Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Colway schreef:Een spiraal of tampon voel je toch ook niet zitten?
Een tampon en beppy zitten, hoop ik voor jou, toch op een andere plek dan de spiraal.
Overigens voelt mijn vriend de spiraal wel degelijk.(de touwtjes, die dan weer wel op dezelfde plek als de tampon zitten)
Ayasha schreef:Mja had een korte baarmoederhals volgens de gyne. Dus misschien daarom?
Hij vindt het wel irritant maar goed, ik hoop maar dat die touwtjes nog zachter gaan worden.
Zwitsal schreef:Ayasha: ik denk niet dat die touwtjes dan nu nog zachter worden oid.
Heb je al geprobeerd de touwtjes zelf weg te duwen? Ik heb ze ergens in een hoekje geduwd (ofja hoekje, zoort inhammetje oid) en nu kan ik ze zelf niet eens meer voelen :p
Korter knippen kan ook bij de huisarts toch?
Maar met te korte touwtjes krijg je juist een stekeltje effect. Dan zijn ze zo kort dat ze niet meer om kunnen krullen en dan ben je een soort van cactusje van binnen :p
Mijn touwtjes waren geloof ik vrij lang (hoefde alleen maar met een vingertopje naar binnen en dan voelde ik ze al) en die heb ik dus gewoon omhoog/weg geduwd.