Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:50

Gisteren

O: vk + choco
T: glas soja melk
L: ravioli met ricotta en spinazie
T:/
A:/

Volledig vergeten ( = geen tijd gehad) avond eten nemen. We moesten nog gaan loonwerken met de traktor en waren pas rond 23u45 terug in huis.

Deze ochtend:
O: vk + choco
T: glas appelsap aangelengd met water
L: macaroni met kaas & ham

Warm, warm, warm :P
Maar daarmee is er wel al 1,5kg af :D

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:51

Ik doe het altijd op vrijdagochtend omdat dat eigenlijk de enige ochtend is dat ik alle tijd heb, maar dan is het zó verrekte druk. Bah :(
Maargoed ik ben weer voor een week verlost!

Morgen ga ik lekker los haha, eerst met een ploegje van 9 mensen barbeknoeien bij mij thuis, dus er zal ook flink wat wijn doorheen gaan en daarna met z'n allen op stap.

Vanmiddag werken, na het werk flinke wandeling met de hond maken en grasmaaien.

Sofie ook een boerendochter?

Anoniem

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:53

Ik ook boerendochter :P AJ ook dus? Mijn vader zit de hele week al in het hooi, zelf en bij buren, doen ze altijd samen. Alleen had de buurman zijn vingers tussen de pakjesklem gekregen en 2 vingertoppen verbrijzeld..

Wij gaan morgen bbqen bij de ouders van vriendlief en zondag hebben we verjaardag, de tweeling van mijn vriends beste kameraad worden 1 :D

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:57

JA ik ook boerendochter ;) Mijn ouders zijn deze week lekker met vakantie, het hooi moet mijn vader nog, kuilen is wel al klaar.
Au! Ik vind het met mijn zoontje ook altijd eng hoor, met die machines, brrr.

Ik heb zondag wel de bijeenkomst van Humanitas, bespreking en kennismaking van het kamp, maar dat zal de hele dag water drinken zijn haha.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:19

Goedemiddag :wave:

Ik denk dat ik dit weekend weinig online ben aangezien ik vanaf vanavond tot zondag wedstrijden heb :)

Wat ik tot nu toe vandaag gegeten heb

o: 2 beschuitjes met muisjes
t: blokje colo light
l: 4 vkb met gekookt ei
en vanavond gaan we na de wedstrijd bbqen :)

Dus ik dnek tot maandag!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:33

Aloha!!
Heb niets gepost, wel telkens stiekem meegelezen :)

Eergister gruwelijke ruime 8km gerend maar mijn god wat was het HEET! Had de eerste 3km echt lood in mn benen, wat een hel :P Vanavond nieuwe poging.

Verder pellie en sky 'n keertje gereden maar raaazend druk voor mn schooltoestanden (portfolio, tentamens...)hellup!
Plaats vanavond wel weer n schemaatje, maar vind t zelf super gaan. Geen honger maar ook geen volgegeten plofbuiken meer. Val alleen niks af,maar goed, denk dat ik toch de nodige spieren kweek met de sporterijen...

Duke, arme jij! Ik weet als geen ander hoe gaatjes voelen, oeps. Ook gelijk de reden dat ik niet/nauwelijks cola drink. Heb letterlijk een halve mond vol vullingen. Moest 2 behandelingen aan: was te veel voor 1. Kreeg een spuit of 5 PER KAAK dus tel uit je winst.. Ik had er echt veel. En het deed pijn.. Met eten niet zo, denk achteraf dat ik er gewoon al aan gewend was geraakt.. Oeps! Dus ga maar snel naar je TA hoor!!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:55

8 Km op zo;'n dat is niet niks!! Goedzoo!

gaatjes heb ik ook genoeg, niet best..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:57

Safiera schreef:
Dankjewel Melis :)

Heb alleen net wel extra gezondigd, ben met mijn moeder een ijs gaan eten bij Clevers in Overloon. Was echt heerlijk weer voor een terasje, ben net pas terug. Niet erg goed voor het dieet, maar wel voor de 'mood', ijs helpt altijd op rotdagen.

En ijs van clevers is echt super lekker!!!! HEERLIJK!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:57

Echte gaatjes heb ik nog niet gehad in de zin dat ik er last van had.. Bij mij kwamen ze op de foto's tevoorschijn en zijn toen meteen uitgeboord en gevuld ;) Maar dat was ook pas 2 jaar geleden voor het eerst :P

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:10

Goh, boerendochter niet echt, mijn vader is DA ;)
Maar mijn vriend houdt van alles 'zelf' doen. Daarom hebben we nu 3 traktors, een bloter, een maaier, een rol, een ploeg en een hooikeerder ;) met dat materiaal doen we voor buren en vrienden (van vrienden) klusjes in de buurt. Vaak mensen met een paardje maar een klein stuk land waar echt grote traktoren niet op kunnen en dat doen we dan met onze kleintjes (Deutz en Ferguson vooral oldtimers). Maar da's wel leuk ;)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:11

Bokkiej schreef:
8 Km op zo;'n dat is niet niks!! Goedzoo!

gaatjes heb ik ook genoeg, niet best..

Thanks!

Maarre ook jij: naar je tandarts ermee! Voor je ook zoveel vullingen moet: echt zonde...

Hier trouwens weer een flink stuitermoment: de rijschool belde mij terug en ik ga in Augustus op voor mn E rijbewijs :D Heb wel een enorme cbr angst dus ik dat wordt wel eng....Hihi...
Wel gaaaaf, kan niet wachten eindelijk ECHT te gaan starten met de paarden en naar het strand oh wauw :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:15

Jaloers!!!!! Ik wil ook!!! Maar ik durf dus echt niet!

En het erge is dat mijn schoonouders een rijschool hebben.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:17

Angela_ schreef:
Jaloers!!!!! Ik wil ook!!! Maar ik durf dus echt niet!

En het erge is dat mijn schoonouders een rijschool hebben.

Doe met me mee :D !!

Kun je 't niet op een akkoordje gooien :P ? Dat ze je een beetje extra ondersteunen etc, ivm je angst?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:24

Ik heb juist angst voor hun, hahahahaha! Ik heb last van faalangst, en zeker bij bekenden... :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:39

lekker bezig leintje :D

ik heb nu ook al zo'n 6 vullingen in mn mond zitten :') maar nu poets ik wel vaker en beter..! dus heb er nu minder last van.

ik lunch nu..:
2 vk geroosterde sneetjes met sla & haring in tomaten saus :9
kopje groene thee
en ik had net nog een schaalte yoghurt met vers gesneden aardbeitjes, rode besjes en banaan!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:42

Angela_ schreef:
Ik heb juist angst voor hun, hahahahaha! Ik heb last van faalangst, en zeker bij bekenden... :)

Oei...hahaha, nou dan zou ik idd lekker een ander bedrijfje zoeken :P
Heb geen faalangst 'normaal', maar echt CBR angst. Vreselijk.. Dat is eigenlijk al begonnen bij mijn theorie examen en alleen maar erger geworden :o

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:43

Lekker Marije, haring in tomatensaus :) !

Hier mijn schema tot nu toe:
O: 2x vk bh pate & komkommer
T: Banaan & Sinaasappel
L: 2x vk bh filet & komkommer
T: Nog een sinaasappel
A: ?? Hoop op iets lekkers

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:09

Hello,

O: 2 WB even in de broodrooster gehad met een beetje boter erop + bakje vla.
L: 2 bruine pistoletjes met kaas, tomaat en komkommer
T: Veel water gedronken
A: nog geen idee

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:31

Anna-Jelly schreef:
Ik doe het altijd op vrijdagochtend omdat dat eigenlijk de enige ochtend is dat ik alle tijd heb, maar dan is het zó verrekte druk. Bah :(
Maargoed ik ben weer voor een week verlost!

Morgen ga ik lekker los haha, eerst met een ploegje van 9 mensen barbeknoeien bij mij thuis, dus er zal ook flink wat wijn doorheen gaan en daarna met z'n allen op stap.

Vanmiddag werken, na het werk flinke wandeling met de hond maken en grasmaaien.

Sofie ook een boerendochter?

Heb jij nog zin om te gaan stappen na zo'n BBQ? Ik plan bewust nooit wat na een BBQ. Lekker uitbuiken en bijkomen. :P

Hier nog een boerendochter. Alleen een boer zonder land. :P Wel dieren. Hoewel wij altijd wel zelf 't hooi en stro bij de boer van het land gaan halen met onze kleine tractor. Scheelt kosten. ;)

8 km hardlopen!?! :oo Respect! Zeker met dit weer...

E achter B heb ik drie jaar geleden gehaald. Bij ANWB, twee dagen achter elkaar 3 + 2 uur rijden en dan gelijk examen. Ik moest wel, want als ik met het paard op stap wil, moet ik zelf rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:45

Ik heb mijn E gehaald een paar dagen voor ik 19 werd, dus alweer bijna 7 jaar :+ Heb hem in 1 dag gehaald via de rijschool waar ik ook mijn gewone rijbewijs heb gehaald.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:51

Oh dus jullie hebben 'm alletwee gewoon in een dag gehaald? Fijn hoor! Hoop dat me dat ook lukt.
Verder hetzelfde verhaal Duke ..Mijn ouders hebben niets met paarden en ik wil toch inmiddels wel écht op wedstrijd kunnen :)

Had vorige week mn eerste 9km.. Maar toen was't nog niet zo heet haha..

Intervallen heb ik nu al helemaaal geen zin in, doe denk ik een rustige 5-6 km :) . Maar altijd als ik dat zeg ga ik veel verder haha

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:54

Zover ben ik nog lang niet... volgens mij zit ik nu op de 2-3 km... :+

Ja, ik vond het examen voor E veel minder spannend dan B. Is goed te doen hoor. ;) Ik vind een paar lessen wel belangrijk. Je leert dan net effe hoe je goed een bocht moet maken, je uitzwaai maakt, dode hoek en achteruit in parkeren. Maar daarna is het vooral doen.

Tja, mijn ouders supporten me wel, maar hebben gewoon echt geen tijd om voor me te rijden of mee te gaan. Vroeger kon ik gewoon nooit wedstrijden rijden, en nu ik eindelijk zelf m'n rijbewijs heb, ben ik pas gestart met wedstrijden rijden, naar clinics toe, naar het bos toe, naar de les toe etc. Vroeger was ik echt iemand die alleen les aan huis had en naar de plaatselijke ponyclub ging en 3 keer per jaar meedeed aan de onderlinge wedstrijd, waar je onder de man nog naar toe kon rijden (toen ik nog hobbydressuur reed).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 15:59

Mijn ouders hadden ook niet echt wat met paarden, maar toen we op een boerderij gingen wonen kregen we toch een pony. Op een gegeven was dat een pony die het allemaal heel leuk reed en toen wedstrijden gaan rijden. Mijn moeder ging altijd met me mee.. Toen ik mijn E had ging ze nog steeds altijd mee naar wedstrijden, maar toen kon ik tenminste alleen naar les en de manege..

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 16:44

Pff ik ben echt ff slecht, zit hier met een zak snoepjes op schoot :+ Heb even besloten om mijn dieet vandaag en morgen even niet te volgen. Ben al zoveel weken hard bezig, moet nu even me misselijk eten aan bende, dan ben ik weer even genezen :+

Ga straks wel lopend naar de videotheek om een filmpje voor vanavond te halen (20 min. heen en 20 min. terug).

Volgende week weer keihard aan slag voor die laatste kilo's. :)

Duke, ja ik eet nooit zo heel veel met een bbq, paar stukjes vlees, wat salade en paar stokbroodjes maar dan is het wel goed.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:44

:wave:
O: 1 bruine boterham + aardbeien en zoetstof + half glaasje melk
L: Tosti + blikje energy drink
Td: Kauwgompje, 2 glazen amaak limonade, liga evergreen + glas roosvicee 50/50
* 3 kwartier paardgereden
A: 2 glaasjes amaak limonade + 2 stukjes stokbrood met kruidenboter, stukje biefstuk, varkenshaasspiesje en stukje entrecote + 1,5 glas roosvicee 50/50
Td: Half glaasje vanille vla