog. Van Illamasqua had ik wenkbrauw cake in Thunder erbij gekocht. Ik had al Motto maar die past op dit moment minder mooi bij mijn haar kleur. Dus Thunder meteen met de kwast uit geprobeerd, echt wauw
geweldige combinatie! Deze kwast werkt zo fijn en zoveel beter dan die ik van MAC heb. Ook had ik van Illamasqua een wenkbrauw gel mee besteld en die werkt ook ontzettend fijn, ook meteen uit geprobeerd. Morgen de andere 2 kwasten uit proberen. Zal morgen voor ik ze ga gebruiken een foto maken. 

Hij wil zelfs zijn bankagent niet geloven dat het beter is; volgens hem spioneren ze zijn rekeningen en geld en kan iedereen ter wereld dan aan je geld. Ach binnenkort zal ik maar eens naar de buren gaan die willen dat wel regelen voor mij

De crème gebruik ik niet.
(was natuurlijk te verwachten omdat het Sleek is) Ik denk dat ik een stippling brush moet aanschaffen

Geen slecht idee om eens een roze concealer te proberen. Nu heb ik dat palette van Catrice ook maar ik vind die zo ontzettend bagger. Ik krijg die concealer op geen enkele manier mooi in m'n huid geblend. Ga eens testen of het te doen is met de roze en dan een betere concealer in huidskleur eroverheen. Bedankt