Mooie kleur Je gezicht lijkt wel geairbrushed, geen acne te zien
Glossi
Geplaatst: 19-08-13 07:11
Thanks allemaal moet er wel erg aan wennen maar het is een super mooie kleur.
Loose, hij lijkt idd niet op Heaux. Maar dat had ik ook geschreven? Hij is veel rozer. Ik hoop zo dat ze deze kleur nog een keer uit brengen. Dan koop ik hem meteen.
Suus, dat mijn huid er zo uit ziet komt door de automatische aanpassingen waar ik op geklikt heb. Ik heb echt 0,0 verstand van bewerken Was mijn huid maar zo in het echt! Acne is best erg nu. Zit weer aan de fruitzuur
Loose
Geplaatst: 19-08-13 09:29
Nee ik had eerder in het topic gezien dat het een dupe van Heaux scheen te zijn. Die had ik er even bij moeten quoten. Ik wil trouwens ook Heaux kopen als ie weer uit komt!
Ik las gisteren dat er een aantal Bijenkorfvestigingen dicht gaan, waaronder die in Arnhem Heb ik net de MAC counter ontdekt, gaat ie dicht Stom dat er zoveel filialen dichtgaan!
Ik wil eigelijk wel de Riri Woo en de Heaux Beide mooie kleuren
Loose
Geplaatst: 19-08-13 09:57
Oh ik bedoelde trouwens dat ik Riri Woo wil haha. Maar Heaux is ook welkom. En idd, jammer van de Bijenkorf. Waar ik vandaan kom sluit ie ook. Al kocht ik er eigenlijk nooit make-up, alleen bh's en soms tassen. MAC counter zit gelukkig in de Douglas. En eigenlijk vind ik het ook wel leuk dat de rest van de winkels nu echt van die hele mooie winkels met counters worden enzo.
Ik hoop nu dus dat de MACcounter naar Douglas verhuist. Die zit er 100 meter vandaan
Corelli
Geplaatst: 19-08-13 12:57
Djilna schreef:
Ik las gisteren dat er een aantal Bijenkorfvestigingen dicht gaan, waaronder die in Arnhem Heb ik net de MAC counter ontdekt, gaat ie dicht Stom dat er zoveel filialen dichtgaan!
Misschien doen ze nog wel een opheffingsuitverkoop?
Nee maar bij Sephora verdween alleen die corner, nu gaat de hele winkel weg hoop houden haha
Glossi
Geplaatst: 19-08-13 22:04
Hier is geen Bijenkorf in de buurt dus ik zal hem niet missen. Maar wel jammer voor de mensen die er wel graag naar toe gingen.
Djilna en Loose, dan kan ik jullie blij maken want RiriWoo komt binnenkort opnieuw uit! Heaux als het goed is niet. Het is zo dat ik op een Amerikaans forum zit en daar werden in chat berichten met MAC gezegt dat ze wel weer opnieuw zouden uit komen (RiriWoo, RiriBoy en Heaux) maar op Beautyscene staat bijv. van niet en in een ander chat bericht met een MUA ook van niet. Beetje vaag allemaal. MAC is altijd zo duidelijk met alles Maar RiriWoo komt iig opnieuw uit! Maarja toch even door duimen dat Heaux ook nog opnieuw word uitgebracht. Er komt een nieuwe Riri colectie aan; http://www.chicprofile.com/2013/08/mac- ... tches.html zijn alleen nog niet hele duidelijke foto's te vinden. En jammer van de verpakking, ziet er wat goedkoop uit.
Ik kwam nooit bij de Bijenkorf, nu eigenlijk alleen vanwege de MAC
En we wachten het af, beide zijn mooi al is de Heaux iets draagbaarder. Oh zie idd 4 kleuren, ook een Nude. Maar goed in de gaten houden.
Glossi
Geplaatst: 20-08-13 22:18
Vandaag lagen 2 pakketjes op mij te wachten. Een van Hakuhodo en een van Illamasqua. Alle 3 kwasten zijn geweldig en weer zo zacht De blush kwast waarvan ik op internet las dat die ook voor bronzer en poeder word gebruikt is denk ik minder geschikt voor poeder zoals ik hem hem van plan was te gebuiken. Ik wil altijd een klein beetje dekking erbij en deze kwast is iets te fluffy/luchtig ervoor. Maar we zullen zien morgen. En anders is het een fijne blush/bronzer kwast en moet ik later nog een poeder kwast erbij doen. De wenkbrauw kwast heb ik meteen uit kunnen proberen. Die is na het wassen lekker snel droog. Van Illamasqua had ik wenkbrauw cake in Thunder erbij gekocht. Ik had al Motto maar die past op dit moment minder mooi bij mijn haar kleur. Dus Thunder meteen met de kwast uit geprobeerd, echt wauw geweldige combinatie! Deze kwast werkt zo fijn en zoveel beter dan die ik van MAC heb. Ook had ik van Illamasqua een wenkbrauw gel mee besteld en die werkt ook ontzettend fijn, ook meteen uit geprobeerd. Morgen de andere 2 kwasten uit proberen. Zal morgen voor ik ze ga gebruiken een foto maken.
Weet er iemand of er een mac verkoopunt is in België want ik vind enkel de echte stores terug en geen verdelers.
Glossi
Geplaatst: 20-08-13 22:34
Verdelers? Bedoel je daar een winkel mee die ook MAC verkoopt? MAC word alleen in stores/counters verkocht. Je kunt ook online bestellen bij Douglas (verzend ook naar Belgie) of http://maccosmetics.be/
Leverage
Geplaatst: 20-08-13 22:34
Hm, geen idee.. ik weet niet hoe ver je van de grens woont en waar, maar in Eindhoven zit een counter en in Maastricht
Midden BE, oh ze verkopen dus niet in andere grote ketens. Hmm jammer, bestellen is moeilijk aangezien wij geen online bankding hebben en ik dus altijd iemand anders ervoor moet lastig vallen. Dan maar eens een uitstapje maken
Glossi
Geplaatst: 20-08-13 23:05
Oh ja dat was jij idd. Kun je niet zo'n online bankding (ik weet de naam er ook even niet voor ) aanvragen? Kost bijna niets en is zo ontzettend handig. Ook als je rekeningen moet betalen is het veel makkelijker als je dat online doet.
Mijn vader beheert de bankzaken en hij is nogal ouderwets ingesteld dus vrees van niet Hij wil zelfs zijn bankagent niet geloven dat het beter is; volgens hem spioneren ze zijn rekeningen en geld en kan iedereen ter wereld dan aan je geld. Ach binnenkort zal ik maar eens naar de buren gaan die willen dat wel regelen voor mij
Hvelreki
Geplaatst: 21-08-13 12:02
Even bijgelezen:
Leuke blog, Suus___! Ben benieuwd naar een volgende look!
Silkaay weet niet of je al weg bent, maar Suus heeft gelijk! Dé beste tip om te voorkomen dat je oogschaduw/blush/… breekt is een wattenschijfje in je doosje stoppen. En inderdaad midden in je koffer leggen en niet aan de rand.
Mooie blush, Lidewijke!
mlc: Ik gebruik de facewash en tonic van Neutral. Vind het echt prima producten. Ik heb een heel gevoelige (gezichts)huid die echt op enorm veel producten reageert maar op deze niet. De facewash voelt echt fris en verzorgend, totaal niet uitdrogend. Ik ben fan De crème gebruik ik niet.
Glossi Waw! Die bronzer/blush combinatie van Dior! En die lipstick staat je goed!
Ik wil ook Riri Woo
En hier zijn dan eindelijk de foto’s (ben een tweetal weekjes niet online geweest) van mijn bestelling een paar weken terug.
De concealer is niet zo goed. Maar ook MAC kan mijn gigantisch donkere kringen niet maskeren dus ik had geen super hoge verwachtingen van een veel goedkopere concealer. Maar ik zie er wel net een tikkeltje frisser uit als ik 'm op heb, dus ga 'm zeker niet weg gooien.
Het face form palette vind ik heel fijn, wet 'n wild wenkbrauwkit ook. Lipstick palette en highlighter nog niet gebruikt. Blush palette wel. Wat zijn die blushes gepigmenteerd. (was natuurlijk te verwachten omdat het Sleek is) Ik denk dat ik een stippling brush moet aanschaffen
Hvelreki: Ik heb ondertussen de facewash en creme gekocht van Neutral en ben er blij mee. De creme is wel erg dik, maar heb niet het idee dat het mijn huid vet maakt. En de facewash maakt mijn gezicht goed schoon.
Ik las dat jij last hebt van enorme donkere kringen. Ja, ik dus ook. Geen enkele concealer kan daar tegenop. Nu gebruik ik tegenwoordig een roze concealer op de donkere plekken en doe daar een gewone concealer overheen. Het is nog niet helemaal weg, maar zeker een stuk beter dan zonder roze concealer. Zeker een aanrader. Ik gebruik het concealer doosje van Catrice voor de roze concealer (lekker betaalbaar, gezien je er toch weer overheen gaat) en dan de lichtste concealer van Boots uit Engeland.
Hvelreki
Geplaatst: 21-08-13 14:37
Oké mooi zo Ik heb inderdaad ontzettend donkere kringen, dag in dag uit en mijn zoektocht naar de ultieme concealer stopt nooit. Geen slecht idee om eens een roze concealer te proberen. Nu heb ik dat palette van Catrice ook maar ik vind die zo ontzettend bagger. Ik krijg die concealer op geen enkele manier mooi in m'n huid geblend. Ga eens testen of het te doen is met de roze en dan een betere concealer in huidskleur eroverheen. Bedankt
Morrow_Less Kan je niet gewoon zelf een rekening openen dan? De meeste (of allemaal?) zijn gratis te openen (vb. Keytrade of Rabo).. Als je een goede antivirus op je PC hebt, is het wel veilig hoor.